Tiny Slange

  • Kan kun sige.. WOW DEN ER STOR!!!


    Her er det så.. det er engelsk. men oversætter det liget med en edit


    DANSK:


    Et lille hverdags event - eller ik.


    billederne af en slange fanget i et elektrisk hegn på en fårefarm nær Alice springs (Australien)..
    Historien går sådan at nogle militær fyre øveselse i Manoeuvres, kom forbi denne store klippepython, som var fanget i et elektrisk hegn. Den fik hele tiden stød og bliver ganske irreteret. Så de militær drenge sig at tage strømmen fra og så klippe hegnet og lade slangen gå, uden nogle problemer. Men da Farmeren fandt ud af det gik han HELT amok.


    Slange havde spist alle hans unge får. og han har prøvet at skyde slange i flere år nu.


    -----------------------------------------------


    ENGELSK:


    Just a little everyday event - Not.


    photos of a snake caught in an electric wire fence on a sheep station
    near
    Alice Springs. The story goes that some Army boys, on manoeuvres, came
    across this rock python caught in an electric fence. It's continually
    being shocked and getting rather cranky......
    The Army boys wondering what to do with it, decided to divert the
    current, snip the wire and let
    the snake go. They then re-attached the wires and rejoined the current
    without any problems. When the station owner found out he went ballistic
    -
    apparently, the snake has been eating all the young sheep in the area,
    and he's been trying to shoot it for ages. Camping anyone???


    ------------------------------------------------


    Sig lige til hvis det ikke er godt nok oversat :P


    http://img.photobucket.com/alb…09/wocky20/HELLSNAKE2.jpg
    http://img.photobucket.com/alb…09/wocky20/HELLSNAKE1.jpg



    kilde: http://www.ukdogsoldiers.co.uk…ewtopic.php?p=11955#11955

  • fuck den er stor hehe dne har vist lige spist en hund :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • wow stygt hehe :)


    den har lidt problmer med det El hegn hehe ;D


    men holder mig nu til min misser :D

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Daaamn den er jo monster klam 8o


    Hvor stammer slangen fra ?


    Hvis jeg så den irl så tror jeg fandme, at jeg havde skreget som en tøs :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Daaamn den er jo monster klam 8o


    Hvor stammer slangen fra ?


    Hvis jeg så den irl så tror jeg fandme, at jeg havde skreget som en tøs :crazyeyes:


    jeg tror jeg var besvimnet.. eller også havde jeg taget og skudt den.. eller skruge HELT op for strømmen i hegnet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    jeg tror jeg var besvimnet.. eller også havde jeg taget og skudt den.. eller skruge HELT op for strømmen i hegnet..


    havde løbet væk og skreget som en lille pige :T

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • Firedog ikke for at kritisere din over sættelse, så hedder en rock python, klippepython på dansk "klippepython"


    Nogle små ekstra oplysninger kan jeg fortælle at den kan blive omkring 5 meter lang og veje omkring 55 kg.
    Det er ikke noget i forhold til netpythonen som lever i syd-øst asien som kan blive dobbelt så lang og veje op til 200 kg! :hb:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
    Firedog ikke for at kritisere din over sættelse, så hedder en rock python, klippepython på dansk "klippepython"


    Nogle små ekstra oplysninger kan jeg fortælle at den kan blive omkring 5 meter lang og veje omkring 55 kg.
    Det er ikke noget i forhold til netpythonen som lever i syd-øst asien som kan blive dobbelt så lang og veje op til 200 kg! :hb:


    WTF DU SKAL IKKE RETTE MIG !!!


    ej joke :P
    jeg kender som sagt ikke til slanger :P så jeg retter det lige :) takker.. hehe


    syg slange hvor kan man se nogle pics af sådan en krabat på 200 kg??

  • ej. hvor den klarm, jeg er ellers ikke bange for krypdyr, men den der kunne spise mig i en mund fuld 8o


    Er der nogen der har set det der, jagten på verdens længste slange?? (explore channel)
    Det er vidst en engelsk zoo, som vil betale 1mil pund, for verdens længste slange, altså en slange der er større end den der hidtil fundet, så de skulle vidst op omkring 12m 8o
    Desværre fanget de kum en lidt over 11m, og de der infødte som havde hjulpet med at fange den, spænde den bare op i et træ og hakket den i stykker, for så var der massere af mad :crazyeyes:
    (og det var ekspiditons lederen ikke glad for, da han nok kunne have solgt den, for et stort beløb)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
    KAn desværre ikke forstå sproget på siden hvor jeg billedet, men den er stor


    OMG!! de kæler med den !!!! DEN KUNNE ÆDE de børn der i EN MUNDFULD!! havde jeg aldrig gjort det der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
    Den ser faktisk ud somom den har spist et par stykker :rolleyes:


    ja :D damn den er stor.. hahahaha..


    ligner lidt den er død :P helt pæn og flot. ligner et tæppe :P

  • Okai, du be'r os selv om at sige til hvis det ikke er korrekt oversat, så her er der lige lidt flere rettelser .. *G*


    Alice Springs er bestemt ikke i England - det er i Australien .. Og det foregår på en fårefarm .. Army Boys er nok i det her tilfælde værnepligtige / Soldater (eller hvad de nu har i Australien) og de er ikke fra Manoeuvres men på øvelse.


    Derudover kunne det godt oversættes direkte, men du har da fået det meste af meningen med ..


    Det er når man ser sådanne billeder, at man bliver endnu mere glad for at bo i DK .. :D


  • hehe det er da godt :D men det med værnepligten.. det tænkte jeg på. og jeg vidste ikke hva de har der over.. så derfor skrev jeg bare Militær fyrer (drenge) :P hehe


    i øvrigt burger.. har jeg ikke skrevet der et en fårefarm?? eller? for det ved jeg godt er..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    hehe det er da godt :D men det med værnepligten.. det tænkte jeg på. og jeg vidste ikke hva de har der over.. så derfor skrev jeg bare Militær fyrer (drenge) :P hehe


    i øvrigt burger.. har jeg ikke skrevet der et en fårefarm?? eller? for det ved jeg godt er..


    Jo jo .. du har skrevet får farm .. Og for at være totalt flueknepper så må det være dernede når det er Australien der er tale om .. Og så hedder det btw. fyre og ikke fyrer ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Jo jo .. du har skrevet får farm .. Og for at være totalt flueknepper så må det være dernede når det er Australien der er tale om .. Og så hedder det btw. fyre og ikke fyrer ..


    sorry :D hehe jeg skriver nok for hurtigt til at tænke :P hehe ej.. jeg retter det lige for at være perfekt :P shh ikke sig det til nogen.. (hide post)