Tweak diæt! hvem tør være med!?

  • Ja, jeg vil starte en ny omgang slik/cola/chips/chokolade og diverse usunde madvarer måned! :D Hvem tør være med, og hvem kan overholde det? Vi starter fra mandag af, og så er det ellers farvel til al det! are you men or mice?!


    :rules:


    vi starter også en "ÆD SÅ MEGET USUNDT MAD DU KAN KOMME I NÆRHEDEN AF!" måned!
    så kan dem der har brug for at tage på også være med! så skal vi bare høre hvad de vejer før vi går i gang, og når det er slut! så kan vi se om det har givet resultater! det samme gør vi med os som ikke må spise usundt.

  • Springer over i første omgang, men du må gerne give resultatet :P - For prøver faktisk temlig desperat at komme op i vægt... :|


    Du bliver hvad du spiser <- ja fedt de kan tabe 10 kilo når de vejer 250kg iforvejen, prøv at vej 65 og stræbe bare at ramme 73, se det er straks ikke noget der kan ske på 2 måneder :(

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Den er jeg med på, Mangler nemlig at tabe mig 4kg :D.... ligenu vejer jeg 84 og mit mål er at komme ned på 80

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet 2 gange, sidst af jedimind ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Springer over i første omgang, men du må gerne give resultatet :P - For prøver faktisk temlig desperat at komme op i vægt... :|


    Du bliver hvad du spiser <- ja fedt de kan tabe 10 kilo når de vejer 250kg iforvejen, prøv at vej 65 og stræbe bare at ramme 73, se det er straks ikke noget der kan ske på 2 måneder :(


    Ja jeg vejer også for lidt, og har været på fløde-kur, og sådan noget, men det er pisse svært at tage på.


    Men er med på den, hvis man skal spise junk i en måned. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK


    Ja jeg vejer også for lidt, og har været på fløde-kur, og sådan noget, men det er pisse svært at tage på.


    Men er med på den, hvis man skal spise junk i en måned. :))


    hmm det hjælper ikke.. jeg gør det og jeg tager forking ikke på :( hehe.. jeg fråder alt hva jeg kan.. cola chips marabau. god gang morgenmad, friokerst og aftensmad. nogle gange pizza aller en burger.. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Kan ikke lige greje, om det er en måned hvor man IKKE må spise slik og chips osv, eller om det er en måned, hvor man KUN må spise slik og chips osv.... :boxed:


    hov.. ja, det er en måned UDEN den slags :D
    godt så jedimind, så er det os to indtil videre ! vi holder tråden up to date hele tiden for at følge vores gang :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freddie
    Jeg er frisk...
    Hvornår begynder vi?


    vi begynder i morgen kl. 06.00! :D
    Dvs. fra den 19. septemper til den 19. oktober er slik/chips/junkfood/cola off limit!


    men men men..! *VIGTIGT!!*


    vi starter også en "ÆD SÅ MEGET USUNDT MAD DU KAN KOMME I NÆRHEDEN AF!" måned! :D
    så kan dem der har brug for at tage på også være med! så skal vi bare høre hvad de vejer før vi går i gang, og når det er slut! så kan vi se om det har givet resultater! det samme gør vi med os som ikke må spise usundt. jeg vejer mig i morgen tidlig, og igen når det er slut. håber der er nogen der vil følge mig :cheers:

  • Hvis i vil tage på, så lad være med at spise en masse usund mad..! Det er ikke den rigtige måde at tage på!
    Spis hellere en masse måltider i løbet af dagen, og hver gang i føler jer sultne, så spis til i ikke kan mere!


    Derudover hjælper det at dyrke noget motion eller styrketræne (efter egen erfaring) :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Hvis i vil tage på, så lad være med at spise en masse usund mad..! Det er ikke den rigtige måde at tage på!
    Spis hellere en masse måltider i løbet af dagen, og hver gang i føler jer sultne, så spis til i ikke kan mere!


    Derudover hjælper det at dyrke noget motion eller styrketræne (efter egen erfaring) :)


    ja det sidste ved jeg sku godt.. og ved at gøre det så for du også mere apetit.. men det sku svært at komme i gang med :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Hvis i vil tage på, så lad være med at spise en masse usund mad..! Det er ikke den rigtige måde at tage på!
    Spis hellere en masse måltider i løbet af dagen, og hver gang i føler jer sultne, så spis til i ikke kan mere!


    Derudover hjælper det at dyrke noget motion eller styrketræne (efter egen erfaring) :)


    jeg spiser hele tiden, og styrketræner 3 gange om ugen, men vejer stadigvæk 15kg for lidt, siger min læge. :rolleyes:

  • Stiller også op :D


    er godtnok kun 15 men kunne være sjovt og være med.. kan være man kan få nogen andre spise vaner foran spanden ;)


    hehe.. skal prøve og veje mig i morgen tidlig :)


    //Papojka

    Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    ja det sidste ved jeg sku godt.. og ved at gøre det så for du også mere apetit.. men det sku svært at komme i gang med :(


    Hvis du virkelig vil tage på er det bare at tage sig selv i nakken og komme i gang :)
    Du kan evt. få en ven med på det... Det hjælper meget!