Abit Fatal1ty Vs. DFI Ultra NF4

Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke tror DFI har rettet noget særligt på deres boards - og har under alle omstændigheder nok ikke trukket nogen hjem fra deres forhandlere. Så man ved aldrig om man får nogle af der kort i snakker om der skulle brænde af.
    Jeg har nu, selvom jeg nærmest browser XS hver dag, aldrig set et kort der sådan har brændt sig selv af. Det er rigtigt at de bliver ustabile hvis man kører vdimm over 5v uden at køle mosfets, men jeg har ikke hørt det tager livet af dem.
    Men der er halvmange RMA-sager på det kort, og selv når det kører kører det vist underligt. men det er uden tvivl det bedste til OC lige nu. Desuden er der en ny revision lige om hjørnet med et andet layout og en anden strømdel til ram osv.

Edit: de mange dødsfald for UTT ville jeg ikke give DFI skylden for - der er mange ting man kan gøre forkert med kortet, men mange af dødsfaldende skyldes at chipsene ikke kan holde til spædningen i længden. eller måske bare det at blive tændt og slukket med så stor spænding hele tiden..

Sorry for OT, men har du link til specs/info på den nye revision?

• well har aldrig haft det DFI kort imellem fingerne men jeg er satme glad for mit abit board... og desuden så kan man på det nye abit fatal1ty kort også give 3,55v Vdimm uden mods...

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Oprindeligt indlæg af jK^
    well har aldrig haft det DFI kort imellem fingerne men jeg er satme glad for mit abit board... og desuden så kan man på det nye abit fatal1ty kort også give 3,55v Vdimm uden mods...

når der kan DFI så lige give 4.0v :pokey:

Asus Rampage IV BE - EK-FB KIT ASUS R4BE
    E5 1660 v2 - XSPC Raystorm

2x XFX R9 290 - EK-FC R9-290X (Rev.2.0)
    4x4gb Dominator 2133mhz
    Corsair AX1200
    2xDell 2410 WFP + 1x Dell 2407 WTF 5760x1200
    3x DD5. Dual loop
    3x Ocool 360 45mm 1 EK 360 Coolstream 45mm
    XSPC Cube

• ok tak for svarene men hælder mest ti labit da jeg er gamer og 3,55 V til ram er rigeligt

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

• ja ca. 10 for meget ikk

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Oprindeligt indlæg af TheNIX
    Sorry for OT, men har du link til specs/info på den nye revision?

Jeg kan ikke helt huske hvor på xs jeg så det, men vender da frisk tilbage med info hvis jeg lige støder på det en dag.
    Kan oplyse at det deler layout med DFI's Ati crossfire-kort, og har sandsynligvis samme specs. Er ikke bekræftet af DFI, men der er et billede af kortet et sted..
    edit: fandt lige noget, kom i tanker om at jeg så noget på DFI-street og efter som jeg aldrig er derinde var det nemt at finde i browser history ;)
    here goes: http://www.dfi-street.com/foru…&pp=15&highlight=revision