Sikke noget lort

  • Har lige offeret 299 kr p¨å wow spillet, samt 189 kr for et kort til at kunne spille, men virker det??? Gu´gør det ej.


    Min installation tog ca. 1½ time, så kom den første opdatering.
    Trykkede på ikonet og hvad sker der??? ingenting.


    Jeg får godt nok End User License Agrement frem men kan ikke komme videre. Kan ikke scrolle ned for at få aktiveret knapperne.


    Jeg har åbnet for de porte der skal åbnes for (3724 - 6112) i min router, samt firewall (xp)


    Men om lortet virker???


    Siden wow-europa-com virker heller ikke. Får bare en masse Html server sider frem fra apache tomcat


    Det er f..... skuffende.

  • Dvs, at du sådan set har registreret dig for at sige WoW er noget lort??!


    Ej, det er da forståeligt og meget irriterende hvis noget ikke virker som det skal.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Jeg mener også at jeg havde en del problemer med patchene den aften jeg fik spillet


    jeg slog firewallen af, genstartede og så prøvede igen nogle gange..

  • Tror ikke det har noget at gøre med dit internet eller lign.


    Tror det handler om en måske lidt slidt pc :P men har du prøvet mere end en gang?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S


  • Siden hedder wow-europe.com.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    faktum er at det er DIG der har et problem for det virker for alle andre. tag dig sammen!


    Yep, WoW gider ikke køre fordi han/hun har et problem, eller?

  • Ja det lyder ikke til at du har så meget at sige om det Wraper, det var de lammeste reply jeg har set indtil nu.


    Jeg havde også problemer med at få mine opdateringer til at gå igang ... men købte nogle flere ram og det hjælp, men min computer er også lidt udnerlig ...

  • Wraper er bare en noob....


    Det er sikkert fordi din update er blevet fucket op af blizzards lame torrent ting.
    Da den virker HAT.


    Slet spillet og prøv igen vil nok være mit råd.
    Har hørt det der mange gange, og ved at det normalt hjælper hvis du åprøver igen.


    Du kan også gå på http://www.filefront.com og hente EN patches og installere dem derfra, måske har du bedere held der.


    Men bare prøv igen, det skal nok virke :)


    Edit: EN = english :) ikke 1 :)

  • Wraper. Spænd dog hjelmen.


    Topic:
    Kunne godt lyde som en fejlinstallation, eller et problem med en af de patches.
    Afinstaller skidtet og læg det ind igen. Mener der skal to patches til bagefter, som den selv sørger for at installere. DEn ene på 178MB den anden noget mindre.

  • mange cder er faktisk defekte..hvilket jeg gerne vil indrøme er under al kritik...men man kan downloade hele wow fra deres hjemmeside....hvis man taster den rigtigt ind.....og så er der det med alle de updates..noget tyder på du har fået korrupt data med patchen....slet den og download forfra...den slags sker, men hvis det får dig helt op at køre så er wow altså slet ikke et spil for dig........der sker langt værre og lamme ting når du først begynder at spille.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.