så har man lige været i føtex og har købt det her 607 siders lokum af en bog. Så nu skal der bare læses, men hvem ellers her inde glæder sig til at læse den?

Harry potter and the half-blodded prince?
-
-
Den skal jeg vist også have fat i
HVor meget måtte du smide.. det er selvfølgelig på engelsk ikke.
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Den skal jeg vist også have fat iHVor meget måtte du smide.. det er selvfølgelig på engelsk ikke.
Du må bare ud efter den .. Det regner ikke nær så meget som i går *GG*
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Du må bare ud efter den .. Det regner ikke nær så meget som i går *GG*
Det har du da så ret i men det var da også rimelig sygeligt som det regnede igår.
Håber du har fået dit gulv tørt igen
-
Ja nu skal jeg så til at lege taxa rundt i københavn , da kæresten VIl have den bog i dag
og mig som havde afsat dagen til at pudse fælge he he
-
hehe... 145 kr. for bogen, har lige ramt side 100, fandme ikke godt at gå i seng kl. 3 om natten, og så op igen kl. 8, så måtte lige få en lille morfar.
Til forskel fra de 5 andre bøger, så er den her bog utroligt kopliceret at læse. Den er skrevet på en meget underlig måde, og fuld af underlige ord. Jeg har læst 5'ern på engelsk, og den var langt fra så kompliceret.off igen, skal have den læst færdig i dag.
-
Bogen er så på engelsk ik? Hvornår kommer den på dansk? har læst alle de andre mindst 5 gange
-
Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
Bogen er så på engelsk ik? Hvornår kommer den på dansk? har læst alle de andre mindst 5 gangede snakker om 3 uger, så kommer den på dansk - og jo jeg læser den på engelsk. har lige nået side 200, den er godt nok meget anderledes end alle de andre bøger, ved ikke rigtig hva jeg skal syns, men hva, jeg er kun 1/3 del igennem den nu.
-
Glæder mig til at komme igang med den
Har læst alle de andre på engelsk de er sgu noget bedre på engelsk end dansk.
-
Var inde og hente den i Gad i nat. Har ikke lavet andet hele natten...
Blev faktisk interviewet af TV2 derinde, bliver sjovt at se om vores stammende interview bliver vist senere på dagen.
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
de snakker om 3 uger, så kommer den på dansk - og jo jeg læser den på engelsk. har lige nået side 200, den er godt nok meget anderledes end alle de andre bøger, ved ikke rigtig hva jeg skal syns, men hva, jeg er kun 1/3 del igennem den nu.
3 måneder .. I hvert fald ifølge bt.dk ..
_WHAT_ .. Bare rolig, mit gulv er tørret .. *G*
-
er ikke begyndt på 5 endu... kan ikke tage mig sammen
-
Oprindeligt indlæg af Alaza
Var inde og hente den i Gad i nat. Har ikke lavet andet hele natten...Blev faktisk interviewet af TV2 derinde, bliver sjovt at se om vores stammende interview bliver vist senere på dagen.
Hvem af dem var du så... vel ikke ham der næsten lige så godt kunne have fået en baby vel
-
Fik den da lige med posten idag...
Elsker den engleske bogklub min mor er medlem af... specielle bøger får man ALTID på udgivelsesdatoen...
Tror dog ikke jeg får tid til at begynde at læse den før om en uges tid... Har lige lidt ikke-læsevenlig ferie som skal overstås...
-
Jahh man skal vel læse den. Nu har en af mine kammerater fået den i dag, så man kan vel bare låne den når han er færdig..
FlexQ: det var da den forfærdeligste signatur! smut ind på http://www.realultimatepower.net og bliv klogereEdit: den er faktisk også for stor nu jeg er i gang
-
Oprindeligt indlæg af SlackeR
Jahh man skal vel læse den. Nu har en af mine kammerater fået den i dag, så man kan vel bare låne den når han er færdig..
FlexQ: det var da den forfærdeligste signatur! smut ind på http://www.realultimatepower.net og bliv klogereEdit: den er faktisk også for stor nu jeg er i gang
Hørt hørt! Har siddet det meste af dagen og ledt efter et modsigende banner til at sætte ham på plads ;).
Men til topic:
Har faktisk læst de andre harry potter bøger men syntes ikke rigtig der skete noget i den sidste bog som havde nogen synderlig værdi for historien.
Jeg venter nok til den nye kommer på dansk. -
Måske kan ham her hjælpe:
[Blocked Image: http://www.dolph.dk/pages/show_fanart.php?pic=18]
har ihvertfald på fornemmelsen at hans kølle med glæde ville lade enhver Ninjamodstander få en sensuel oplevelse -
så er den færdig. alle 606 sider er læst, og må indrømme at hun har formået at lave endnu et mesterværk. Dog er hun gået fra at hver bog skal ende "lykkeligt".
Bogen indeholder mange af de aspekter som man forventer af bogen, dog mangler der et ultimativt højdepunkt, der er et allersidst i bogen, men det bliver bare noget fnidder, og ikke som i de andre bøger, hvor det er harrys kamp mod det onde, her ender det med Harrys kamp mod sig selv og sine følelser.
Vil ikke sige mere end at bogen ender med 1 begravelse !
Happy reading.
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
så er den færdig. alle 606 sider er læst, og må indrømme at hun har formået at lave endnu et mesterværk. Dog er hun gået fra at hver bog skal ende "lykkeligt".Bogen indeholder mange af de aspekter som man forventer af bogen, dog mangler der et ultimativt højdepunkt, der er et allersidst i bogen, men det bliver bare noget fnidder, og ikke som i de andre bøger, hvor det er harrys kamp mod det onde, her ender det med Harrys kamp mod sig selv og sine følelser.
Vil ikke sige mere end at bogen ender med 1 begravelse !
Happy reading.
Kæresten blev også færdig med sin i gårJeg var sådan set gået i seng, men pludselig kunne jeg høre lidt snøften inde fra stuen og så sad hun sg* og trillede tårer over slutningen.
Så hun måtte jo drilles lidt her til morgen når hun var kommet ovenpå igen
-
Oprindeligt indlæg af Aerial
Kæresten blev også færdig med sin i gårJeg var sådan set gået i seng, men pludselig kunne jeg høre lidt snøften inde fra stuen og så sad hun sg* og trillede tårer over slutningen.
Så hun måtte jo drilles lidt her til morgen når hun var kommet ovenpå igen
jeg må sq give hende ret, slutningen er sq ret godt skrevet..
:.. hehe..