Indlæg af Foodie

    har været inde på følgende hjemmeside:


    http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl


    Der har jeg testet min computer, og den siger at det hele er som det skal være, og der skulle ikke være nogle problemer overhovedet... Den lagger når monstret er ved at komme, og den gør det uanset om det er på laveste grafik settings, altså taget al ting fra, og laveste opløsning... Det kører superb når der altså ikke er nogle monstre i nærheden...

    Har et problem med oblivion for tiden. Jeg har en bærbar computer med følgende specs:


    2.0GHZ Intel Dual Core2
    2gb ram
    7600GO 256 mb. grafikkort.


    Mit problem er at spillet lagger, EKSTREMT meget når der kommer en fjende, eller flere. Uden fjenderne kører det virkelig godt, men når disse så komme, går det fuldkommen i lagkage...


    Jeg har hentet den nyeste patch, men den hjælper ik på problemet. Skal også lige siges, at dette lag kommer også hvor jeg kører på allerlaveste opløsning...


    Nogle ideer, til hvad der kan være problemet?

    Så er den gal igen!


    "OMG"


    LINK FJERNET ! Aerial


    Hvis der står dette i en msn besked, for guds ske lov, lad vær med at download programmet!


    Nu har jeg givet linket til det i IKKE ska downloade, så jeg satser på at folk kan finde ud af det!

    Hvilken del er det du mener han skal skifte ud??


    Vi har haft en TDC mand til at kigge på det, han vidste ikke hva der var galt! Der kommer en ny imorgen, også vil jeg bede ham om at skifte den del du snakker om! (hvis jeg lige får at vide hvilken del det er!)


    Det er ikke trådløst netværk, vi er lidt gammel dags herude på landet!! :roller:

    Mit internet har været nede, så derfor har jeg ikke lige skrevet!


    Der kom en TDC mand forbi idag, han prøvede ihærdigt i over 1 time, men intet held! Til sidst sagde: "Prøv dig frem, det kan være du selv kan finde problemet!" hmm!
    Han tjekkede stort set alt, prøvede at skifte filtret med et nyt, og jeg ved ikke hva!
    Har fundet ud af, at når vores hjemme-telefon bliver brugt, så logger den af, i starten af opkaldet, og når man så lægger på igen, logger den af igen!
    Jeg ved ikke hvilket modem jeg har, jeg har en lille hvid kasse (aner ikke om den er stor, men stor i forhold til 56 kb modem 8o )
    Han sagde at vi skulle skifte et eller andet mærkeligt stik, som jeg ikke lige kan huske navnet på! :oops: Men dette skulle gøres af en elektriker!

    "Nu kan det kraftedeme være nok!!!"


    Jeg ved ikk lige hvor jeg skal skrive det her indlæg, men her kommer det, også må moderatorerne flytte det!


    Jeg har kæmpe problemer med min internet forbindelse! Den logger hele tiden af også logger den på hurtigt efter! Nogle gange så virker internettet overhovedet ikke, i nogle timer!


    Jeg skriver her, fordi jeg ville øre andre, som har TDC om de har samme problemer??? Jeg kender en som har lige nøjagtig samme internet forbindelse, og han har samme problemer! Jeg har 2 m/bit ned, og 512 kb op!


    Da jeg spiller mange online spil, er det simpelthen ikke acceptabelt at det er så ustabilt!