Hey.. jeg har startet en hunter som skal have et pet som bare holder fjenden hen.. hvad er bedst ?

Hunter Pet ?
-
-
Jamen der er jo ikke noget som er desideret bedst imo.
Men jeg kan selv godt li de der katte. De har en rimelig DPS, armor og HP. Mit andet pet er en bjørn. Fælles er at de begge har bite, growl, claw og dash.
-
Så vidt jeg kan forstå, så er det bears og boars der er bedst til at tanke for dig, men hvis du bare får brugt growl og hele tiden har den opdateret, men da det nok bare er solo, så ville jeg da nok også foreslå en kat pga deres dps
-
Jeg bruger mest bear fordi de kan spise mad som mages summoner. Det dør ret tit i Molten Core, og så skal man jo tvangsfodre dyret så det bliver glad igen
Hold desuden øje med Patch 1.7 som er lige om hjørnet. Så kan du give dit pet mere hp eller armor eller forbedre resistance.
-
Cats er helt klart bedst. Måske kan bears tage lidt flere slag, og det er måske også ok i PvE og grind, men er alligevel ikke overbevist.
Bjørne er langsomme, langsom attack speed, og ja - de har lidt mere liv og armor, men de slår svagt. En cat løber hurtigt (Især med dash) og den slår hårdt, hurtigt og den kan stealth. Måske kan den ikke holde til så meget som en bjørn, men mit pet dør ikke alligevel.
Det handler vel bare om at tage aggro på det mob der er ved at dræbe ens pet, der må jo også gerne være en smule taktik når man grinder -
Originally posted by p3t3r
Cats er helt klart bedst. Måske kan bears tage lidt flere slag, og det er måske også ok i PvE og grind, men er alligevel ikke overbevist.
Bjørne er langsomme, langsom attack speed, og ja - de har lidt mere liv og armor, men de slår svagt. En cat løber hurtigt (Især med dash) og den slår hårdt, hurtigt og den kan stealth. Måske kan den ikke holde til så meget som en bjørn, men mit pet dør ikke alligevel.
Det handler vel bare om at tage aggro på det mob der er ved at dræbe ens pet, der må jo også gerne være en smule taktik når man grinderHvilke Katte har dash ???
-
på denne her hjemmeside kan man finde alle de abilities som de forskellige beasts har og hvor man kan finde dem henne.
http://www.goodintentionsguild.info/hunters.htmldet er den ultimative hunter pet guide man kan finde