Kan den låses på dette mobo ?

A8V Deluxe Lås af PCI deluxe 1.1
-
-
Jeg er ret sikker på der er fejl på rev. 1.1, så det ikke virker.
-
Det havde jeg godt på fornemmelsen, for kunne godt huske at der var en fejl på rev 1.1 som blev rettet til rev 2.0.. Så må jeg bare tage rev 2.0 istedet.. Bare nederen, når systemet er monteret på rev 1.1...
Tak Maverick
-
Hehe kender det godt....Det er simpelthen et virvar af bundkort. Så det er simpelthen så svært at vælge...
-
Nu virker det - bare ærgeligt at den ikke lige p.t vil rende mere end 2200 .. ( 3000+ ) ..
-
Trist
-
Ved ikke om det gælder alle MB - men ved at sætte den til 67, så låser den korrekt - i stedet for, som ved Auto el. 66, at den "hopper ud af låsen". Har læst det et sted, men ka' ik' huske hvor.
-
Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Det havde jeg godt på fornemmelsen, for kunne godt huske at der var en fejl på rev 1.1 som blev rettet til rev 2.0.. Så må jeg bare tage rev 2.0 istedet.. Bare nederen, når systemet er monteret på rev 1.1...Tak Maverick
NP. Har du prøvet med en anden BIOS. http://www.hardinfo.dk fik lavet et godt OC med det MB. -
Det er korrekt hvad Maverick siger.
AGP/PCI-låsen på ASUS A8V rev. 1.1 ikke virker! Derfor lavede ASUS rev 2.0 som har været produceret i rigtig lang tid. Rev. 1.1 levede et højst et par måneder efter lanceringen, så rev 2.0 er meget, meget mere udbredt.
Det desuden ikke muligt, at stille frekvensen til 67 MHz på A8V. Der er tre muligheder. Auto, 66 og 75 MHz.
-
Ik for noget. Men er det ikke Jacob som er en stor del af hardinfo.dk?
-
Oprindeligt indlæg af Freddie
Ik for noget. Men er det ikke Jacob som er en stor del af hardinfo.dk?Joo. Jeg var også ved at dø af grin af Brians (Maverick) svar
*G*
-
Hm - .. Jeg tror at dette ASUS mobo er defekt.. Jeg prøver MSI K8N for at se om det er bedre..
-
Hehe Jakob, Neo2 banker dette mobo en hel del.
A8V's bliver ret dårlige lige pludseligt, fandt aldrig ud af hvorfor med mit, men de vil ikke gemme bios settings osv til sidst. Dette er ved 300mhz+ FSB's på min gamle 3000+ det skete.
Men Rev 1.1 har lidt halv dårlige PCI locks ja, har selv et Rev 1.02 og 2.00.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
Hehe Jakob, Neo2 banker dette mobo en hel del.A8V's bliver ret dårlige lige pludseligt, fandt aldrig ud af hvorfor med mit, men de vil ikke gemme bios settings osv til sidst. Dette er ved 300mhz+ FSB's på min gamle 3000+ det skete.
Men Rev 1.1 har lidt halv dårlige PCI locks ja, har selv et Rev 1.02 og 2.00.
Mit A8V 2.0 kører som en drøm! Og det har det gjort i over et år nu! Ingen problemer der
-
Ja MSI K8N er meget bedre end ASUS.. Men jeg havde glemt at jeg havde MSI liggende..
Så nu er alt monteret på MSI, dog kan jeg ikke installere Service pack 2.. Nu gider jeg ikke rode mere..
Jeg slapper lidt af resten af søndagen med en omgang bf2..
-
Ja MSI K8N er meget bedre end ASUS.. Men jeg havde glemt at jeg havde MSI liggende..Så nu er alt monteret på MSI, dog kan jeg ikke installere Service pack 2.. Nu gider jeg ikke rode mere..
Darn jeg ikke er på min egen PC atm. Skal sku game lidt BF2 mod dig en dag, hvis du er frisk
Ulrik --> Okay, tror du har fået et godt et så.
-
Ja MSI K8N er meget bedre end ASUS.. Men jeg havde glemt at jeg havde MSI liggende..Så nu er alt monteret på MSI, dog kan jeg ikke installere Service pack 2.. Nu gider jeg ikke rode mere..
Det er simpelthen noget man bare lige glemmer??!
Jeg gad godt kigge lidt rundt hjemme ved dig tror jeg...
-
Oprindeligt indlæg af SpRoX
Det er simpelthen noget man bare lige glemmer??!
Jeg gad godt kigge lidt rundt hjemme ved dig tror jeg...
Du kan bare komme - Men du skal jo lige forbi mig først
-
Du kan bare komme - Men du skal jo lige forbi mig først
hehe sig lige til næste gang du glemmer noget godt et sted, Jacob, så sender jeg lige min adresse
-
Det er jo bare et bundkort ... ?