Yndlings tv-reklame

Oprindeligt indlæg af Burger

Skidtet virker ikke på burgere .. Har haft det på fingerne, og jeg er her stadig *GG*

Haha lol... Endelig så du indlægget :P

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

ja den er røvsej :D hvis den så virkede som de siger den gør ville den da være meget god at have

Min kæreste købte den - og den virker skam fint ;)

Min yndlingsreklame er den gamle hvor ham faren han er lidt for bidt at sport og cykler fra ungerne - og slutter med at sprøjte champagne ud over dem - den kan jeg sg* ikke lade være med at grine over :))

• Jeg synes reklamen for Lays chips, med de to gamle, er cool nok. Den er sjov, enkel og alle kan forstå den - uanset hvor man kommer fra (med undtagelse af visse stammer i det centrale afrika samt et ukendt antal nomadefolk i det nordvestlige lapland).

ASUS Rampage Extreme IV motherboard
    3930K @ 4646 Mhz
    GTX 1080
    4 x 4gb Mushkin 2133Mhz cl9
    Windows 10 Pro 64-bit
    Corsair TX850 V2

• Jeg kan bedst lide den Nissan reklame, hvor der på en mørk aften sidder en eller anden og ser en gyserfilm i sin bil. Et gammelt ægtepar kommer gående forbi (med stok og det hele), og kigger nysgerrigt ind. Da der i filmen bliver affyret et pistolskud, stikker manden af og efterlader hans kone. Den er griner :))

Har heller ikke noget synderligt imod reklamer, ihvertfald ikke så længe de ikke afbryder en film eller lignende.

Oprindeligt indlæg af supersonic9
    Jeg synes reklamen for Lays chips, med de to gamle, er cool nok. Den er sjov, enkel og alle kan forstå den - uanset hvor man kommer fra (med undtagelse af visse stammer i det centrale afrika samt et ukendt antal nomadefolk i det nordvestlige lapland).

Den er rigtig god, men min favorit er nu den fra Kansas med ham håndværkeren der bygger et skævt køkken, der bliver maghoni med tiden :))

• Min yndlings reklamer er helt klart Kaj & Bøje, nøj det var grinenen :D Snart nogle år siden. Hvis der en reklame jeg ikke kan klare er den for det der øl-farbrikant, så når han drikker mere øl i reklamen får han længere skæg, nøj den er lame..

Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Absolut ingen..
    Hader det stads.. De virker ikke på mig alligevel..
    Gør alt hvad jeg kan for at undgå dem..

Du kan ikke ha' gjort ALT hvad du kunne for at undgå dem, eftersom du har SÅ meget styr på hvad de forskellige indeholder ;) LEASY, Instant kaffe, Vanish Oxy Action, og der er sikkert mange flere... *G* :)) :))

Personligt synes jeg at nogen af dem med coinoffer tilbud hos McDonalds er meget sjove :)) Fx den nye hvor en ung man sidder nervøst i venteværelset inden han skal til jobsamtale, og så kommer der en overgearet, mandlig cheerleader ind og danser helt uhæmmet foran ham :)) :)) *G*

Oprindeligt indlæg af axasion
    Nu vil jeg have det at vide: Hvad er DIN yndlings tv-reklame der kører for tiden?

Min personlige favorit må være Magnum (isen)'s nye reklame. Den er simpelthen for god. Den har en masse fede lyde og spots. Jeg kan lide den :)

Hvad med jer?

Det sq lige den Magnum reklame jeg mest hader..

Hader dog oz alle andre, men den er klam synes jeg.. Bræk fornemmelse :crazyeyes:

• 3000 hevet fra Pers (3 semester) timer ;) ... Mener dog det var 3000 reklamer alt i alt ved samtidig transport til og fra arbejde, ikke bare i tvet .. Eller husker jeg forkert ?

Kan pt ikke lige komme på en reklame eller flere jeg synes om. Ved der er nogle stykker jeg finder underholdene, men er træt af at se på reklamer fra DSB og Toyota etc., de har dælme kørt en tand for længe. Sonofon's polle er da i det mindste stoppet.

• Hvis i selv tror på at reklamer ikke på virker jer er i en smule godtroende.

Jeg vil garentere jer med de virker nogen mere bevist end andre og virkemidlerne er forskellige.

Prøv og tænk jer lidt om nogen af reklamerne har givet jer udtryk som i har brugt mange gange også selvom i måske helst ikke vil være ved det... polle er et godt eksempel på en reklame som ramte mange unge bevist og ubevist.

Der er nogen reklamer som f.eks. vaskepulver, bleer og i den stil som direkte kører på at være irreterende. Det gør at vi husker den godt nok fordi den er træls men når man står i supermarkedet er det stadig det navn du vil huske og købe 100% ubevist.

Så jo i bliver påvirket ingen tvivl om det.

Hvilken reklame der er bedst ved jeg ikke lige men har en god en liggende som video klip der nok er min favorit smider den lige op senere

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy