QuoteOprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Stefan.. Måske skulle du varme controlleren op ?
Ja du har helt ret Jacob, det gør jeg næsten gang. Ellers har jeg også et clean install på en IDE disk nu
Stefan.. Måske skulle du varme controlleren op ?
Ja du har helt ret Jacob, det gør jeg næsten gang. Ellers har jeg også et clean install på en IDE disk nu
Hvor meget Tøris er der tilbage ?..
hva ligger superpi på 1M?
Hvor højt er du oppe på i GHZ/MHZ?
Hvor meget Tøris er der tilbage ?..
ca. 25kg vil jeg skyde på.
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
hva ligger superpi på 1M?
Hvor højt er du oppe på i GHZ/MHZ?
Nåede desværre ikke at benche med tøris før min kæreste kom hjem, og jeg havde lovet hende noget osv.. blablabla
Men har da en SS ved 3300Mhz.
Der kommer nye benches snart!
Kender det alt for godt Stefan!!
Men godt du er i gang igen!.
Tjaa, du lever jo ikke så godt op dit navn længere, med de temps her
Undskylder på forhånd at jeg lige hurtigt låner tråden..
Kan huske at der var en i KBH området der kunne modde en VapoPE@r404a, men ikke navnet, nogen der kan huske det?
Keep up the work.. det ser jo godt indtil nu
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af BlacKDwarf
Tjaa, du lever jo ikke så godt op dit navn længere, med de temps her
Undskylder på forhånd at jeg lige hurtigt låner tråden..
Kan huske at der var en i KBH området der kunne modde en VapoPE@r404a, men ikke navnet, nogen der kan huske det?
Keep up the work.. det ser jo godt indtil nu
Mener Petter1979 eller 1978 eller hvad han hedder er fra kbh. Pejs har vist fået sin fixet der. Men ved ikke om han gør det mere.
Men lad mig citere Pejsen fraq en tidligere tråd, nu du siger det om temperaturerne. Der er andet ved dem dog:
"Det var det jeg sagde, Tom. Pejse kan være PÆNT farlige" (ret cirka citat ;))
Lækkert setup pejs. Overvejer selv at knalde nogle skejser sammen til noget der kunne ligne lidt. Ville da lige lune mig lidt med noget nyt og lækkert.
Jeg sidder lige og bixer med upload af 03 og 05 wr.. men det ser ud til at de runs jeg har kørt var uden opdatering af begge benchprogrammer
Så må jeg hellere lige opdatere og fyre nogle runs af idag
QuoteOprindeligt indlæg af Pejsen
Jeg sidder lige og bixer med upload af 03 og 05 wr.. men det ser ud til at de runs jeg har kørt var uden opdatering af begge benchprogrammer
Så må jeg hellere lige opdatere og fyre nogle runs af idag
Det var da smart, tjekkede lige orben, der var en der havde tæt på 6k i 05, og 12,5k i 03 og 33k i 01se, hva ligger de ca på dine?
/Grau
QuoteOprindeligt indlæg af Grauballemanden
Det var da smart, tjekkede lige orben, der var en der havde tæt på 6k i 05, og 12,5k i 03 og 33k i 01se, hva ligger de ca på dine?
/Grau
Hej
Jeg har
01: 31200
03: 12100
05: 5600
Men nogle af de runs du kigger på er buggy, tjek deres GFX-clocks og cpu speed. De nærmer sig ikke mig og SLO-3D teamet.
Jeg er lige ca. 150 point bagud fra wr i 01 nu, og jeg kan ikke lige hitte ud af hvor mange scores der er buggy i 03 og 05.
Hold da kæft et resultat. Bare vi andre havde tiden og energi til den type legetøj
Damn Nice Dualcore, min 830 Skal lige have noget kompressor på og PSU så må vi se om jeg kan slå din SuperPi Men det bliver nok Svært;) Men Ok jeg kan da tage den på 30 Sek ved 4.2 GHZ
QuoteOprindeligt indlæg af SoulExtreame
Damn Nice Dualcore, min 830 Skal lige have noget kompressor på og PSU så må vi se om jeg kan slå din SuperPiMen det bliver nok Svært;) Men Ok jeg kan da tage den på 30 Sek ved 4.2 GHZ
Du har en Intel.. det skulle ikke være et problem
Ja mon ikke din Intel tager et par pladser rundt omkring SoulXtreme.. Den ser godt nok lovende ud