daw jeg står og mangle et program til nå jeg spille bf2 skal jeg kunne snakke men mine venner der er bare det problem at min ven har kun en 256/??? k/bits kan det lade sig gøre uden for meget
takker
daw jeg står og mangle et program til nå jeg spille bf2 skal jeg kunne snakke men mine venner der er bare det problem at min ven har kun en 256/??? k/bits kan det lade sig gøre uden for meget
takker
Det kan formodentligt lade sig gøre, hvis han har en upload på 256 kb/s, men han vil sandsynligvis få lidt lag.
I kan benytte jer af flere programmer:
Team Speak
Ventrilo
Skype etc.
QuoteOprindeligt indlæg af Lahma
Det kan formodentligt lade sig gøre, hvis han har en upload på 256 kb/s, men han vil sandsynligvis få lidt lag.
I kan benytte jer af flere programmer:
Team Speak
Ventrilo
Skype etc.
det vil jeg prøve
og nej ikke skype det har den ide at nå vi har spille lidt så har en en ping på ca 900-1000 og så er det ikke så sjovt mere men det der team speak det har jeg prøvet før i tid der skulle man opratte en masse og da jeg hvad gjort det så kunne jeg ikke få det til at virke af lige vel
nå men jeg vel da lige prøve det
Vi bruger teamspeak. Virker fint.
Tager heller ikke så meget båndbredde. Du kan justere niveuaen mellem kvalitet/dataforbrug.
eller gode gamle roger wilco ...kvaliteten er ikke vild, men det er nemt at sætte op osv.
Jeg vil emne Ventrilo eller Teamspeak.. Teamspeak synes jeg har bedre lyd. mens Ventrilo er "nemmere" og kræver mindre...
men dit valg.. hva i vælger
teamspeak fungerer helt fantastisk.
Synes teamspeak fungerer rigtig godt... Og synes ikke det for spillet til at lagge overhovedet. Min bror og jeg gamer på en 256kb upload hastighed og vi snakker tit med 5-6 stykker mens vi gamer, og vores ping er stadig helt acceptabel.
QuoteOprindeligt indlæg af Elmdulf
Synes teamspeak fungerer rigtig godt... Og synes ikke det for spillet til at lagge overhovedet. Min bror og jeg gamer på en 256kb upload hastighed og vi snakker tit med 5-6 stykker mens vi gamer, og vores ping er stadig helt acceptabel.
Upload blive jo også mest påvirket når i snakker
Men jeg har nu heller ikke oplevet at få noget lag pga kommunikation over teamspeak.