Mage Invisibility

  • Har hørt rygter om at de vil genindføre usynlighed til mages.


    " The original invisibility thread has been broken for quite some time. Please feel free to continue your discussion here. Keep in mind, we've only stated that we plan to reintroduce the spell in some form at some point in the future. We've not provided an ETA or announced the specifics of how it will work."


    Lyder vildt!


    http://forums.worldofwarcraft.…6742&p=1&tmp=1#post316742

  • hvis du spørg mig ville det vær en dum ide og især hvis det er ligesom stealth at du kan gå rundt en mage i LBRS stealth run :boxed: ville ikke vær fair for rogues og druids

  • Nu er mages lidt en bob bob class i forvejen... de ligger og flyder lidt imellem alle classes.. de er for svage til at blive slået på og de er ikke regtigt damage dealers da stort set alle classes på single target giver mere damage... de kan Decurse og sheepe når der er brug for det... og så buffe Int og lave vand... tror at Invisability vilde give dem lidt mere brugbarhed... :)


    BTW så er jeg selv rogue spiller og ser intet problem med at mages bliver usynlige...


    Fed7haS

  • Vil give dig ret. De er en bob bob class.


    På wow's egen hjemmeside skriver de at mages er primary ranged dmg dealer. Men det passer ikke, da mages næsten bliver outdmg'ed af alle classes.


    Så noget burde de gøre ved mages, spørgsmålet er bare hvad. Usynlighed lyder cool :O

  • Hoho, Mages en bob bob class?


    Jeg f.eks dealer pænt meget skade, og jeg kan tage de fleste classes uden problemer ... men nu ved jeg også til punkt og prikke hvordan jeg skal spille min class :P


    Men jo måske lidt en bob bob class. Men ja synes at det skulle være som Shadowmelt

  • jeg håber seriøst at mages snart bliver buffet!


    Mages er blevet pet fodder for hunters efter patch 1.7.
    En hunter's pet kan jo solo en mage.


    patch 1.5 > mages for nyt ikon til deres "mage armor" (man rykker bare pvp med det ikon! :O)
    patch 1.6 > mages for nada (resist resist resist, og mindre dmg)
    patch 1.7 > mages for nada (stadig resist selvom blizz havde lovet at gøre noget ved det)
    patch 1.8 > mages for nye talents. i stedet for arcane/fire/frost bliver det portal/water/food. jeg tror jeg går 30 water/21 portal. så kan jeg nemlig lave vand om til vin, og portale folk som ikke er mit eget party.
    patch 34.4 > bug på arcane missileses bliver fixed!


    lol :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    du glemmer at de sænkede resist rate på mobs i mc


    det er min, men seriøst. blizz må sq lette røven nu. giv os invis :D

  • Hvordan har en mage det der har første angreb på:


    -warrior
    -rogue
    -paladin
    -hunter (før patch)
    -warlock


    Ikke skidt vel?


    Selvfølgelig skal en mage gankes af en rogue og self. skal en full-epic warrior kunne nakke en mage men de har så mange fordele ved f.eks. "blink" som andre ikke har.
    Min priest og warrior er "ude og skide" hvis der er 2 der overfalder mig, hvor hvis 2 paladins løber efter en mage.......blink blink. :-)

  • Mages i 1on1 pvp er ikke den sværeste class som rogue :) Men i duel hvor du ikke kan bruge dit stealth fordi de står lige op og ned af dig hele tiden... der kan de godt give modstand... derfor jeg ik gider duel random newb mages


  • Ok du siger alså at magen er ok i balance fordi han kan komme væk hvis truet? :S hvad med muligheden for at slå igen?...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3
    Mages i 1on1 pvp er ikke den sværeste class som rogue :) Men i duel hvor du ikke kan bruge dit stealth fordi de står lige op og ned af dig hele tiden... der kan de godt give modstand... derfor jeg ik gider duel random newb mages


