hvem vinder i bg

  • broken blade er det hordes og jeg er alliance :oops: hordesne kan klarer os i AV på 20 mins eller noget ligende :boxed: (Det kan vi os med maedhros fixed raids) og AB vinder vi en gang imellem når det er noob hordes vi spiller mod :D

  • På Warsong tror jeg alliance har vundet AV en eller to gange... AB kan de fleste horde hold tage alliance på under 15 mins ... som regel væsentlig hurtigere...
    WSG bliver/blev tit vundet af alliance fordi de brugte alle "tricks" ... MC capping, Wallwalk etc...


    Så horde vinder på skills og alliance vinder på exploits :)

  • IMBA horde vinder alt hvad der er at vinde på Al Akir.


    Nej hvis et eller andet Darkstorm kommer vinder horde i såvel AV, WSG og AB ellers klarer alliance sig fint i WSG og AB.

  • På Daggerspine vinder horde alt for tit :(
    Det er svært, fordi mange soloer og gider ikke gå i raid og hvis de endelig er det så følger de ikke taktikkerne ordenligt. Det er nærmest kun med Guild man kan vinde, random group er ret svært.


    :boxed:

  • Sanchez hvilke store guilds er der på Daggerspine? Nu ved jeg nemlig at Daggerspine og Warsong kan migrate til samme server, så skal lige høre om der mon kommer nogle ordenlige alliance at slås med :) Bad Omen er migrated nemlig

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3
    Sanchez hvilke store guilds er der på Daggerspine? Nu ved jeg nemlig at Daggerspine og Warsong kan migrate til samme server, så skal lige høre om der mon kommer nogle ordenlige alliance at slås med :) Bad Omen er migrated nemlig


    Så jeg godt, der er migrate fra Daggerspine. Altså på Alliance er det nok Forte, Aphosetary eller noget :D, min Avowed Crusaders, Almighty Sisters, Lorica og lidt andre. Horde kender jeg ikke så meget til men Shades of Denmark, CORE, Horde Paralympic Team og lidt andre. Hæng mig ikke oppe på de Horde guilds da jeg spiller alliance :D Men hvis du migrater som alliance så giv mig lige en /w :D Eller til min alt Garcia

  • Er migrated med hele min guild som horde :> og tro mig... vi savner modstand fra alliance... så lyder godt hvis du er hoppet over :P~ Så ses vi nok ingame lige pludselig :>


    Og elsker grønne mages der løber rundt og quester o.O 1 ambush plejer at kunne gøre det ^_^

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3
    Er migrated med hele min guild som horde :> og tro mig... vi savner modstand fra alliance... så lyder godt hvis du er hoppet over :P~ Så ses vi nok ingame lige pludselig :>


    Og elsker grønne mages der løber rundt og quester o.O 1 ambush plejer at kunne gøre det ^_^


    argh horde ^^
    Men hvad hedder jeres guild så? Måske ses vi i AB engang :D
    Men efter AB er kommet er der desværre ikke særlig meget AV mere. :boxed:
    Men rogue :pokey: :ph34r: (:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ


    argh horde ^^
    Men hvad hedder jeres guild så? Måske ses vi i AB engang :D
    Men efter AB er kommet er der desværre ikke særlig meget AV mere. :boxed:
    Men rogue :pokey: :ph34r: (:


    guilden hedder Bad Omen :) Vi lagde ud med at nedlægge Azu og Kazzy i går :) Men tror der bliver en alliance only migration til Neptulon i phase 2... Mener det sidste tal jeg hørte var 5 horde for hver alliance o.O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3


    guilden hedder Bad Omen :) Vi lagde ud med at nedlægge Azu og Kazzy i går :) Men tror der bliver en alliance only migration til Neptulon i phase 2... Mener det sidste tal jeg hørte var 5 horde for hver alliance o.O


    Hehe.. Glemte også lige Guardians (:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Resmen
    ville bare vide hvem der vinder i bg på de forskellige server på den jeg spiller(azjol-nerub) på er det self horde som jeg er


    Kan se du også spiller på Azjol :D...


    Horde vinder kun fordi Ronin ikke længere eksistere. Fandme ærgeligt, de ownede virkelig i PvP

  • på stormreaver er det også horde som vinder, jeg har kun set 1 gang hvor alli har vundet

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • På Skullcrusher vinder horde AV det meste af tiden.


    Derimod AB og WSG, hvor man selv kan bestemme hvem man vil spille sammen med, taber jeg aldrig når jeg er sammen med min pvp gruppe. Vi plejer at tage AB på 6-7 min, men af og til holder horde os tilbage, og får os op på 16min.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    på stormreaver er det også horde som vinder, jeg har kun set 1 gang hvor alli har vundet


    Så har du q ik spillet særlig meget BG :D


    tror den hedder 60/40 til horde :(

  • På agrammar vinder horde i ab, og gjorde vi også da wsg var oppe... når av er oppe taber vi altid... Vi har ikke nok horde spillere til den :)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af guGGe
    På agrammar vinder horde i ab, og gjorde vi også da wsg var oppe... når av er oppe taber vi altid... Vi har ikke nok horde spillere til den :)


    vi har samme problem vi taber altid i AV fordi ingen horde gider, men det alliance vinder på en måde heller ik for alle leaver til sidst

  • har min main på Agrammar atm, stener! horde owner os hele tiden i AB meen vi vinder næsten altid i AV :clap: men da vi ik er en pvp server så er AV aldrig åben .. ;(