mage nedrangeret?

• nu har jeg efterhånden spillet en del på min mage, har noget okay gear osv... har hørt så mange pive over WL´s, med at de er weak og det shiat, men alligevel syntes jeg, at de er blevet langt stærkere end mages.... jeg critter ca med 1000-1100 med en frostbost som mage, hvor imod en wl kan critte med næsten 2800 nok over 3k med bedre gear... syntes det er lidt at nedgøre mage, som skulle, efter min egen mening være en af de bedre ranged dmg dealers, bortset fra at der skal 3 mages til 1 wl.... kan godt være det bare er mig.... eller at man virkelig skal til at skifte fra 33/18 til elemental eller arcane mage...

har dog aldrig tabt til en warrior... endnu...

ps. jer med den typiske kommentar "lær at spille din class" nn for inkompetente svar, på forhånd tak....

• er da af den opfattelse at mage er SÅ meget bedre end warlock... man skal bare passe på at fjenden ikke komme tæt på :D men jeg har da erfaret at for solo spil med fire spec kan du da nemt komme op og slå de 2-3k med en pyroblast eller en heldig fireball... warlocken er fin solo men magen rykker for hårdt hvis man gamer med fire specs... så det med crits med frost spells skal du ikke tænke så meget på... frost egner sig nok bedre til pvp mens fire er til solo.. håber det hjalp dig ^^

• Vil så lige sige at jeg har aldrig prøvet at få en crit med pyroblast på over 2100 mer arcane power, dog critter jeg på en 1600 uden arcane power og ca 2000-2100 med arcane power.

• Hehe, Warlocks har jo også CoS der giver 70 minus i resistance+ruin, og de WL's der kommer op på 2k-3k har ren shadow gear, mens en mage nok ville gå efter crit gear.

Oprindeligt indlæg af UXEN
    Vil så lige sige at jeg har aldrig prøvet at få en crit med pyroblast på over 2100 mer arcane power, dog critter jeg på en 1600 uden arcane power og ca 2000-2100 med arcane power.

glemmer du combustion? :D

• Nu er jeg ikke 100% fire spec, men combustion gør vel ikke mere skade, gør bare sårn så din næste spell bliver critical ? Men somsagt er ik 100% spec, så har derfor aldrig brugt den :)

Oprindeligt indlæg af pludderkal
    er da af den opfattelse at mage er SÅ meget bedre end warlock... man skal bare passe på at fjenden ikke komme tæt på :D men jeg har da erfaret at for solo spil med fire spec kan du da nemt komme op og slå de 2-3k med en pyroblast eller en heldig fireball... warlocken er fin solo men magen rykker for hårdt hvis man gamer med fire specs... så det med crits med frost spells skal du ikke tænke så meget på... frost egner sig nok bedre til pvp mens fire er til solo.. håber det hjalp dig ^^

det gjorde det ja.... men hvis du kan komme op på de 3000, hvilket jeg fakkertalt godt vil æde en pakke kiks på at du ikke kan, så skulle du have kørt rent +fire(el. spellpower) gear.... men det er stadig ikke nok.... og det er så hvad, 1 gang, PÆNT sjældent.... hvor wl kan gøre de knap 3000 dmg på en norm shadow bolt... :s syntes bare det er lidt sygt...

• nu står der heller ikke vilke bufs han havde...har lavet 1600 med frost bolt som elemtral mage...hvor jeg havde næsten kun fire dm gear og ikke mange talents i frost...det var med AV buffs...og coc har critted en gang 1901 ...også med samme buffs (dog med mere dm gear)

• Mage er af Blizzard blevet "degraderet" fra Damagedealer til Support class, din rolle er at lave food/vand og poly. /end sarcasm

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Nu har mage _alle_ chancer for at holde modstanderen på afstand.. hvorimod Lock ikke har lige så mange muligheder...

ahh... nu tror jeg lige vi skal vende den lidt først.... du tænker vel hvad, nova, cold og blink? hmm, WL har fear, imp. CoE... og set i mine øjne, mindst lige så gode muligheder som mage har....

Oprindeligt indlæg af Malk
    Mage er af Blizzard blevet "degraderet" fra Damagedealer til Support class, din rolle er at lave food/vand og poly. /end sarcasm

sarcasm or not, det kedelige er at jeg var klar til at give dig ret.... ^^ men de giver meget mindre dmg end wl, just the way it is i guess... og NEJ, av buffs mig i *****, jeg render ikke i av, og det er osse lidt mere sådan på normale tidspunkter jeg snakker om, som i instance osv, ja, en mage er osse en slags dmg dealer, men jeg tror de mest bliver taget med, pga af sheep og når der skal bruges en til AoE.... og water og dmg er vel bare en sideeffect...

• Ved da nogle af vores mages der har speccet til pvp har lavet ihvertfald 3k eller over crit med en firebolt. Må ærlig indrømme jeg ikke ved å meget om mage builds, men har set det kan lade sig gøre.

Udover det så ligger frost mages altid lige bag rogues/dps warriors i MC. Men warlocks ligger også tæt på. I highend instance der owner mages ihvertfald warlocks i det lange løb

• jep, jeg har aldrig set en warlock i top 10 på DM efter en MC run, men der er altid en mage eller 2.
    imo, mage dps > warlock dps

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

• Som frost mage skal du sq spille ekstremt dårligt for at tabe til en warrior. Firemage derimod owner jeg som warrior let , 330 fr(unbuffed) > 8000 mana :)

Firemages skal bruge evocation for at have nok mana til at riste mig :p

fireball crit 200-300 , pyro crit 400-500 hvis man da ikk resister hele lortet

så respec til fire mages så os dødelige har en chance :))

I USE AJAX

Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

Rettet en gang, sidst af gille ().

• nå jeg for fun kæmper mod vorse MT some har mere ind 330 så damg jeg mere ind 200-300