• "Nu kan det kraftedeme være nok!!!"


    Jeg ved ikk lige hvor jeg skal skrive det her indlæg, men her kommer det, også må moderatorerne flytte det!


    Jeg har kæmpe problemer med min internet forbindelse! Den logger hele tiden af også logger den på hurtigt efter! Nogle gange så virker internettet overhovedet ikke, i nogle timer!


    Jeg skriver her, fordi jeg ville øre andre, som har TDC om de har samme problemer??? Jeg kender en som har lige nøjagtig samme internet forbindelse, og han har samme problemer! Jeg har 2 m/bit ned, og 512 kb op!


    Da jeg spiller mange online spil, er det simpelthen ikke acceptabelt at det er så ustabilt!

  • Sikker på det ikke er routeren den er galt med, hvis du har sådan en? Det har jeg hvertfald selv oplevet at min DI-604 højst kunne klare et max antal packets, så gik den simpelthen kold.


    Edit: Ovenstående krævede bare en update af firmware ;)


    #ROMKuglen - Hvilken firmware kører du med ? Min kører pt med; Current Firmware Version: V3.01b1
    Firmware Date: Thu, Sep 05 2003
    Har prøvet at køre med den nyeste, kan ikke huske hvad den hedder, men det forvoldte store problemer :rolleyes:

  • jeg har en 2048/512 fra tdc, desuden bruger jeg også en di-604,, og det kører optimalt, ingen fejl overhovedet..


    foodie. hvilket modem / skillefilter har du.
    hvis det er den store gamle model, er det måske derfor, da der er en kendt fejl i dem..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nik.dk
    Og du har ringet ind og klaget din nød til tdc?


    tjaa det lyder ikke sådan. Men hvis der kommer en bedre tone end det kan det jo være man vil hjælpe.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    tjaa det lyder ikke sådan. Men hvis der kommer en bedre tone end det kan det jo være man vil hjælpe.


    he he sad og ventede på at tdcmanden kom på banen ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    he he sad og ventede på at tdcmanden kom på banen ;)


    hehe lige kommet tilbage fra min sofa ferie :)
    Men jeg er da ikke så meget for at hjælpe med den tone på der hehe

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    hehe lige kommet tilbage fra min sofa ferie :)


    lyder lækkert - glæder mig selv til min ferie :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    Men jeg er da ikke så meget for at hjælpe med den tone på der hehe


    he he ja - godtnok en agressiv ny bruger vi har fået ;)

  • har haft TDC i mange år efter hånden og mere stabil udbyder skal man lede længe efter tror jeg.


    tror jeg sammenlang har haft 1 times downtid.



    dkwolf
    "Jeg repræsenterer mig selv ved dette svar og ikke TDC Totalløsninger A/S"


    hvorfor så i alverden skrive det ?


    er det en lidt omvendt måde at sige se jeg arbejder ved TDC på :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    hvorfor så i alverden skrive det ?


    fordi jeg sidder på en officiel ekstern TDC IP adresse, derfor skal det stå der :) Kan sådan set fjerne det hjemme men gider ikke.
    Det er en koncern regel, som desværre ikke alle ansatte følger, men da jeg tit hjælper her har jeg sat det på i min signatur.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    fordi jeg sidder på en officiel ekstern TDC IP adresse, derfor skal det stå der :) Kan sådan set fjerne det hjemme men gider ikke.
    Det er en koncern regel, som desværre ikke alle ansatte følger, men da jeg tit hjælper her har jeg sat det på i min signatur.



    ahhh ok på den måde.
    tdc og derres regler :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    fordi jeg sidder på en officiel ekstern TDC IP adresse, derfor skal det stå der :) Kan sådan set fjerne det hjemme men gider ikke.
    Det er en koncern regel, som desværre ikke alle ansatte følger, men da jeg tit hjælper her har jeg sat det på i min signatur.


    Jeg syntes det er en god ide.
    Det er jo ikke ligefrem nogen hemlighed at du er ved TDC og med alt den hjælp du giver vedr. tdc problemer er det da meget godt at folk ved det er som privatperson du er her og ikke som TDC support.


    Jeg har også haft TDC i mange år og har ikke meget jeg kan klage over. Har altid kørt meget stabilt her og den eneste gang det gik i kage var da et lynnedslag stegte vores skillefilter.


  • TDC Bredbånd
    TLF : 80 80 80 17


    Hverdage: 8.30 - 21.00
    Weekend: 10.00 - 16.00


    TDC WebSpeed
    TLF : 80 80 40 20


    Hverdage: 8.30 - 21.00
    Weekend: 10.00 - 16.00


    ... Er du Araber, så ring 80 80 00 88 (mandag-fredag 13-18 ) ...




  • jeg kunne simpelthen ikk dy mig med at ringe :D ... hahaha ...


    sry for OT

  • Mit internet har været nede, så derfor har jeg ikke lige skrevet!


    Der kom en TDC mand forbi idag, han prøvede ihærdigt i over 1 time, men intet held! Til sidst sagde: "Prøv dig frem, det kan være du selv kan finde problemet!" hmm!
    Han tjekkede stort set alt, prøvede at skifte filtret med et nyt, og jeg ved ikke hva!
    Har fundet ud af, at når vores hjemme-telefon bliver brugt, så logger den af, i starten af opkaldet, og når man så lægger på igen, logger den af igen!
    Jeg ved ikke hvilket modem jeg har, jeg har en lille hvid kasse (aner ikke om den er stor, men stor i forhold til 56 kb modem 8o )
    Han sagde at vi skulle skifte et eller andet mærkeligt stik, som jeg ikke lige kan huske navnet på! :oops: Men dette skulle gøres af en elektriker!


  • har du trødløst net? har hørt om nogen hvor deres trødløse telefon gik ind og frostyrede det trødløse Inet. Prøv at sæt telefonen til en anden kanal (radio styrings kanal)

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    har du trødløst net? har hørt om nogen hvor deres trødløse telefon gik ind og frostyrede det trødløse Inet. Prøv at sæt telefonen til en anden kanal (radio styrings kanal)


    Der er noget galt med dit å :)

  • en af mine venner havde samme problem.


    Han ringede til TDC og bad dem sende en elektriker, som kunne skifte delen.


    Så har det virket siden.


    Hvis det ikke virker efter udskiftet så ring og sig din linie falder hele tiden ud og kommer på igen.
    Så vil de overvåge linien lidt.
    Ellers bed dem teste din forbindelse om den kan trække 512 upload.
    Jeg har nemlig før oplevet at forbindelsen røj af og på pga. for stor upload, så den blev sat på 2048/256 i stedet og så stoppede det.


    Men der boede jeg også 16 km væk fra centralen :crazyeyes:
    nu bor jeg 300 meter væk ca.

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

    Rettet en gang, sidst af dragox ().