xp har blocket en fil

  • hey en af min venner ville lige send en sjvov film over msn det gik også helt findt ind til jeg åbnet den så komme der et pop-up op hvor der stå noget med at windows havde blocket den film :S


    men nu kan jeg ik finde den nogen der ved hvor windows har smidt den hen

  • Den bliver slettet Inden du åbner fillen så bare flyt den et andet sted hen bare et eller andet sted også prøv og se om det virker gjorde det for mig

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SGN_X
    Kan man slette eller slå dan funktion fra? Gider ikke have slettet mine ting? :rolleyes: FUCK M$


    Der er nok en mening med at den blokerer den, ska' du se. Ku' jo være den indeholdt noget, som kunne ødelægge dit system !
    Noget andet - hva' er det for et sprog ? :roller:

  • Jeg har for første gang haft samme oplevelse - det var en mp3 fil ??


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Personligt genere den "block" mig ikke for all-around så er det jo nok en god ting. Men kan jo bare omgå den ved at pakke ting med RAR eller ligende ... Så fylder det jo også mindre mange gange og MSN er jo ikke liiige det hurtigste ...


    ... Hvis det er MSN Messenger der blokere en fil, så kan den begrænsning ihvertfald fjernes med A-patch til MSN Messenger.


    [Blocked Image: http://www.grillrotten.dk/albums/GALLERY/Software/MSN/A-Patch_1.1.9_%2804%29.jpg]


    Har ikke fjernet den på min egen MSN for kan ikke se en god grund til at gøre det.


    Hvis det er XP som blokere noget, så tjek lige dit system ... og det som sidder 40 cm fra skærmen ...

  • Det er ikke messenger. Det er vel windows firewal der blokere, hvilket er mystisk da den er slået fra X(


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Der er nok en mening med at den blokerer den, ska' du se. Ku' jo være den indeholdt noget, som kunne ødelægge dit system !
    Noget andet - hva' er det for et sprog ? :roller:


    Den blokerer udelukkende i den tro at det er warez, intet andet. Filerne bliver hverken scannet, eller tjekket for vira. Det er bare ren og skær overbeskyttelse fra MS side igen igen...



    Til søndergaard:


    Det er ikke firewall'en det er MSN selv.

  • Jeg synes de skulle spørge om man ville slettet filen; computeren er min egen! Ville ikke blive sur hvis jeg selv havde installeret funktionen; men det har jeg ikke. Så jeg synes bare at de skulle spørge en, eller lægge den i en quarintine sektion :ohmy: