:hb: :hb: :hb: :hb: :hb: :hb:

Dualcore med fart på!
-
-
SYGEPLEJESKE!!!
Hvor er hans piller!??!Nice mate! Keep it coming!!
/Thomas -
Oprindeligt indlæg af hestenhenning
SYGEPLEJESKE!!!
Hvor er hans piller!??!Nice mate! Keep it coming!!
/ThomasHej Thomas
Tak for din mail, har haft alt for travlt til at svare, det lyder til at det går godt
Jeg er på tøris pt, men SATA controlleren ville ikke genkende Raptoren så der skal et nyt install af windows til på en IDE disk.... sur røv når det hele er sat op.
-
Oprindeligt indlæg af Pyro22
:hb: :hb: :hb: :hb: :hb: :hb:
Har du nogen sinde læst vores regler ?Hvis ikke så gør det lige > http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=
-
Nu håber jeg inderligt at du husker at installere Chipsætdriveren!..
-
Oprindeligt indlæg af icemann
Har du nogen sinde læst vores regler ?Hvis ikke så gør det lige > http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=47493&sid=
lige der var den nu meget passende ismand
damn flotte resultater...
-
Hey tweakers
Fik lige kørt nogle få runs igår, dog ikke nogle skælvsættende rekorder. WR i både 03 og 05, nu skal jeg bare hitte ud af hvordan man uploader dem
Hvis jeg kan nå det, tager jeg lige et run med Dice senere idag. Men det er ikke sikkert.
*edit*
Fandt ud af hvad gyldendals røde ordbøger kan bruges til... Deres CD'er på computeren er nu meget anvendelige, men bøgerne.. gaaab!
-
Amen holy crap da Pejs
Du installere bare ikke windows mens du har tøris i den beholder, vel !??
Damn
Hvorfor ikke installere windåsen med stock køling og så efterfølgende når du kommer til den fase hvor du skal clocke fixe den vilde køling ??
Mvh. 12k
-
Oprindeligt indlæg af icemann
Nånå ok undskyld
-
Det er sgu nice Pejsen
Tillykke med dit nye sys!
Gid jeg havde tiden til at lege med sådan noget
-
Oprindeligt indlæg af 1_2_know
Amen holy crap da PejsDu installere bare ikke windows mens du har tøris i den beholder, vel !??
Damn
Hvorfor ikke installere windåsen med stock køling og så efterfølgende når du kommer til den fase hvor du skal clocke fixe den vilde køling ??
Mvh. 12k
Du skulle altså vænne dig til at læse en ekstra gang før du poster.
@ Happy^
Ja det er sgu fedt, og desværre svært at finde tid ja.
*edit*
Nu hvor jeg kører med "normal" køling igen kan den sagtens genkende SATA disken, så controlleren har åbenbart et problem med ekstrem køling.
-
Oprindeligt indlæg af Pejsen
Du skulle altså vænne dig til at læse en ekstra gang før du poster.
@ Happy^
Ja det er sgu fedt, og desværre svært at finde tid ja.
*edit*
Nu hvor jeg kører med "normal" køling igen kan den sagtens genkende SATA disken, så controlleren har åbenbart et problem med ekstrem køling.
Bah
- Beklager, tror ikke den var edited da jeg åbnede tråden.. :\
-
Stefan.. Måske skulle du varme controlleren op ?
-
Et skulderklap herfra... Dejligt at læse og se nogen der kan
Sad oss lige og studsede over hvilket erhverv må manden have, da en fra '87 må have begrænset penge ?
-
Najs pejs
Der står sgu 111 ned af hagen ligenu -
Oprindeligt indlæg af BukkeMand
Et skulderklap herfra... Dejligt at læse og se nogen der kanSad oss lige og studsede over hvilket erhverv må manden have, da en fra '87 må have begrænset penge ?
Suk... Prioritering. og atter Prioritering..
-
Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Suk... Prioritering. og atter Prioritering..
Præcis, kunne tydeligt mærkes da jeg for et par måneder siden købte FX-55 og 1gb Corsair ram. 4550kr for en 15årig er en del, men igen prioritering.
-
I må gerne hjælpe mig med prioriteringen lidt så
Bruger 70-80% af alle kleinerne på HW :\ - Tror jeg
Er først begyndt at arbejde her for et par måneder siden, måske derfor !?- Uhh babe cant wait @ SU
-
Hey.
I din wr rekord på futuremark hvilken cat. version bruger du Driver Version 6.14.10.6553 er det 5,7 ?
-
Oprindeligt indlæg af dig-it
Hey.I din wr rekord på futuremark hvilken cat. version bruger du Driver Version 6.14.10.6553 er det 5,7 ?
Hey
Jep det er 5.7'erne.
Den virker bedst for mig i 01, mens 5.8'erne rykker i 03 05.
Jeg har problemer med at de ældre drivere genkender kortet som et X800SE. Men har da en score på 30817 med X800SE
eller noget.. hehe
Mht. penge. Det er et spørgsmål om priotering, dem der har fulgt med længe, ved at sidste gang jeg for alvor var med i spillet var med Intel s478 og R9800XT, så jeg har da sparet penge op i et stykke tid
Kan kun glæde mig over at det batter nu hvor jeg har smidt mine skejser. Men igen kun et X800GT så det er ikke verdens dyreste setup(der står mere om det i post #0).