Dualcore med fart på!

• Tjaa, du lever jo ikke så godt op dit navn længere, med de temps her ;)

Undskylder på forhånd at jeg lige hurtigt låner tråden..

Kan huske at der var en i KBH området der kunne modde en VapoPE@r404a, men ikke navnet, nogen der kan huske det?

Keep up the work.. det ser jo godt indtil nu ;)

• Mener Petter1979 eller 1978 eller hvad han hedder er fra kbh. Pejs har vist fået sin fixet der. Men ved ikke om han gør det mere.
    Men lad mig citere Pejsen fraq en tidligere tråd, nu du siger det om temperaturerne. Der er andet ved dem dog:
    "Det var det jeg sagde, Tom. Pejse kan være PÆNT farlige" (ret cirka citat ;))

Lækkert setup pejs. Overvejer selv at knalde nogle skejser sammen til noget der kunne ligne lidt. Ville da lige lune mig lidt med noget nyt og lækkert.

Oprindeligt indlæg af Pejsen
    Jeg sidder lige og bixer med upload af 03 og 05 wr.. men det ser ud til at de runs jeg har kørt var uden opdatering af begge benchprogrammer :O

Så må jeg hellere lige opdatere og fyre nogle runs af idag :)

Det var da smart, tjekkede lige orben, der var en der havde tæt på 6k i 05, og 12,5k i 03 og 33k i 01se, hva ligger de ca på dine? :)

/Grau

Oprindeligt indlæg af Grauballemanden

Det var da smart, tjekkede lige orben, der var en der havde tæt på 6k i 05, og 12,5k i 03 og 33k i 01se, hva ligger de ca på dine? :)

/Grau

Hej

Jeg har

01: 31200
    03: 12100
    05: 5600

Men nogle af de runs du kigger på er buggy, tjek deres GFX-clocks og cpu speed. De nærmer sig ikke mig og SLO-3D teamet.

Jeg er lige ca. 150 point bagud fra wr i 01 nu, og jeg kan ikke lige hitte ud af hvor mange scores der er buggy i 03 og 05.

• Damn Nice Dualcore, min 830 Skal lige have noget kompressor på og PSU så må vi se om jeg kan slå din SuperPi :) Men det bliver nok Svært;) Men Ok jeg kan da tage den på 30 Sek ved 4.2 GHZ :)

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Damn Nice Dualcore, min 830 Skal lige have noget kompressor på og PSU så må vi se om jeg kan slå din SuperPi :) Men det bliver nok Svært;) Men Ok jeg kan da tage den på 30 Sek ved 4.2 GHZ :)

Du har en Intel.. det skulle ikke være et problem :)