Er der behov for dette WoW forum?

• Jeg synes det virker tragi-komisk, at vi har et helt forum til det "populære" WoW, men at det stortset aldrig bliver brugt til noget. I hvert fald den seneste tid, har aktiviteten herinde været væsentlig lav. Så lav, at jeg synes det er overflødigt, at der overhovedet er et helt forum for det.

Det kunne i mine øjne lige så godt være for et hvilket som helst andet spil. Da aktiviteten altså ikke berettiger et helt forum for sig.

Det er min holdning - og et eller andet sted, voterer jeg nok for, at vi bør afskaffe denne del af "det store" forum, og lade WoW smelte ind i Spil of Software igen.

Det er også min opfattelse, at WoW har tabt interesse hos en LANG række spillere, deriblandt mig selv. Så jeg tvivler på, at vi vil se nogen større aktivitet, med mindre denne post vil fremprovokere sådanne fremover.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• sys ikke du har ret måske er der ikke så mange der for tiden bruger dette forum men kan ikke se hvorfor du vil have det væk hvad gør det af det er her hvis der nogle der har lyst til at bruge dette forum

• Syntes det zero sagde lød rigtigt nok, men.. Forstod det ærligt talt ikke :P!(Punktummer, Kommaer:|)

Syntes dette forum har været en del inaktiv her på det sidste ja!, men trodsalt det forum jeg rent faktisk altid har i baghånden "Hvis nu", der er noget jeg har lyst til at have afvide :D !

Tweak wow forum, For the win!..

• Well sletter i det, kommer alt dether "lort" bare over i off topic :=)

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• det er vi så vant til :)

men berle har ret imo.....til gengæld kunne hvert større online spil så have hver deres kategori....som vi foreslog i sin tid...hvilket dog var umuligt da det ikke er tweaks "eget" .....men ting forandrer sig...kunne det ikke være interessant at få det flyttet lidt rundt.....har hørt flere betvivle seriøsiteten på tweak da de så et wow forum seperat.....men ved ikke hvor stort et problem det er...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Syns personligt heller ikk wow fortjener et forum for sig selv.. Det er formentlig ikk større end BF2 eller andre populære spil...

Det ska li siges at jeg er begyndt at spille wow igen efter et halvt års pause.. Så det er ikk kun folk, der er blevet trætte af wow der mener det ;)

Ideen med flere underkategorier i hvert forum ved jeg ikk helt.. Ville gerne prøve det, men er bange for det fylder for meget i de forskellige fora...

Originally posted by zero

sys ikke du har ret måske er der ikke så mange der for tiden bruger dette forum men kan ikke se hvorfor du vil have det væk hvad gør det af det er her hvis der nogle der har lyst til at bruge dette forum

Hvorfor jeg vil have det væk? At vi i det hele taget har et WoW forum, synes jeg giver lige så meget mening, som hvis vi havde et Counter Strike forum. Det jeg mener er, at jeg ikke synes der er nogen stor aktivitet i dette forum, der berettiger dets eksistens.

Inden WoW kom på gaden og i mange måneder efter, har der været store interesse for spillet. Det er nok derfor man til at starte med lavede dette forum. Fordi man forventede, at der ville være kæmpe interesse og derfor behov for en hel sektion for sig. Men i mine øjne, har det altså vist sig, at interessen ikke er stor igen. Derfor finder jeg (personligt) det ikke nødvendigt med denne sektion.

Om det så er interessen for WoW der er dalet...eller om det er fordi, folk med WoW som interesse søger andre steder hen. Det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg kan forholde mig til hvad jeg kan se, og det er altså, at der ikke er den store aktivitet, og derfor ej heller det store behov for dette forum.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Jeg giver dig 100% ret... counter-strike er da feks ligeså populært så hvorfor skal der være et skide wow forum... det kunne lige så godt være cs forum eller bf osv...

• Synes selve WoW forummet, er delt op i alt alt alt for mange subforums, synes der skulle være sub forums under Spil og Programmer, hvor der deriblandt kunne
    være spil som WoW, BF2, og Counter-Strike. Eller måske bare RPG og FPS.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

• giver jer helt ret i det er blevet meget inaktivt, men alligevel tror jeg da der er mange af os der spiller wow, der alligevel slår et smut forbi hver dag, bare lige for at tjekke, og er der nogen problemer bruger vi de ressourcer der er herinde, da der virker til at være rigtig mange "gode" hints at hente hvis man bare spørger efter dem.
    derudover ville jeg også tage det i forsvar, og sige det her faktisk umiddelbart er det eneste større danske wow-forum.
    nu har jeg kun skimmet de øvrige indlæg, men synes ikke at kunne se om det var fordi der var nogen serverproblemer, eller det skabt andre problemer på forumet, og hvis ikke dette er tilfældet kan jeg da ikke se hvorfor det skulle fjernes, sålænge der er lidt aktivitet.

• Ehm... inden i brokker jer for meget, så har I opfattet at WoW forumet, er en del af http://www.wowdanmark.dk , som er en selvstændig side slået sammen med Tweak.dk?

Martin har flere gange sagt at det her forum er her for at blive, så pøj pøj med at få ham overbevist.

Det skader heller ikke at det er her, det er bare jer der piver.

Originally posted by Zlinky
    Ehm... inden i brokker jer for meget, så har I opfattet at WoW forumet, er en del af http://www.wowdanmark.dk , som er en selvstændig side slået sammen med Tweak.dk?

Martin har flere gange sagt at det her forum er her for at blive, så pøj pøj med at få ham overbevist.

Det skader heller ikke at det er her, det er bare jer der piver.

Ja, lad os da endelig starte med konstruktiv mudder-kastning. Flot.

Jeg piver ikke. Jeg synes bare det er mærkværdigt, at der ikke sker en skid her, men at der er så meget plads her.

Jeg kender udemærket godt wowdanmark, og tweaks relation til denne. Men hvis dette er en af DK's større fora for wow, hvorfor sker her så intet?

Det irriterer mig bare, at se at spillet har fået en hel sektion for sig selv, men at denne ikke bliver brugt til noget. Det er som at se en hjemmeside der ikke har været opdateret i lang tid. Kan da godt være, at WoWDanmark skal have et forum. Men hvis dette alligevel ikke bliver brugt, hvorfor så have det?

Min hensigt med denne tråd er ikke at dizze wow, eller at få fjernet forumet. Jeg vil bare lige gøre opmærksom på det. Jeg er da i og for sig ligeglad. Men jeg synes ikke ligefrem, at Tweak får gavn af sektionen, hvis den står øde hen, og Tweak bliver på ingen måde flottere af det.

Men stop mudderkastning og diverse. Hvis I ikke kan tåle lidt réel kritik/brok. Så er det ikke mig, der skal gå udenom, men jer.

• Hvis du har kritik/brok så er det mig du skal skrive til.

Du er på vej ud på et sidespor med denne tråd.

Som der er blevet gjort opmærksom på, så er wowdanmark blevet en del af tweak.dk og derfor er der naturligvis også et wow forum.

Længere er den ikke.