tja jeg vil sige 0-20 low lvl 20-30 mid lvl 30-50 high lvl 60 uber lvl
Sted at Grind efter Gold
-
-
Uhmm, EP,WP er altid gode..
-
Hvor skal jeg smutte hen med min lvl 60 mage ?
Nu er SM Grave jo nerfed ?
Skal bruge penge til min Rogue, så han kan få epic mount ...
Så jeg tænkte på om jeg skulle tage de der elfs i Aszhara ?
Men er det bedst at farme med mage eller rogue ?
Jeg farmede med min mage i SM grave, før det blev nerfed .. Men nu ved jeg ikke rigtigt hvor jeg skal tage hen ?
-
Originally posted by argargar
altså mit svar er Tyrs Hand i EPL, hvor der dropper 3s-30ds, + man kan let på en dags tid score 5-6 blue items som kan sælges hvis man er 2-3 der grinder. og runecloth er der masser af... Mobs er fra 53+til 59+ scarlet folkJa Tyr's Hand er klart det bedste ... meeen 5-6 blue's om dagen ? den må du længere ud på landet med...
-
Hvad er så det bedste sted for en lvl 26 ?
-
i dun modr nord øst for menethil harbor er der også godt at grinde der er enmasse lvl 25-30 eliter som dropper 1-4 sølv hver gang det kan også godt betale sig
-
som rogue vil jeg klart tage gahrrons withering hvis jeg skal bruge runecloth, gold ville jeg klart køre løs i hearthglen da det er knapt så camped som Tyrs hand
-
På vores server, er der umuligt at være i Heartglen. Der er ally's over det hele der kun venter på at ganke.
Men i Tyrs hand styrer Horde for det meste.
Så der bliver grindet 24/7 i Tyrs hand på min server.
-
mit sted for low lvls er arathi highlands. i circle of outer bindings. 4-5s pr monster du smadrer (eller de dropper sten som man sælger)
i high lvl er det tyrs hand (og mener altså 59-60) de er lvl 53-57 elite og dropper 5-30s pr monsterdet var alt
-
Molten Core og Zul'Gurub
10 bosser hver sted og de giver omkring 100-250g hver
MC
~200g/40 = 5g pr boss10 bosses (4hours) = 50g
12,5g/hZG
120g/20 = 6g pr boss10 bosses (3hours) = 60g
20g/hOg selvfølig alt det EPIX drop fra dem
-
Originally posted by f0x
MC
12,5g/hikke alle Boss dropper G i MC
det er vist nok kun en 4-5 stykker der gør + Rag
-
Originally posted by dkwolf
ikke alle Boss dropper G i MC
det er vist nok kun en 4-5 stykker der gør + Rag
Lucifron dropper bestemt heller ikke 200g nærmere 42..
-
Originally posted by f0x
Molten Core og Zul'Gurub10 bosser hver sted og de giver omkring 100-250g hver
MC
12,5g/hZG
120g/20 = 6g pr boss10 bosses (3hours) = 60g
20g/hOg selvfølig alt det EPIX drop fra dem
Vaelastrasz gav 3g 64s til 40 raidmembers i går 3,64*40 = 145g
Og i ZG dropper de IKKE over 100g
-
er det dem i SV?
-
30+ murlocs i SS, de dropper tit grønne ting og perler
15+ troggs i loch modan. de dropper meget linen og grønne ting -
på den server har hverken horden eller alliacen magten der ps er på alli
-
Ey... ginial måde at tjene penge på i low lvl..: med det samme du blir lvl 5 er det bar at vælge Skin og Herb som profs og gå amok med at skinne og plukke blomster.. når du har stack af 10/20 er det bar at sælge på AH.. easy mode mht moneyzz..
(I lvl 40 er der INTET problem mht mount) -
Tyr's hand i Wpl er ret godt sted dog er det level 54-56 (elite) der nede men de taber godt med money andet stuff
-
men har opdaget at ved tyrs´hand der er både alliance og horde der er igen oppe ved hearthglen er de ikke begyndt og grinde endnu der er igen hordes kun mobs der skal dræbes
-
Originally posted by battle
men har opdaget at ved tyrs´hand der er både alliance og horde der er igen oppe ved hearthglen er de ikke begyndt og grinde endnu der er ingen hordes kun mobs der skal dræbesglemte et N