Værd at købe i Kina

  • DAMM!


    Nu har jeg da fundet ud af hvor jeg rigtig gerne vil hen på ferie :P


    Man kommer til at bruge 10k på tøj, er tøjet orginalt?


    Altså north face til 160kr.- det er vel kopi vare?


    Men stadig, så meget fedt tøj til så lidt mønt er jo sindsygt.


    Damm jeg ville købe og købe og købe :dance:



    Jeg tror jeg er typen som tager på når jeg fråder en kage ! :T

  • Du kan godt købe billigt tøj i Kina, men hallo det er jo bare piratkopier det hele. Derfor er det så billigt. Desuden er DVD'er piratkopier, og det må man ikke. Mange af dem vil desuden være behæftede med fejl.


    Noget du helt sikkert skal få gjort er at få skræddersyet noget tøj. Det er vildt billigt og kommer jo til at sidde perfekt.
    Et jakkesæt eller en læderjakke eller noget. Det er meget billigt


  • Tjaa, originalt og originalt er nok så meget sagt ... Men det er nok det som de kalder anden sortering på fabrikkerne, så dårligt er det så at sige heller ikke.


  • Jeg måtte have 2x32 kg bagage med til USA - og selvfølgelig tilbage igen - samt håndbagage .. De er samtidig ikke specielt bekymret for evt. overvægt .. Jeg var endda kun med de "små" fly ..


    Fløj med Maersk og Continental men det er det samme med både KLM og SAS som min søster har rejst med ..

  • Hmm kineser er da billig arbejdskraft så hvis burger kunne have 2 x 32 kg med + håndbagage og kineser er jo ikk så store kunne du nok klemme 2 ned i hver kuffert og åbne en thai resturant i danmark:D


    Spøg til side hehe.... Hehe som de andre siger køb en helvedes masse skræddersyet tøj med hjem:D Ellers god tur:D

  • Har mindes ikke at have oplevet andet end 20 kg og har iløbet af en rimlig periode været 4 gange med fly mellem kastrup & Bangkok


    2 gange mellem phuket og bangkok


    1 gang bornholm, kastrup


    1 gang venedi, kastrup


    2 gange london, kastrup


    :\


    Mvh. 12k


    PS: Overvejer stææærkt at få sendt en/flere CPU(er) fra malaysia :P - de må da være billige inærheden af et af hovedproduktionslokationerne ? ;)


    EDIT: Og 7kg håndbagage såfremt der er begræsninger... - Men mener ikke de måler vægten af håndbagage..

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

    Rettet en gang, sidst af 1_2_know ().

  • Tomme DVD skiver vil jeg da håbe er billige dernede, har simpelthen ikke brændt en DVD endnu på min NEC 3520 grundet den latterlige pris vi har i DK ;) - Skal da have et hav af 16x DVD'r med hjem såfremt de er billige dernede ;)


    Mvh. 12k


    EDIT: Damn, og DVD+R9, hvis de er til at købe dernede... 7,4gb på en skive, det er nok til en god sjat mp3'r

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

    Rettet en gang, sidst af 1_2_know ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Tomme DVD skiver vil jeg da håbe er billige dernede, har simpelthen ikke brændt en DVD endnu på min NEC 3520 grundet den latterlige pris vi har i DK ;)


    Du kan få dem bragt til døren for 3-4 kr/stk. her i DK. Det kan snart ikke gå at gøre bagagen endnu tungere for den slags småpenge.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Du kan få dem bragt til døren for 3-4 kr/stk. her i DK. Det kan snart ikke gå at gøre bagagen endnu tungere for den slags småpenge.


    Fra tyskland, med 100 krs fragt eller sådan noget fis, og gode chancer for en del går istykker under transport :(

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • 12K, det fleste AMD'er laves i Dresden, tyskland ;)
    Er det ikke tæt nok på?? :))
    jeg er ret sikker på at billigmedien ikke koster så meget i fragt. kan MEGET nemt betale sig hvis man køber 100 dvd'er og 100 Cd'er og lidt covers.. ellers kan man selv køre derned og så købe sodavand og øl og slik med hjem..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    12K, det fleste AMD'er laves i Dresden, tyskland ;)
    Er det ikke tæt nok på?? :))
    jeg er ret sikker på at billigmedien ikke koster så meget i fragt. kan MEGET nemt betale sig hvis man køber 100 dvd'er og 100 Cd'er og lidt covers.. ellers kan man selv køre derned og så købe sodavand og øl og slik med hjem..


    Med mindre Staropramen eller Corona Extra er til en kanon pris dernede nøjes jeg med de grünne ;)


    Men ja, kan godt svare sig, men løber hurtigt op i 700 så ;) - Og skal bare bruge 50 DVD'r eller sårn, 150 krs indkøb ville være optiamlt :P

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    Fra tyskland, med 100 krs fragt eller sådan noget fis,


    Når jeg skriver "bragt til døren", mener jeg incl. fragt. Det kan sagtens lade sig gøre, hvis man ikke køber i småsjatter.


    Og så kan jeg ikke lige se, hvad der er galt med medier sendt fra Tyskland (eller Holland/Luxemburg, som vist er mere almindeligt). Er de dårligere end medier købt i Kina?


    Quote


    og gode chancer for en del går istykker under transport :(


    Sådan en spindel med medier virker meget robust. Jeg kan snart ikke forestille mig, hvordan det skulle lade sig gøre for postvæsenet at at ødelægge noget. Jeg har heller ikke oplevet det eller hørt om, at det er sket. Har du?


  • Ved ikke om det har været under transport, men sidst jeg købte 100x CD-R 52x eller hvor hurtige de nu var... - var der 3-4 døde ved modtagelse :\

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know


    Ved ikke om det har været under transport, men sidst jeg købte 100x CD-R 52x eller hvor hurtige de nu var... - var der 3-4 døde ved modtagelse :\


    Dårlige medier er et velkendt problem. Men det har næppe noget med transporten at gøre.

  • Et godt råd:


    Hvis du F.eks. Køber en HDD. Skal du ikke gemme den orginale kasse osv.. Du kan lade som om det er dine ting hjemmefra. Ellers snupper de dig Lol.. Det samme med kasser til ure og blablabla.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Et godt råd:


    Hvis du F.eks. Køber en HDD. Skal du ikke gemme den orginale kasse osv.. Du kan lade som om det er dine ting hjemmefra. Ellers snupper de dig Lol.. Det samme med kasser til ure og blablabla.


    Ure er det ligeglade med... ;) - Har købt 3 ure i Thailand og aldrig haft problemer med at få dem hjem..


    Tror heller ikke de gør noget ved en HDD, det er jo først ved køb over 2 kilo eller sårn de rynker på panden ;)


    Tror lige pt. ikke HDD's er billigere i Kina, however er der en ting der er noget billigere derover, men bliver svært at få med i fly ;) - min bror bor i singapore i forbindelse af studieophold, i 6 måneder... Jeg håber lidt på han kan aflægge Shimano / Lardarse et besøg og efterfølgende fragte en cascade afsted til mig ;)

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious