Luk da, og tag det caps lock fra
Sted at Grind efter Gold
-
-
Originally posted by Morten
Luk da, og tag det caps lock fraagree
-
jeg er lvl 30 et godt sted til mig??
har venner der kan booste mig evt min venner er i lvl 60 og 60 og 60 og 52 ham der er lvl 52 spiller jeg mest med. -
KUN DET JEG KENDER EN VEJ HVOR MAN KAN FINDE 20 GULD PÅ EN HALV TIME
ja Bs er glad det gør du sikkert... men som jeg går de fleste ikke ind for personlige ydelser til Gm's..... kom igen champ
-
Kan ikke huske om jeg har nævnt de 2 steder eller om de er blevet nævnt, og gider ikke lige læse igennen, men, i EPL Quiel Lithien Lodge eller whatever i Nord og troldene i Nordøst på templet. Mine 2 favorite spots
-
Originally posted by bs er glad
KUN DET JEG KENDER EN VEJ HVOR MAN KAN FINDE 20 GULD PÅ EN HALV TIMEIts called ebay
-
Originally posted by THe_BLacK_BIrd
Its called ebay
its called wowmine :P!
-
som lvl 70 er vejen frem at lave Quest eller grinde i shadowmoon @ legion hold.....et andet sted kan være syd for tempest keep i netherstorm.
-
Netherweb spiders i terokkar forrest (lige udenfor stronghold). De smider netherweb spidersilk som sælges for 5-7 g stykket. indimellem kan man være heldig at skrabe 20 stk sammen på en time og så er de først 100g da hjemme.
-
Legion Hold er super, men Nagrand ved de elementals er toppen af poppen - men kommer an på om du har alt for dig selv. Jeg var den eneste der farmede Primal Air's forleden, jeg tjente kassen
-
Originally posted by THe_BLacK_BIrd
Its called ebay
Det kaldes Ebay, rigtigt nok.. Men du kan få 20g/ 30 min hvis du ellers tænker dig om,
og ved hvor du skal grinde!Ebay er kun for tards, og slackers som ikk værdsætter spillet rigtigt.. Hvor mange kan huske
dengang man fik sit første mount? Det var det værd, også når man selv har grindet sine penge
til sit mount! -
eBay forhandler overhovedt ikke med virtuelle spil genstande mere så vidt jeg ved
-
På Ebay sælger folk, wow accounts, guide til og lave gold, leveling guide, osv.
Edit:
Underligt at Ebay skal ha' skylden for, at folk køber gold der? Har lige kigget på siden,
og jeg har ikk selv fundet nogen som sælger gold, for rigtige penge eller noget!Der er forskel på Chinese farmers og Ebay
20g/ 30 min. det kan da hurtigt fixes? Du tager til EPL, løber hen til "Tyr's Hand" og så
starter du ellers bare dit AoE mod de melee's som er der. Hvis du er mage.
Eller du kan ta' 1-2 stks ad gangen. Hvis du er meleeNok bedst og gøre sådan der, hvis du er lvl 70.
Hvor svært kan det være? I gør det kun svært for jer selv
-
Altså.. her i nagrand hvor jeg render rundt nu har jeg tjent 2-300g på bare at klare quests.. Det tager ingen tid
-
Originally posted by Lemon
Altså.. her i nagrand hvor jeg render rundt nu har jeg tjent 2-300g på bare at klare quests.. Det tager ingen tid
Og hvaså, når man har klaret de questes, og stadigvæk mangler gold?Ikk altid at folk gider og løbe rundt og queste overalt. Imens du løber fra sted til sted,
kan du tjene penge på farming et sted.Edit:
I Elemental Platuen, står der elementals klar til og blive rykket rundt?
Så hvorfor løbe rundt og klare questes? Du får flere penge ved farming i timen.Så når man skal farme, skal man jo hellere ikk gå rundt og samle "Silverleaf" op.
Tror det højeste jeg har set en stack for, var 1g.Hvis man farmer Primals, giver det penge! Tager højst 15 min. per Primal,
hvis man tager en af gangen. Endnu ikk prøvet og AoE dem