S: Mach1 R404a

Oprindeligt indlæg af Djake
    Har aldrig oplevet kondens, så efter min mening er varmelegemer uoverflødige. Bare man lukker godt med sealstring ;)

I har ret. Det er mig der sover. Den er 150cm ialt.

Det sagde jeg heller ikke. Men det er en større risiko. Men også en fordel hvis ikke der komemr noget jo :)
    Vidste ikke at man brugte så korte kapilærrør. Jeg ville have brugt et med en større diameter og et længere rør tror jeg, men hvad. De virker jo ;)
    Ud over det er jeg af den holdning at man ikke behøver skifte det hvis man bare skifter gas. Men det er jo som mn nu vælger at gøre det.

• Jeg vil ikke gøre mig klog på det. Men nu er det en ret kendt modder der har lavet det. Så går ud fra at det er i orden ;)

Bedste bud er 1200kr + porto. Men jeg er ved forhandle lidt med en anden. Men bare kom med et bud ;)

• hvor lang tid løber tråden i?

Hvis det endelig ska være, bor min søster på samme ø. og kommer jævnligt til fastlandet. Så HVIS det nu er det ska være, så ka vi undgå at sende den m. posten.

edit: Det ku nu være sjov at mokke den på x850'eren og se den sprælle lidt.

Am2 x5200ee @ 3ghz, HyperX 2x1gb ddr2 1200mhz 5-5-5-15, Asus M3A32 MVP DLX , zeroterm@cpu, asus hd2900xt.

A4000 san@2900 1,6v, g.skill4400f1@290 2,5-4-4-6, dfi ut, x850xtpe@600/600

Rettet en gang, sidst af dig-it ().

• quote] Jeg ville have brugt et med en større diameter og et længere rør tror jeg, men hvad. De virker jo ;)
    Ud over det er jeg af den holdning at man ikke behøver skifte det hvis man bare skifter gas. Men det er jo som mn nu vælger at gøre det.[/quote]

Hvis man bruger større diameter, bliver trykket mindre. og ydelsen falder. så skal der endnu større kompressor på.

Rart lige med den isolerings info. Ka man mon montere et v.legme fra en vapo?

Am2 x5200ee @ 3ghz, HyperX 2x1gb ddr2 1200mhz 5-5-5-15, Asus M3A32 MVP DLX , zeroterm@cpu, asus hd2900xt.

• Regner med at lade den køre til fredag. Med mindre der kommer et super bud inden.

Forstår ikke hvorfor du vil montere varmelegeme, har selv brugt et varmelegeme fra en mach2 for at teste, og det var i mine øjne ret overflødigt. Har kørt med den i omkring 2år og jeg har aldrig set skyggen af kondens, det handler bare om at tætne godt med sealstring. Der følger jo også en neopren plade med til bagsiden.

• Blot for at spørge, hvem har modded den?

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

Oprindeligt indlæg af dig-it

Hvis man bruger større diameter, bliver trykket mindre. og ydelsen falder. så skal der endnu større kompressor på.

Rart lige med den isolerings info. Ka man mon montere et v.legme fra en vapo?

Fordi man så igen skulle bruge et længere rør som jeg også skriver. Man plejer som regel at sige at omkring 3 meter er det optimale.
    Og nej, en større kompressor ville iikke være nødvendig. Man ville bare få en helt vild kapacitet i forhold til en normal Mach. Men man ville så have en ret høj temperatur..

Alex: jeg vil tro det er Petter1979 der har moddet den. Måske Rododendron..
    Men det er jo Petter der er fra kbh.

• Oki, tænkte bare da han sagde pro, måske Chilly :D

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

• Det er Petter der har moddet den, har aldrig skrevet han var pro, men har bestemt det indtryk af at han ved hvad han laver. Han har vel næsten lavet alle mods på sjælland.
    Og jeg tror faktisk at der er tilføjet de 150cm som jeg oprindeligt skrev, og ikke at der i alt er 150cm. Man er ikke helt sikker. I hvertfald kører og køler den perfekt.

Jeg vil gerne bytte med harddiske + penge, og/eller nyere mobiltelefoner.

• Det lyder nok også mest sandsynligt i mine ører at der er tilføjet tre meter. ellers skal det den onde lyneme være noget smalt rør ;) Men engang tilføjede alle rør. Det er de fleste stoppet med.
    Grunden er at r404a har en større kapacitet end r134, så man puttede mere rør på for at holde den omkring de 200w, hvor den så bliver koldere. Men folk har indset at man kan få brug for mere end 200w. Spørg LarsK ;)

• Er den solgt endnu???