QuoteOprindeligt indlæg af SlackeR
Jeg vil lige gøre opmærksom på at jeg ikke tror DFI har rettet noget særligt på deres boards - og har under alle omstændigheder nok ikke trukket nogen hjem fra deres forhandlere. Så man ved aldrig om man får nogle af der kort i snakker om der skulle brænde af.
Jeg har nu, selvom jeg nærmest browser XS hver dag, aldrig set et kort der sådan har brændt sig selv af. Det er rigtigt at de bliver ustabile hvis man kører vdimm over 5v uden at køle mosfets, men jeg har ikke hørt det tager livet af dem.
Men der er halvmange RMA-sager på det kort, og selv når det kører kører det vist underligt. men det er uden tvivl det bedste til OC lige nu. Desuden er der en ny revision lige om hjørnet med et andet layout og en anden strømdel til ram osv.
Edit: de mange dødsfald for UTT ville jeg ikke give DFI skylden for - der er mange ting man kan gøre forkert med kortet, men mange af dødsfaldende skyldes at chipsene ikke kan holde til spædningen i længden. eller måske bare det at blive tændt og slukket med så stor spænding hele tiden..
Sorry for OT, men har du link til specs/info på den nye revision?