Tweak diæt! hvem tør være med!?

  • Freddie
    Jedimind
    Papojka
    Fnallle
    Ramaskriget
    Søndergård


    Sådan er listen indtil videre! ser godt ud drenge :D
    så vejer vi os i morgen tidlig!
    Og til papojka, jeg er da også kun 15, men som du siger - man kan nok få nogle andre spisevaner ;)

  • Jeg synes ikke om ideen.. Der er andre måder, at tage på / tabe sig .. Som er en DEL sundere end det i vil begive jer ud i..


    Jeg ligger også stødt på ca 110..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Jeg synes ikke om ideen.. Der er andre måder, at tage på / tabe sig .. Som er en DEL sundere end det i vil begive jer ud i..


    Jeg ligger også stødt på ca 110..


    Hehe en sund kampvægt på 0.11 tons ;)
    Jeg vejer nok lige i underkanten af tilpas. Men jeg gider ikke rigtig gøre noget. JEg bliver bare fed. Hvsi jeg skulle tage på skulle det nok være muskler og jeg er jo lidt doven ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Jeg synes ikke om ideen.. Der er andre måder, at tage på / tabe sig .. Som er en DEL sundere end det i vil begive jer ud i..


    Jeg ligger også stødt på ca 110..


    ja det er muligt.. men det er ikke kun pga vægten. også for at se om man har psyken til at klare en måned uden den slags fristelser ;)
    hvor afhængig man EGENTLIG er af det!

  • Er frisk på en nonstop æde måned, er dog lige stoppet efter en periode på 2uger. Kunne satme godt mærkes, blev sløv osv.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition


  • Klø' på drenge, jeg hepper med.......

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Hehe en sund kampvægt på 0.11 tons ;)


    Ja ved godt det lyder af meget, men du/i bliver overrasket den dag i ser mig.. :)) Lægen siger jeg ligger 2 kilo fra Ideal vægten.. Min ideal væg ligger åbentbart på 113 :crazyeyes:


    Jeg kan mærke det efter 6 timer hvor jeg ikke har drukket cola.. :drink: Jeg bliver utilpas hvis jeg ikke "får" min daglige cola.. .. Se det er ikke mindre end skræmmende..! :ohmy:

  • Rigtige mænd vejer over 90KG. ALT derunder er FEMININT :D
    Jeg ligger lige på kanten over de 90, men 10 kg ville pynte på min kondi. Ik fordi at 10 kg ville være dårlig ifm med basketspillet, da jeg har temperament som Plæneklipperen Tøffe og dermed også en solid sten, der kommer løbende, når jeg først er i fart :hb:


    Jeg har været på en hvidkålskur, der skulle køre en uge, men da der var gået en halv dag, og jeg havde sorten for ine øje, tog jeg på grilleren og tog mig en ½ grillkylling med pommes, og så var den skid slået :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Hvis i vil tage på, så lad være med at spise en masse usund mad..! Det er ikke den rigtige måde at tage på!
    Spis hellere en masse måltider i løbet af dagen, og hver gang i føler jer sultne, så spis til i ikke kan mere!


    Derudover hjælper det at dyrke noget motion eller styrketræne (efter egen erfaring) :)


    Ikke for at være på tværs eller ligende - men det at spise lidt hele tiden er faktisk langt det sundeste. Det tager man ikke på af, forudsat man spiser ordenligt/rigtigt naturligtvis.
    Mennesket er nu engang indrettet således at der spises en lille smule hele tiden. Man har levet af bær, planter og hvad ved jeg løbende som man har fundet det. Det er hvad den menneskelige krop er bygget til. Så vil du tage på skal du spise få måltider dagligt. Jo ikke for sjov sundhedsstyrrelsen foreskriver at man skal huske mellemmåltiderne ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen


    Ja ved godt det lyder af meget, men du/i bliver overrasket den dag i ser mig.. :)) Lægen siger jeg ligger 2 kilo fra Ideal vægten.. Min ideal væg ligger åbentbart på 113 :crazyeyes:


    Jeg kan mærke det efter 6 timer hvor jeg ikke har drukket cola.. :drink: Jeg bliver utilpas hvis jeg ikke "får" min daglige cola.. .. Se det er ikke mindre end skræmmende..! :ohmy:


    Hehe jeg regner da ikke med at du er fed ;)
    Jeg kan godt huske et billede fra en tidligere foto-tråd. Der lignede du ihvertfald en ganske sund fyr, som nok kan veje en 100+ kilogram. En høj ung mand i arbejdstøj. Du ved, arbejdstøj, det betyder +10-20 kg :))

  • ja så er det fra idag af og en måned frem at der ikke skal spises usund, Jeg starter dog først på det efter jeg lige har fået min morgen snegl :))

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen


    Ja ved godt det lyder af meget, men du/i bliver overrasket den dag i ser mig.. :)) Lægen siger jeg ligger 2 kilo fra Ideal vægten.. Min ideal væg ligger åbentbart på 113 :crazyeyes:


    Jeg kan mærke det efter 6 timer hvor jeg ikke har drukket cola.. :drink: Jeg bliver utilpas hvis jeg ikke "får" min daglige cola.. .. Se det er ikke mindre end skræmmende..! :ohmy:

    Kender det totalt godt. Meget ubehageligt.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Ang. emnet, har Bagekartoflen her inde fra, (min far) tabt små 20kg på et halvt års tid.. Synes det meget godt klaret.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    ja så er det fra idag af og en måned frem at der ikke skal spises usund, Jeg starter dog først på det efter jeg lige har fået min morgen snegl :))


    yesssir! :cheers:
    så er der nada usundt i en måned!
    61,5 ligger vægten på! :D

  • vægten er 57.5 så nu må vi se..


    har holdt det ind til videre men det har været fristende med et eller andet sødt ;)

    Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

  • Jeg er helt klart også med! Dog har jeg været igang i 3 uger nu og har smidt 5.2kg :D


    Anyway så er vægten nu "nede" på 99.8kg. Højden er 193, men den bliver nok ikke lavere :)


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Jeg er helt klart også med! Dog har jeg været igang i 3 uger nu og har smidt 5.2kg :D


    Anyway så er vægten nu "nede" på 99.8kg. Højden er 193, men den bliver nok ikke lavere :)


    fedt! og må sige, at det er da vældig flot klaret! :cheers:
    kiggede lige ind i køleskabet i dag.. lå en halv marabou, pyramider, 1,5L Cola :ph34r:
    Ledte desperat efter spegepølsen (hvis man nogensinde kan lede desperat efter det :boxed: )