tale imens jeg spille bf2 med en ven?

• daw jeg står og mangle et program til nå jeg spille bf2 skal jeg kunne snakke men mine venner der er bare det problem at min ven har kun en 256/??? k/bits kan det lade sig gøre uden for meget

takker

RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

• Det kan formodentligt lade sig gøre, hvis han har en upload på 256 kb/s, men han vil sandsynligvis få lidt lag.
    I kan benytte jer af flere programmer:
    Team Speak
    Ventrilo
    Skype etc.

Oprindeligt indlæg af Lahma
    Det kan formodentligt lade sig gøre, hvis han har en upload på 256 kb/s, men han vil sandsynligvis få lidt lag.
    I kan benytte jer af flere programmer:
    Team Speak
    Ventrilo
    Skype etc.

det vil jeg prøve
    og nej ikke skype det har den ide at nå vi har spille lidt så har en en ping på ca 900-1000 og så er det ikke så sjovt mere men det der team speak det har jeg prøvet før i tid der skulle man opratte en masse og da jeg hvad gjort det så kunne jeg ikke få det til at virke af lige vel
    nå men jeg vel da lige prøve det

RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

• eller gode gamle roger wilco ...kvaliteten er ikke vild, men det er nemt at sætte op osv.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Synes teamspeak fungerer rigtig godt... Og synes ikke det for spillet til at lagge overhovedet. Min bror og jeg gamer på en 256kb upload hastighed og vi snakker tit med 5-6 stykker mens vi gamer, og vores ping er stadig helt acceptabel.

Oprindeligt indlæg af Elmdulf
    Synes teamspeak fungerer rigtig godt... Og synes ikke det for spillet til at lagge overhovedet. Min bror og jeg gamer på en 256kb upload hastighed og vi snakker tit med 5-6 stykker mens vi gamer, og vores ping er stadig helt acceptabel.

Upload blive jo også mest påvirket når i snakker :D

Men jeg har nu heller ikke oplevet at få noget lag pga kommunikation over teamspeak.