Harry potter and the half-blodded prince?

• så har man lige været i føtex og har købt det her 607 siders lokum af en bog. Så nu skal der bare læses, men hvem ellers her inde glæder sig til at læse den? :)

• Den skal jeg vist også have fat i :)

HVor meget måtte du smide.. det er selvfølgelig på engelsk ikke.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af Burger

Du må bare ud efter den .. Det regner ikke nær så meget som i går *GG*

Det har du da så ret i men det var da også rimelig sygeligt som det regnede igår.

Håber du har fået dit gulv tørt igen :)

• hehe... 145 kr. for bogen, har lige ramt side 100, fandme ikke godt at gå i seng kl. 3 om natten, og så op igen kl. 8, så måtte lige få en lille morfar.
    Til forskel fra de 5 andre bøger, så er den her bog utroligt kopliceret at læse. Den er skrevet på en meget underlig måde, og fuld af underlige ord. Jeg har læst 5'ern på engelsk, og den var langt fra så kompliceret.

off igen, skal have den læst færdig i dag.

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Bogen er så på engelsk ik? Hvornår kommer den på dansk? har læst alle de andre mindst 5 gange :D

de snakker om 3 uger, så kommer den på dansk - og jo jeg læser den på engelsk. har lige nået side 200, den er godt nok meget anderledes end alle de andre bøger, ved ikke rigtig hva jeg skal syns, men hva, jeg er kun 1/3 del igennem den nu.

• Glæder mig til at komme igang med den :)

Har læst alle de andre på engelsk de er sgu noget bedre på engelsk end dansk.

• Var inde og hente den i Gad i nat. Har ikke lavet andet hele natten... :) Blev faktisk interviewet af TV2 derinde, bliver sjovt at se om vores stammende interview bliver vist senere på dagen.

Oprindeligt indlæg af FlexQ

de snakker om 3 uger, så kommer den på dansk - og jo jeg læser den på engelsk. har lige nået side 200, den er godt nok meget anderledes end alle de andre bøger, ved ikke rigtig hva jeg skal syns, men hva, jeg er kun 1/3 del igennem den nu.

3 måneder .. I hvert fald ifølge bt.dk ..

_WHAT_ .. Bare rolig, mit gulv er tørret .. *G*

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Var inde og hente den i Gad i nat. Har ikke lavet andet hele natten... :) Blev faktisk interviewet af TV2 derinde, bliver sjovt at se om vores stammende interview bliver vist senere på dagen.

Hvem af dem var du så... vel ikke ham der næsten lige så godt kunne have fået en baby vel :T

Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Jahh man skal vel læse den. Nu har en af mine kammerater fået den i dag, så man kan vel bare låne den når han er færdig..
    FlexQ: det var da den forfærdeligste signatur! smut ind på http://www.realultimatepower.net og bliv klogere ;)

Edit: den er faktisk også for stor nu jeg er i gang ;)

Hørt hørt! Har siddet det meste af dagen og ledt efter et modsigende banner til at sætte ham på plads ;).

Men til topic:
    Har faktisk læst de andre harry potter bøger men syntes ikke rigtig der skete noget i den sidste bog som havde nogen synderlig værdi for historien.
    Jeg venter nok til den nye kommer på dansk.

• så er den færdig. alle 606 sider er læst, og må indrømme at hun har formået at lave endnu et mesterværk. Dog er hun gået fra at hver bog skal ende "lykkeligt".

Bogen indeholder mange af de aspekter som man forventer af bogen, dog mangler der et ultimativt højdepunkt, der er et allersidst i bogen, men det bliver bare noget fnidder, og ikke som i de andre bøger, hvor det er harrys kamp mod det onde, her ender det med Harrys kamp mod sig selv og sine følelser.

Vil ikke sige mere end at bogen ender med 1 begravelse !

Happy reading.

• Kæresten blev også færdig med sin i går ;)

Jeg var sådan set gået i seng, men pludselig kunne jeg høre lidt snøften inde fra stuen og så sad hun sg* og trillede tårer over slutningen.

Så hun måtte jo drilles lidt her til morgen når hun var kommet ovenpå igen ;) :))

• jeg må sq give hende ret, slutningen er sq ret godt skrevet.. ;) :.. hehe..