Billeder af brugerne!?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Priceless :D


    hehe fuldstændig.. og nu.. off too bed.. jeg vender stærkt tilbage når jeg har fået min 6 timers søvn O.o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    hehe fuldstændig.. og nu.. off too bed.. jeg vender stærkt tilbage når jeg har fået min 6 timers søvn O.o


    jeps. godnat for sidste gang nu. efter 7 siders hårdt slid er det velfortjent.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    hehe fuldstændig.. og nu.. off too bed.. jeg vender stærkt tilbage når jeg har fået min 6 timers søvn O.o


    roger that ;) kommer også igen, om små 14 timer..

  • Amen rofl da glæder mig til forsættes verisionen... føler mig som fluen på væggen i en meget meget MEGET underlig snak.


    Har lige brugt det meste af en halvtime af min arbejdstid på at læse disse sider men har da også været ved at falde ned af stolen et par gange.


    BTW jeg er med på gaden på et tidspunkt min bettebror er ved at flytte derop :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Ja ville være dejligt med en intim doktor os på tweak jeg stemmer for babygirl ;) jeg har tid imorn :P


    Det var da klart et initiativ der skal op til opvervejelse- Jeg er klar :razz:


    Var jo kommet til at love nogen at uploade mit pic igen, så her er det:


    [Blocked Image: http://www.upitfree.dk/upload/files/Billedet_47.jpg%5B2%5D]

    I'm Hotter than an overclocked, volt-modded Prescott chip with stock heatsink and fan...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BabYgirl


    Det var da klart et initiativ der skal op til opvervejelse- Jeg er klar :razz:


    Var jo kommet til at love nogen at uploade mit pic igen, så her er det:


    Det må jeg sige første gang jeg ser den score replik virker... er det ikke lidt en cliche.. skal vi lege doktor...


    Det gaaasss i kan tage det :)) :T

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

    Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

  • hahahahaha tRuz stop nu du gør jo knægtene herinde helt kulrede :D :D .......5 sider uden hoved hale eller noget der ligner andet end farmerdating.dk :D grinern nok :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hahahahaha tRuz stop nu du gør jo knægtene herinde helt kulrede :D :D .......5 sider uden hoved hale eller noget der ligner andet end farmerdating.dk :D grinern nok :)


    det er vidst kun de små der bliver helt kulrede :))


    what: kan godt forstå du har været færdig af grin, det var jeg også :))

  • Det kunne være vi skulle få en dating sektion, så folk kunne få raset ud. En lille håndful tøser til en hel civilísation af nørder. Det vil få Houston500 til at ligne en erotisk komedie :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Det kunne være vi skulle få en dating sektion, så folk kunne få raset ud. En lille håndful tøser til en hel civilísation af nørder. Det vil få Houston500 til at ligne en erotisk komedie :))


    det slutter af med ron jeremy så er det ikke rent faktisk det?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    det slutter af med ron jeremy så er det ikke rent faktisk det?


    Han er da kult. Men hvordan man nogensinde er komme i branchen, er mig en gåde.

  • hehe totalt oldschool :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.