Penge i engineering???

  • Hey.


    Har lige et spørgsmål da jeg er lidt i tvivl mht. professions. Er shaman og kunne ik rigtigt finde ud af hvad jeg skulle ha så har nu valgt mining+engineering meget sjove forskellige ting man kan lave i det hehe. Men tænkte på kan man tjene noget på det på nogen måde på længere sigt eller er det bar et mere eller mindre "la la" profession ???

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

  • hmm . jeg ved ikke rigtigt, ville ikke sige der er så mange penge i det ... Men hvis du vil tjene penge, så er det Enchanter med +22 int :D der kan du tjene 50g per gang hvis de kommer med reagents :D

  • Ja efter du har brugt en bunke tid og penge på at blive skill 300.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Jeg har selv engineering og er meget glad for det... bliver man rig af det? nej det gør man ikke... har man det totalt grineren? ja det har man... hehe


    Penge er faktisk meget overflødige i dette spil... alle gode items are BoP og kan derfor ikke købes... det eneste man skal bruge gold til er at reperare når ens shit går i stykker og til at købe potions osv. hvis man also ikke har en guild der tager sig af den slags... ja ok så kan man købe eppic mount.. men det gjorde jeg med min rogue og har fortrudt det meget... den er simpelt hen ikke den tid værd jeg brugte på at farme de 900g...


    Spiller en mage nu og hun får slet ikke mount... gider simpelt hen ikke... hehe


    Fed7haS

  • Det var også en af delene ved at jeg tog det, tror det et meget sjovt profession at have.
    Men ikke noget man kan tjene noget videre på kan jeg høre men hva. Evt. fordele ved engineering (til jer high lvl engineers ) :D

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

  • som sagt kan du lave goblin jumper cables, og det kan jo faktisk redde et wipe. Plus du kan lave net-o-matic som også er ganske nyttig både i PvP og instances.


    Engineering FTW!!!! :)

    ¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD


    ¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade


    ¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

  • Quote

    Originally posted by Malk
    Ja efter du har brugt en bunke tid og penge på at blive skill 300.


    Men du kommer jo til at tjene de penge ind igen på ingen tid. og ville sige at hvis du er den første på en server så bliver det bare endnu bedre, du gør det for 75g måske, eller mere ...

  • jeg har selv 300 i enchanting men tjener absolut ingenting da jeg spiller på al'akair og der er super mange enchantere du tjener måske like 5g pr enchantment eller sådan noget max og lidt mer hvis du selv køber regents og masser ehvis du finder dem selvf. :) men som tailor har jeg os 300 og der tjener jeg helt udemærket på at lave mooncloth må jeg da sige :clap:

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Nu er det et stykke tid siden jeg har spillet, men mener det er følgende ingredienser man hurtigt kan tjene penge på, i de lavere lvls vel at mærke.


    20 Iron Bars
    20 Heavy Blasting Powder
    (tager vel 1-1½ time at samle)


    Lav dem til Iron Grenades, du får derved 40-80 Iron grenades. Disse er så godt som umuligt at sælge på AH (pga. engineering er nødvendig), men de kan derimod sælges for 50s pr. 10 granater. Dvs. det er 2-4 guld pr. 2 timer. Det er rimelig letlavede penge i de lavere lvls.


    Derudover får du jo også diverse items når du miner...