    Alle classes er stort set nemme som rogues... enda warriors er til at tage i 1vs1... rogues er ubetinget King of PvP... jeg er stoppet med at spille min rogue fordi jeg ikke så nogen udfordtring i det længere... har rolet en mage nu... aner ikke hvorfor men jeg har så fed en fornæmmelse når man vinder som "Under Dog"... sejers rusen er stort set ikke eksisterende når jeg spiller min rogue og vinder 99/100 1vs1 kampe...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Alle classes er stort set nemme som rogues... enda warriors er til at tage i 1vs1... rogues er ubetinget King of PvP... jeg er stoppet med at spille min rogue fordi jeg ikke så nogen udfordtring i det længere... har rolet en mage nu... aner ikke hvorfor men jeg har så fed en fornæmmelse når man vinder som "Under Dog"... sejers rusen er stort set ikke eksisterende når jeg spiller min rogue og vinder 99/100 1vs1 kampe...


    Fed7haS


    Og det er så med epic equip og mod andre epix? Eller var det lige som World of Roguecraft hvor han viser sejre over de ringeste spillere ever?


    Skulle lige hilse at sige, at hvis din modstander ved hvordan man skal spille, så er det jo ikke altid pissenemt... self er det nemt at ambushe, backstab, evi en stakkels cloth, men det har jo ik noget med pvp at gøre imho... det er bare en honor biscuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3


    Og det er så med epic equip og mod andre epix? Eller var det lige som World of Roguecraft hvor han viser sejre over de ringeste spillere ever?


    Skulle lige hilse at sige, at hvis din modstander ved hvordan man skal spille, så er det jo ikke altid pissenemt... self er det nemt at ambushe, backstab, evi en stakkels cloth, men det har jo ik noget med pvp at gøre imho... det er bare en honor biscuit



    ved jeg nu ikke...synes rogue skal have instant invis for de kan sku ikke så meget :razz:



    tilbage til topic :P


    ...aner ikke hvad vi mages skal med inv ?...HVORFOR laver de nu noget nydt når vi stadig har beta bugs 0o


    så lav da vores bugs FØR implentering af noget nydt...sigh blizzard i en nøde skald :idea:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3


    Og det er så med epic equip og mod andre epix? Eller var det lige som World of Roguecraft hvor han viser sejre over de ringeste spillere ever?


    Skulle lige hilse at sige, at hvis din modstander ved hvordan man skal spille, så er det jo ikke altid pissenemt... self er det nemt at ambushe, backstab, evi en stakkels cloth, men det har jo ik noget med pvp at gøre imho... det er bare en honor biscuit


    Det er nu den ander vej rundt... jeg har selv kun 1 epic og det er Mormidon's signet ringen... ude over det er alt jeg har grønt og blåt... (ok det er kun mine skuldre der er grønne alt andet er blåt) og jeg har tævet stort set alle på min server der var værd at slå selv dem med full epic Gear osv... hvis jeg skulde lave en liste over folk der kunde nakke mig i en fair 1vs1 vilde den indeholde omkring 5 horde spillere og 3 alliance... og det er sgu ikke mange på en server så befolket som deathwing... og nej jeg er ikke så god til PvP jeg siger ikke at jeg har 1337 skils og er pvp gud... men come on.. med en rogue har man allerede vundet 50% af kampen inden den går i gang..


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Alle classes er stort set nemme som rogues... enda warriors er til at tage i 1vs1... rogues er ubetinget King of PvP... jeg er stoppet med at spille min rogue fordi jeg ikke så nogen udfordtring i det længere... har rolet en mage nu... aner ikke hvorfor men jeg har så fed en fornæmmelse når man vinder som "Under Dog"... sejers rusen er stort set ikke eksisterende når jeg spiller min rogue og vinder 99/100 1vs1 kampe...


    Fed7haS


    /agree

  • Mage? Bob bob class?
    En fra min guild's normale frostbolt damage er 1250, og hans højeste crit med frostbolt er 2400.
    Og hvis du har en frost specced mage, så critter han jo næsten hele tiden.


    Jeg har selv en mage og kan f.eks. let nakke hunter, warrior, rogue og druid i duel.


    Shaman, paladin, warlock og shadow priest har jeg svært ved.


    En mage er top damage dealer hvis han har rigtigt equipment og er rigtig bygget op.