er i helt holdt op med at spille CS S ?
jeg syntes det kunne være sjov at game lidt mod nogle her inde gider ikke de der offentlige servere
-
-
Jeg har spillet det en del, men ikke de sidste 3-4 uger. Jeg har ferie og er da helt kl arpå et spil
Kan du oprette en server? Jeg har et ping problemnår jeg opretter server i det spil... Say when... Er klar nu hvis det skulle være...
Er der ikke andre der er klar på lidt nat gaming?
-
Spiller det da også i ny og næ, men lige for tiden spiller jeg BF:V
Man kan vel godt sige jeg har droppet CS: S, da jeg synes alle er så ******* heldige, og det er generalt i CS: S. Det er ikke fordi jeg er dårlig jeg beklager mig, for jeg har oftest haft en K : D på en 4,0 stykker.Sig hvor og hvornår, så skal jeg nok dukke op på serveren
BTW. Kan ikke i nat, skal møde tideligt på arbejde i morgen (kl. 11:30)Imorgen omkring kl. 22 passer mig særdeles fint
-
Er lige startet med at spille cs:s og hænger oftest inde på [DV]´s server. IP: 81.7.177.41:27021
-
jeg smider en server op tweak pass tweak
ip 83.88.159.232
-
LAN servers are restricted to local clients (Class C)
-
det er jo ikke en lan server men en online server
-
Får samme fejl. Han arbejder vist på det...
I får så mange bank
Har sat mig i gamer stilling og pudset min musemåtte
-
Oprindeligt indlæg af Søndergård
Får samme fejl. Han arbejder vist på det...I får så mange bank
Har sat mig i gamer stilling og pudset min musemåtte
så virker den skulle bare bruge det der server program
der er ikke pass påden hedder tweak
ip 83.88.159.232 -
Formatterede i morges, så steam og alt hvad der hører med er væk.
Ready to play in approximately: 169 minutes 52 seconds
-
server er lukket for idag.
hvis nogle er gode til at lave servere må de godt kontakte mig på msn a_henrik67@hotmail.comskal lige have lidt info.
-
jeg er også frisk på noget cs:s når jeg for mit gfx kort lige nu sidder jeg med fx5300 og den trækker ikke lige så meget
-
Er I ikke klar på at game det igen senere idag, måske i aften?
-
Oprindeligt indlæg af Søndergård
Er I ikke klar på at game det igen senere idag, måske i aften?Yup, villle nu hellere noget 1.6..
-
hvornår serveren oppe??? kunne da godt være man lige kigge forbi nu er det da et stykke tid side man hva
-
Jeg er klar på noget Source, har nemlig sprunget achilles senen så jeg har masser af tid til at nakke jer små Tweak-Easy-kills
( hallo pimpf..så slap da af med alt den kaffe
)
-
er her slet ikke nogle der spiller condition zero?
-
Det lyder til at vi er den del der er klar - mht. Pmipf --> Du bliver den første [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/w2.gif] --> Jag skal døte dig!
-
Jeg venter
-
ville også hellere spille 1.6.. eller cz, whatever. ikke så meget for source