Indlæg af SortSovs

    K?re Tweakers!


    Jeg st?r og vil gerne have en stand alone CS Source server k?rende, men kr?ver det at jeg g?r ud og k?ber en ny version af spillet, eller kr?ver en dedicated server ikke noget Steam Login/CD Key??



    H?ber i kan hj?lpe ;)


    Mvh NIcolaj Jensen

    Gratz Mate...


    Vi var 3 uger om at klare hel BWL...


    Vi tog Nef på vores andet try, det var helt vildt, kan stadig huske den fede Fornemelse!




    //Moola

    Jindo kan godt være en "hård" satan, men her er nogle grund "regler":


    1. Alle Rouges på Totems!


    2. Mage´n i Pitten kan klare sig selv, ingen grund til at bruge healing på ham


    3. Ligeså snart du får Curse slå så mange ihjel du kan mens du har curse, hvis du er priest kast nogle pain på så mange som du kan etc.


    4. Efter den nye patch er Shades nu under samme gruppe som "undeads" dvs. at paladins har en super god magi som kan bøffe undeads peace og cake, et andet fif er også at tage et par stratholme runs og få flaskerne Holy Water, som også kan lave ond damage mod undeads!


    Håber det kan bruges!



    //Sortsovs

    OKay Drenge... Nu bliver jeg MEGA nervøs..


    Warrior sættet hvilket sæt bliver det erstattet med i spillet?


    Er det Valor sættet?


    Eller?


    Håber i kan svare..


    Mvh Nicolaj Jensen

    Nu var det ikke så meget at jeg sku´sidde og spille i Berlin, jeg sku´bare have tjekket om jeg havde fået solgt diverse items, og evt. sætte dem til salg igen. Thats All.


    Og JO Berlin er en virkelig fed by, men er ikke så vilde med deres sprog.


    Og for at slutte: Berlin har ikke nogen netcafeer hvor der kan spilles på, og der er VIRKELIG mange.


    Fed7haS -> Lær´at stav ordentligt før du spiller smart! --- LÆTTET? :finger:

    Hey Drenge og Piger :D


    Jeg er netop ankommet til Berlin, og jeg skal finde en Netcafe hvor man kan spille WoW.


    Den maa meget gerne ligge i by midten, og se nogenlunde ud (ikke for Junkie Agtigt)


    Er der nogen der MEGET hurtigt kan hjÖlpe med dette.


    Mvh Nicolaj Jensen

    Hey Tweakers...


    Jeg er på Højskole i sønderjylland (toftlund) og jeg er ved at blive sindsyg over ikke at kunne spille WoW.. Så jeg tænkte om der var nogle der havde været eller kender nogle gode netcafeer i området..


    Håber i kan hjælpe..