Orc eller Tauren som Shaman?

Oprindeligt indlæg af Zjapper
    Nja... Vælg efter udseendet, dog er Warstomp som Tauron har rigtig godt.

Then Tauren it is :)

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Troll :evil:

STOP DET! ;D

Ej, for det første så synes jeg trolde er mega grimme..

Og så er der ikke nogle 2'er og 3'er..

Oprindeligt indlæg af mufo
    Tauren er de sygeste som shaman !

Siger du det af erfaring eller følger du bare Sandman?
    Jeg sidder nemlig også og vil lave en shaman..

• Nu føler jeg mig helt dum, da jeg valgte troll. :boxed:

Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

• Langt de fleste vælger Tauren når de starter en shaman.
    Warstomp er en af grundende, og specielt på en PvP server er dette en klasse skill at have.
    Når du er i problemer kan du warstomp, og skifte til ghostwolf og så ellers stikke af (husk du skal have improved ghostwolf for at dette virker optimalt.) Dette er selvfølgelig også brugbart mod alm. mobs, men jeg ved da fra egen erfaring hvor irriterende det er når der er nogen der snyder mig for mine HK ;)

Værd er det jo også at nævne de +5% til HP.

Dog skal man ikke glemme jamaica accenten fra Trolls, den er for fed ;) Jaaaa maannn

cheers

• Haha, den jamaica accent er noget af det jeg finder mest irriterende ved trolls =P

Oprindeligt indlæg af Morten M

Haha, den jamaica accent er noget af det jeg finder mest irriterende ved trolls =P

Det accent er sgu da for fedt mayn? Det er noget af det fedeste ved trolls :)

• har en Troll shaman er er ganske tilfreds med det - kan godt lide den bazerk :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af Morten M

Haha, den jamaica accent er noget af det jeg finder mest irriterende ved trolls =P

ehm er lidt noob til horde men hvad er jamaica accent??

Oprindeligt indlæg af W2B

ehm er lidt noob til horde men hvad er jamaica accent??

Det er bare måden troldene taler på. De taler som man gør på Jamaica.

Der er ingen PvP/PvE fordele ved en sej accent :P

• Jeg har selv en Troll shaman da de har har mere int til at starte med end orc og tauren, og så har de 5% mere dmg mod beast! det rykker, virkelig noget der kan mærkes :boxed: og så har de 10% cahnce for at få 5% health regen. i camp (hvis jeg husker rigtigt) og de har også + i herbalisme ik ? :)

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Rettet en gang, sidst af b34tz0r ().

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
    Jeg har selv en Troll shaman da de har har mere int til at starte med end orc og tauren, og så har de 5% mere dmg mod beast! det rykker, virkelig noget der kan mærkes :boxed: og så har de 10% cahnce for at få 5% health regen. i camp (hvis jeg husker rigtigt) og de har også + i herbalisme ik ? :)

+Herbalism er Taurens, men ellers lyder det rigtigt.