Bedste måde at tjæne til føden?

  • Ja det siger sig selv hvad synes i er den bedste måde at tjæne penge på?


    Q's hvilken, hvor, lvl?


    Professions hvilken, skill lvl, osv?


    Monstrer hvem, hvor, lvl?


    Gunden til jeg spørg er at jeg hvirkelig står og mangler sp tænkte om der er nogen der kunne guve nogle tips :)

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Jamen som alle siger så er det Mining/skinning der er det bedste...


    På min server(Stormscale) går 20 copper bars til omkring 80s og for at sige det så er Elwynn forrest fyldt med det(hvis du er Alliance?) eller så horde burde kunne mine i The Barrens ... ellers kunne du tage Enchanting og bare sælge at dit disenchantet lort på AH .... og for at tjene penge, så lad for guds skyld vær med at købe ting på AH, kun sælg... håber det hjælper lidt

  • har en skinner/leatherworker og en herbalist/alchamy og lige pt så giver alchamy mest ind hen over ugen men leatherworking giver klart mest ved en gangs slag :) - så begge to er ganske lækkre


    om man kan tjene penge på enchanting kommet meget an på hvor mange andre der har det på serveren, på min kan det næsten ikke betale sig mere, der er alt for mange enchanters nu

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Ja det er rigtigt, men hvis du har nogle af de epic-recipe's som crusader og +22 int kan du tjene rimeligt med penge .... til gengæld koster det en del penge ... men jeg ville sige det var hvad du skulle tage efter du har fået en del penge eller hvis du har fået nogle venner der kan bakke dig op med items til disenchants :)

  • Tak for svarene men kunne folk ikke lige give mig en pris liste over hvad man skal sælge ting for altså i minning og skinning får det er jge :)


    Chopper bars = 80S (Er det på AH? synes nemlig kun det er 20S eller sådan noget)


    Tin Bars= ???


    OSV


    Leather? har kunne jeg hvirkelig bryge lidt hjælpe aner ikke hvad jeg skal sælge de forskællige ting for..


    Men tak for alle svarene det lader til man tjæner medst på profssions

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • lvl 21 hunter nigth elf stormscale

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Der er mange måder og tjene sine penge på enten ved som mange har pointeret ved at sælge leather herbs ore raide instances osv... muligheder er der nok af... Personligt synes jeg bare der efterhånden er for mange der gør sådan og jeg tror ikke på det marked vil blive ved med at være godt for alle på længere sigt.


    Jeg har valgt en anden model som virker fint for mig.
    Jeg har Valgt BS på højste niveau og grinder alle rare crystaller osv selv. Får et par stykker i guild til at transmute selvfølgelig mod betaling da jeg selv skal bruge det til videresalg.. den udgift jeg så har ved transmuting AH tax beløber sig op i ca 20% af min samlede indtjening så dvs det er ikke kun mig selv der får noget ud af handlen. Jeg har så valgt et marked på den server jeg spiller, som ikke er overflowded med netop det jeg sælger. hvilket gør at det er nemt og sælge til en rimelig høj pris pt.. men set ud fra AH priser så er der ikke den store indtjening. MEN det er så her det kommer ind at jeg indsamler alle materialer selv og derfor ikke har 25 af den samme ting til salg konstant og lige pludselig skal konkurre med 25 andre sælgere af netop samme ting som vil presse prisen ned og indtjeningen i bund. Så mit forslag er i bund og grund find et marked som ikke er "overfloded med samme ting og for guds skyld lad være med at sælge for meget af gangen.



    LVL 60 Paladin BS 300


    Dragonblight server