Hvad mener du, er du ikke træt af ikke at kunne lvl op med din main ? Er du også en af dem der har 10 Alts fordi din main er 60 ?
Lad os høre din mening. !
Hvad mener du, er du ikke træt af ikke at kunne lvl op med din main ? Er du også en af dem der har 10 Alts fordi din main er 60 ?
Lad os høre din mening. !
Nej... Ikke før Tier 3 (BWL items) bliver lige så almindelige som Tier 2 (MC items)... Derefter kan man snakke expansion pack, hvor Mt. Hyjal, Quel Thalas, Northrend og evt. Gilneas kommer med... Hyjal, Thalas og Gilneas er allerede i spillet, man kan bare ikke zone derind..
Når en sådan Upgrade / Expansion pack kommer, anser jeg det for fair at disse områder bliver lavet til 60+ områder, dvs. med en max level på måske 70-80 stykker... Glæder mig slemt til Quel Thalas og Mt. Hyjal blvier åbnet.. Og jeg håber sq på at der kommer en ny raid instance med en evt. expansion pack... Icecrown Glacier ftw
Håber ikke engang de raiser lvl cap ved en evt expansion... Der skal gå længere tid endnu imo
Det er aldrig lykkedes mig at få en char over lvl 35, før spillets trivielle gang slår enthusiasmen ihjel.. Såeh, for min skyld ingen alarm.
nu har jeg lige fået min nye main på lvl 60, så nu skal der satme raides noget i MC, ZG og lign...guildet lavede lige hurtigt et enkelt forsøg på ragnaros igår aftes med 30 mand.. 90% wipede de ved!
QuoteOprindeligt indlæg af KB_
guildet lavede lige hurtigt et enkelt forsøg på ragnaros igår aftes med 30 mand.. 90% wipede de ved!
Keder man sig når man prøver på sådan noget??
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Det er aldrig lykkedes mig at få en char over lvl 35, før spillets trivielle gang slår enthusiasmen ihjel.. Såeh, for min skyld ingen alarm.
Hvis spillet bliver trivielt ved lvl 35 for dig, så er wow nok ikke din form for mmo :>
nu har jeg ikke fået en char på lvl 60 endnu, min højeste er 58, og jeg synes det kan være lige meget med at lvl'e mere... Den eneste grund til at jeg evt. ville hæve det, vil være for at få flere talent points
Dog håber jeg alligevel, at når den nye expansion kommer, så kan man komme højere end lvl 60. (flere lvl's mere at udforske)
jeg syns ik de skal lave max lvl om fordi dem der er lvl 60 fx. mig ville nok ik syntes om at skulle til at grinde sig igennem lvls og så skulle de nok også lave flere quests