hej alle.
hvor ville i flytte hen i verden hvis i fik en chance... hvis U.S.A nævn stat. ellers hvorfor.....
Mvh Asus3

Hvor ville i flytte hen?
-
-
Jeg ville flytte til Californien, USA ..
Selvom jeg elsker DK er USA et land med SÅ mange kontraster .. Selvom man ikke får det bedste indtryk af den gennemsnitslige amerikaner, findes der de mest fantastiske mennesker derovre .. Fuldstændig som herhjemme i DK ..
Kunne man mixe DK og Santa Clarita Valley, CA - så ville jeg klart være i himlen ..
-
jeg ville tage til chile tror jeg og have et vin slot der nede....
mmmmmmm vin det er godt for armen -
Jeg ville flytte til Italien.
-
nok Amerika, gider ikke til at lære et nyt sprog
-
Tror ikke jeg ville flytte til nogen af de lande... tror faktisk ikke jeg ville bo noget andet sted end i DK. Måske Sverige, men så igen hellere DK.
-
mmmmh italiensk mad.
-
Jeg ville nok aldrig vælge Sverige, jeg tror ikke jeg kan leve med deres Spiritus priser
-
Forblive i det lille Danmark og måske en smuttur til Grønland.
-
Oprindeligt indlæg af WonderBoy
Forblive i det lille Danmark og måske en smuttur til Grønland.Hehe yep... Og husk der er intet galt med grønlænder!!
-
Jeg ville flytte til Canada eller Alaska, men da disse ikke var til at vælge har jeg stemt "Andet".
Fordi det er dejlige fredelige lande med smuk natur, stille og rolig befolkning (ingen sortsmuskere som er syge i hovedet!), hvor det vil være muligt at leve fredeligt.
-
Canada står helt sikkert højest på listen... Elsker virkelig det land...
Men ellers er der Norge og Sverige... Begge lande som jeg ikke ville være ked af at bo i...
- Stemte derfor "Andet"....
-
Begrund alle der har glemt det......
-
USA, Californien, Los Angeles, fordi det er det fedeste sted på denne jord.
Hvis ikke det kan lade sig gøre, så Italien, nærmere bestemt Rom, da det er det næstfedeste....EDIT: Hader når man lige vil slutte af med en smiley og den så sletter hele indlægget.....Er der andre end mig, er har oplevet det?
-
Oprindeligt indlæg af Boris
USA, Californien, Los Angeles, fordi det er det fedeste sted på denne jord.
Hvis ikke det kan lade sig gøre, så Italien, nærmere bestemt Rom, da det er det næstfedeste....EDIT: Hader når man lige vil slutte af med en smiley og den så sletter hele indlægget.....Er der andre end mig, er har oplevet det?
LA er totalt fed .. Men de lidt mindre byer ikke langt fra LA har en masse kvaliteter der er værd at overveje ..
Mht. dit edit, så er du ikke den eneste .. Men det er jo bare at trykke ctrl z, så kommer teksten igen ..
-
LA & Vegas.
Og så lave en Leaving Las Vegas med at drikke MAX i 30 dage
.
Ej, gad godt bo i Las Vegas eller LA.
-
Rejse til Nørrebro
-
Jeg vil bare blive her i DK, jeg synes her er fint..
-
Jeg ville blive her i Danmark, vi har det godt, og der er ingen fare for naturkatastrofer osv.
-
Australien eller Canada... men regner stærkt med at blive på sjælland