blizzard selling gold ingame ?

• ja dette er pga det jeg har set hos 1up det er jo for vildt og sys det er for meget og jeg tror blizzard ville kunne få det væk sådan

hvis du ikke ved hvad jeg sankker om så se her

http://www.1up.com/do/feature?cId=3141815
    :rules:

• Dårlige svar muligheder.

Jeg er imod det. Eftersom de penge skal bruges på items og div. der er svært at få, og som er prestige hvis man har. Alle lvl 60 vil nemt kunne have epic mount mv.

Dog ville det ikke få mig til at stoppe.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• svar muligheder giver ingen mening... undlader at stemme

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Tjah det er godt nok meget offtopic og håber da ikke du ser det som en fornærmelse meeen..

Kunne du ikke overveje at sætte et punktum engang imellem? Syntes sådan helt generelt at jeg har sådan lidt små svært ved at tyde dine posts.

• Jeg bruger temmelig meget tid på WoW! Og jeg betragter det som en hobby, som folk der gå til fodbold, passer en båd nede i havnen, eller køber lir til deres biler... Og det skal holdes ved en hobby, det er stadigvæk kun et spil, og derfor synes jeg virkelig det vil ødelægge spillet hvis folk begyndte på at sælge ingame penge! Er imod det!

• Det ville smadre spillets økonomi totalt, og skrue priserne helt vildt op, og så ville det ikke være særlig sjovt at være "ærlig" spiller. Tror faktisk jeg ville stoppe med at spille!

• well som det er nu er der jo også mange der køber gold som i kan se ca 5000000 $ per year tror ikke det ville gøre at der var mange mere der købet og de kunne jo lave server man ikke kunne købe hos osv

jeg ville sku godt have det ville dog ikke selv købe

men sys det er for meget der sidder japser og få under 1$ om dagen osv

• Som sagt, så ville de smadre spillets økonomi, og priser ville være helt smadrede, fordi nogen har vildt mange penge, og andre har de penge man nu engang på rimeligvis KAN tjene.

Blizzard ville næppe lave servere med hver deres mulighed for dette. Der er i forvejen nok at holde styr på, med PvP, RP og Normal realms...hvis de skal til at dele disse yderligere op i det penge halløj...det ville være alt for langt ude.

PS. zero, grammatiske symboler gør det lettere for os andre at fatte hvad du skriver. For jeg fatter ofte kun halvdelen af hvad du siger. Du mangler vist også nogle ord her og der.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af zero
    ja dette er pga det jeg har set hos 1up det er jo for vildt og sys det er for meget og jeg tror blizzard ville kunne få det væk sådan

hvis du ikke ved hvad jeg sankker om så se her

http://www.1up.com/do/feature?cId=3141815
    :rules:

Som moderator på sådan et forum. bør du være bedre vel formuleret da du skal sætte et godt eksempel for hvordan, polls, topic's osv.. laves.. dette er IKKE et godt eksempel..

Zero Up dig..