Tænkte på om Tauren har fordele som Shaman, eller om Orc har?
-
-
Nja... Vælg efter udseendet, dog er Warstomp som Tauron har rigtig godt.
-
Oprindeligt indlæg af Zjapper
Nja... Vælg efter udseendet, dog er Warstomp som Tauron har rigtig godt.Then Tauren it is
-
Troll
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
TrollSTOP DET! ;D
Ej, for det første så synes jeg trolde er mega grimme..
Og så er der ikke nogle 2'er og 3'er..
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
TrollTrolls har det mest irreterende mount.. det hopper som en gal
-
Jeg skal da ikke klage over min albino raptor.... :hb:
-
Tauren er de sygeste som shaman !
-
Oprindeligt indlæg af mufo
Tauren er de sygeste som shaman !Siger du det af erfaring eller følger du bare Sandman?
Jeg sidder nemlig også og vil lave en shaman.. -
o_O?
-
Nu føler jeg mig helt dum, da jeg valgte troll.
-
Langt de fleste vælger Tauren når de starter en shaman.
Warstomp er en af grundende, og specielt på en PvP server er dette en klasse skill at have.
Når du er i problemer kan du warstomp, og skifte til ghostwolf og så ellers stikke af (husk du skal have improved ghostwolf for at dette virker optimalt.) Dette er selvfølgelig også brugbart mod alm. mobs, men jeg ved da fra egen erfaring hvor irriterende det er når der er nogen der snyder mig for mine HKVærd er det jo også at nævne de +5% til HP.
Dog skal man ikke glemme jamaica accenten fra Trolls, den er for fed
Jaaaa maannn
cheers
-
Oprindeligt indlæg af MicG
Langt de fleste vælger Tauren når de starter en shaman.
Warstomp er en af grundende, og specielt på en PvP server er dette en klasse skill at have.
Når du er i problemer kan du warstomp, og skifte til ghostwolf og så ellers stikke af (husk du skal have improved ghostwolf for at dette virker optimalt.) Dette er selvfølgelig også brugbart mod alm. mobs, men jeg ved da fra egen erfaring hvor irriterende det er når der er nogen der snyder mig for mine HKVærd er det jo også at nævne de +5% til HP.
Dog skal man ikke glemme jamaica accenten fra Trolls, den er for fed
Jaaaa maannn
cheers
Haha, den jamaica accent er noget af det jeg finder mest irriterende ved trolls =P
-
Oprindeligt indlæg af Morten M
Haha, den jamaica accent er noget af det jeg finder mest irriterende ved trolls =P
Det accent er sgu da for fedt mayn? Det er noget af det fedeste ved trolls -
Vil jeg komme til at fortryde hvis jeg vælger Troll Shaman?
-
har en Troll shaman er er ganske tilfreds med det - kan godt lide den bazerk
-
Oprindeligt indlæg af Morten M
ehm er lidt noob til horde men hvad er jamaica accent??
-
Oprindeligt indlæg af W2B
ehm er lidt noob til horde men hvad er jamaica accent??
Det er bare måden troldene taler på. De taler som man gør på Jamaica.
Der er ingen PvP/PvE fordele ved en sej accent
-
Jeg har selv en Troll shaman da de har har mere int til at starte med end orc og tauren, og så har de 5% mere dmg mod beast! det rykker, virkelig noget der kan mærkes
og så har de 10% cahnce for at få 5% health regen. i camp (hvis jeg husker rigtigt) og de har også + i herbalisme ik ?
-
Oprindeligt indlæg af b34tz0r
Jeg har selv en Troll shaman da de har har mere int til at starte med end orc og tauren, og så har de 5% mere dmg mod beast! det rykker, virkelig noget der kan mærkesog så har de 10% cahnce for at få 5% health regen. i camp (hvis jeg husker rigtigt) og de har også + i herbalisme ik ?
+Herbalism er Taurens, men ellers lyder det rigtigt.