Hva for et billede har i som baggrund?

Jeres Baggrund
-
-
jeg bruger et billede af kæresten, grinende med hovedet over dynen midt om natten
- hun bliver sikkert sur hvis jeg poser :lol:
-
Oprindeligt indlæg af Shak
Lige pt har jeg det herDu har det ikke i en større størrelse shak ?
jeg bruger selv:
-
Et billede af japansk skrift tavle som en af mine venner har taget lidt uden for tokyo..
-
Har ingen baggrund bare en blå-lilla farve
-
Nå, men så blev det sgu ændret. Ild er ikke noget jeg gider se på min computer...
-
Skifter en del men lige pt. er det:
-
Oprindeligt indlæg af 1Chris1
Lidt sjov i photoshop, og wuptiKan virkelig ikke se det sjove.. Sorry jeg siger det, men det ser altså ikke specielt godt ud..
-
Oprindeligt indlæg af MvK
Har ingen baggrund bare en blå-lilla farveHep hep count me in
-
Den Levis er skam ok
- However kunne man godt ønske billedet var lidt større
-
Windows 2000 blå baggrund...
-
Soul, nr.2 billede er sweet nok
-
Her er så den jeg bruuger for tiden - udsigt fra min stue - moduleret lidt i PS
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Nå, men så blev det sgu ændret. Ild er ikke noget jeg gider se på min computer...Uha Grill kan du så skynde dig og oploade i accaptabel størelse me want
Bruger pt det her i center med en sort bagrund..
-
har lige lavet denne i 3dmax idag.. mangler dog lige det sidste mht. lyset
-
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Uha Grill kan du så skynde dig og oploade i accaptabel størelse me want
Bruger pt det her i center med en sort bagrund..
Hmm, føj for den lede??
Et pic af en eller anden idiot som får fjernet ribbene for at kunne sutte på sig selv!?!? - OMFG -
Oprindeligt indlæg af 1_2_know
Hmm, føj for den lede??
Et pic af en eller anden idiot som får fjernet ribbene for at kunne sutte på sig selv!?!? - OMFG
hva med du bare lukker og lader være med at udtale dig om noget du ik ved noget om.. -
Oprindeligt indlæg af origin
hva med du bare lukker og lader være med at udtale dig om noget du ik ved noget om..Synes bare det er ckockerende at nogle bliver tiltrukket af den slags, samt. død vold blod osv. er ret chockeret over der er så mange tweakere som har baggrundsbillder af den kaliber, grillrotten har også et yderst specielt - og mange andre..
Lyster i på død, lidelse???
-
Oprindeligt indlæg af 1_2_know
Synes bare det er ckockerende at nogle bliver tiltrukket af den slags, samt. død vold blod osv. er ret chockeret over der er så mange tweakere som har baggrundsbillder af den kaliber, grillrotten har også et yderst specielt - og mange andre..
Lyster i på død, lidelse???
lige som det her?http://fs5.deviantart.com/i/2005/008/7/c/Why_me__by_wrah.jpg
eller det her
http://ic1.deviantart.com/fs7/…/e/f/Untitled_by_wrah.jpgnæ vi lyster ik på død og lidelse.. og hva har maryling manson anyway med død og lidelse og gøre? det er bare et billede af ham..
-