i følge denne side kommer Blizzard snart med Diablo3 og en Expansion Pack til WoW
http://megagames.com/news/html…pansion-diablo3demo.shtml

Diablo 3 & WoW Expansion Pack
-
-
WoW-expansion er ikke noget nyt, det er D3 derimod. Jeg tør dog ikke tro på det før det bliver verificeret af officielle kilder.
-
jeg håber nu også rigtig meget på Diablo3, det ville være dejligt hvis Diablo kom tilbage.
-
jo jo, flere rygter om D3 ...
Så længe der intet officielt fra Blizzard selv er kommet, ja så vil jeg kalde det en "and"
-
WoW expansion er som sagt intet nyt nej. D3 er ikke noget nyt, det har hele tiden skulle blive vist ved blizzcon på et tidspunkt.
er noget så spændt på d3
-
Originally posted by Wraper
WoW expansion er som sagt intet nyt nej. D3 er ikke noget nyt, det har hele tiden skulle blive vist ved blizzcon på et tidspunkt.er noget så spændt på d3
ville SÅ meget hellere se Starcraft2 end diablo3...
-
Hehe nu er megagames ikke lige det mindste site på det punkt og meget tyder nu på at d3 er godt på vej. Blizz var jo også for noget tid siden ude og hunte folk til en sådan produktion dog uden at sætte navn på.
Vi har tidligere haft nogle tråede om d3 og and eller ikke and men nu kunne det godt se ud til der snart er nogen der kommer til at æde den and
BTW D3 og SC2 helt sikkert 100 gange hellere d3 da helt sikkert
-
WoW expansion er som sagt intet nyt nej. D3 er ikke noget nyt, det har hele tiden skulle blive vist ved blizzcon på et tidspunkt.er noget så spændt på d3
Hmm, har du ikke et link hvor der står noget mere om det ? ..
-
D3 er ikke noget nyt, det har hele tiden skulle blive vist ved blizzcon på et tidspunkt.Det er da noget nyt, WoWGuru's informationer (brugt i MegaGames-artiklen) er da de første som omhandler Diablo 3. Vil gerne se links til artikler, hvor det står at D3 hele tiden har skulle vises frem.
-
Originally posted by _WHAT_
Hehe nu er megagames ikke lige det mindste site på det punkt og meget tyder nu på at d3 er godt på vej. Blizz var jo også for noget tid siden ude og hunte folk til en sådan produktion dog uden at sætte navn på.Vi har tidligere haft nogle tråede om d3 og and eller ikke and men nu kunne det godt se ud til der snart er nogen der kommer til at æde den and
BTW D3 og SC2 helt sikkert 100 gange hellere d3 da helt sikkert
Tja... Vi har allerede haft diablo 1 og 2... Synes bare det er kørt lidt dødt... Ville gerne se noget starcraft... Er stadig det fedeste RTS på markedet...
-
Jeg vil bare håbe D3 ikke bliver MMORPG, selvom jeg tror det er tilfældet.
-
Vil tro det var en hoax mht. D3, eftersom der endnu ikke har været noget om det på BlizzCon.
-
FED!
Håber sgu at Diablo 3 bliver til noget!
Det er så fedt et spil! Glæder mig allerede -
Originally posted by r3ptile
Vil tro det var en hoax mht. D3, eftersom der endnu ikke har været noget om det på BlizzCon.Det er også det jeg tænker .. Vil godt have en seriøs kilde fra Blizz themselves ..
-
Vil også gerne have en kilde fra Wraper...
-
er der et link til alle Detaljer af denne Expansion til WoW?
for det kan da godt være det giver mig ny interesse i at spille videre.
-
Originally posted by Firedog
er der et link til alle Detaljer af denne Expansion til WoW?for det kan da godt være det giver mig ny interesse i at spille videre.
-
Glæder mig sq til den expansion...
Men det der diablo3 er IMO noget fis... Håber sq ikke det passer... Ville meget gerne se noget andet end diablo og warcraft snart...
-
Originally posted by købkøb
Glæder mig sq til den expansion...Men det der diablo3 er IMO noget fis... Håber sq ikke det passer... Ville meget gerne se noget andet end diablo og warcraft snart...
Ville faktisk gerne se noget helt nyt fra dem ...
Måske en SC2 som der er nævht, men Ghost er trodsalt på vej fra dem ...
Sååh måske noget andet en SC, Warcraft eller diablo kunne være nice !
-
Hvis diablo 3 kommer, skal jeg da spille det.. intet at tale om der..