Hjælp til Netcafe?

  • Hey Tweakers...


    Jeg er på Højskole i sønderjylland (toftlund) og jeg er ved at blive sindsyg over ikke at kunne spille WoW.. Så jeg tænkte om der var nogle der havde været eller kender nogle gode netcafeer i området..


    Håber i kan hjælpe..

  • Hmm, tror ik der er ret mange netcaféer der har WoW...


    Det ville jo blive ALT for dyrt, og man kan jo ik ha en acc til alle der kommer der og vil spille?



    Eller er det bare mig der ik har fulgt med?



  • er vi ikke enige om at de sagtens kan have spillet installeret og så må folk bare bruge deres egen account når de logger ind ? - altså ligesom ca 90 % af andre spil ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial



    er vi ikke enige om at de sagtens kan have spillet installeret og så må folk bare bruge deres egen account når de logger ind ? - altså ligesom ca 90 % af andre spil ;)


    90% alligevel ?


    Det sted jeg går har de nu key's / acc's til alle de spil de har, og man skal nada have med hjemme fra...


    når jeg går på café og betaler x antal kr. i timen, regner jeg da med at kunne spille et spil, uden at skulle gå ned i merlin og købe det først?


  • HVis de har acc, hvad så hvis de accs bliver banned ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teelq
    så har de jo et prob.. men de har hverken WoW, guildwars eller nogle af den slags spil..


    Bare Wc3 Tft, Cs, battle field osv...


    godt så er vi også enige :) tilfældigvis så har alle "stort set" acc's til WC3, CS ( ikke alle ), Battle field.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SortSovs
    Hey Tweakers...


    Jeg er på Højskole i sønderjylland (toftlund) og jeg er ved at blive sindsyg over ikke at kunne spille WoW.. Så jeg tænkte om der var nogle der havde været eller kender nogle gode netcafeer i området..


    Håber i kan hjælpe..


    Du kan ikke spille WoW på en Netcafé uden du har et Account.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Jeg elsker når en ny i forum bare lige fortæller hvor skabet skal stå...


    Psst... En begrundelse ville måske ikke være af vejen.


    Nåh, det lader ikke til at han er på vej med den begrundelse, so here I go:


    Når du køber WOW bruger du den medfølgende cd-key til at skabe en konto på Blizzards servere. Derudover installerer du spillet på computeren, så du også kan spille på den konto du har oprettet på deres servernet!


    For dummies: Man går ind i spillet, taster konto-navn og kodeord, vælger character og starter med at spille!


    Konsekvens:
    Du kan godt lade dine kammerater "låne" dine CD'er og lade dem installere spillet på deres computere... Men det kan de ikke bruge til noget, da de ikke kan komme online uden at logge på en konto! Derimod kan du tage og spille på din konto fra hvilkensomhelst maskine (som også kan trække det;)) der har netadgang og spillet installeret!


    Forklaring nok?


    EDIT - uddybende forklaring: Derfor kan en net-café godt have spillet installeret på alle deres computere, da man for at overhovedet bruge spillet de har instaleret selv skal have en konto man har betalt for!

  • Net-C i Ringsted har det vist nok.. Men hvis du ikke har din egen konto, skal du nok ikke regne med at kunne spille der. Ved ik noget om det, men tror jeg ik.