well, ikke noget stort, men i dag har vi skrevet guild-historie og har nakket Lucifron i det 3. guild MC run...
Might Gloves og Choker of Enlighentment droppede
well, ikke noget stort, men i dag har vi skrevet guild-historie og har nakket Lucifron i det 3. guild MC run...
Might Gloves og Choker of Enlighentment droppede
gratz med det har i prøvet magmadar?
Grats med killed
tillykke med det.
Stort tillykke!! Det er altid en fed følelse med et første kill..
Fik selv raggy i torsdags..
QuoteOriginally posted by W2B
gratz med det har i prøvet magmadar?
Ja, men vi wipede ved 67%, så det var et udemærket første forsøg
Tillykke
QuoteOriginally posted by SeePee
Ja, men vi wipede ved 67%, så det var et udemærket første forsøg
Ganske ok af en 1. gang
I har vel en hunter med Tranquilizing shot?
Edit: Btw. Tillykke med at nakke Luci.
Det er altid svært at tage Magmaddar 1ste gang, pga. kun 1 Tranq shot
Bare vent, om 1-2 uger er det nemt nok
kewl
QuoteOriginally posted by Hayes
Det er altid svært at tage Magmaddar 1ste gang, pga. kun 1 Tranq shot
Bare vent, om 1-2 uger er det nemt nok
Yup, vi fik ham i går, løb direkte ned til Gehennas og fik ham ned på 40% i første try og 16% i andet.. så han ryger næste gang :hb:
Vi har nakket Lucifron på vores 2 første runs i mit nye guild, så nye har vi nok tranQ shots til Magma. Og derefter Gehennas. Og så bygger vi ellers derop ad.
min guild fik også luci anden gang i mc (ca 2 uger siden) nu er vi kommet til bossen efter baron geddon (hvad er det han hedder) så synes det går rigtigt godt
Guild = The noble eupeans på deathwing
Sjovt at høre om folks første kills når man er vandt til at de bare går ned som smør smeltes
Vi er i min guild ved Broodlord Lashlayer i BWL for tiden. Damn, han critter for 11.000
QuoteOriginally posted by Madsass
Sjovt at høre om folks første kills når man er vandt til at de bare går ned som smør smeltes
Vi er i min guild ved Broodlord Lashlayer i BWL for tiden. Damn, han critter for 11.000
11k shit... Flask of the titans.. Lung juice cotail.. er det det i kører med? hvordan i ...... får i jere mt over 11k hitpoints? Eller er det 11k på cloth users?
Et 11k crit på en boosted plate dude lyder voldsomt
Grats
En af Garr's minions ramte mig normalt for næsten 7000 dmg, det var godt nok cloth, men det kunne også blive nogle grumme crits
Så røg Gehennas, var desværre ik med da min ISP teede sig som et lille barn..