QuoteOprindeligt indlæg af Patrick S
Hvad lvl skal man være for at få den quest?
Tjah du skal være 22 for at komme i battlegrounds og når du er det kan du få questen.
Så grænsen er ihvertfald ikke højere end lvl 22.
Tjah du skal være 22 for at komme i battlegrounds og når du er det kan du få questen.
Øh er det ikke lvl 21 for warsong gulch? Mener da Alterac er 51 eller deroppe omkring?
QuoteOprindeligt indlæg af DKTiger
Øh er det ikke lvl 21 for warsong gulch? Mener da Alterac er 51 eller deroppe omkring?
jo
Synes helt klart det fede er fra lvl 21-30 BG Warsong Gulch, hvor man kommer ind med sin syge specced warrior med hele green iron sættet og whirlwind axe, og så får 300 HK's på 1 time
Og.. Ligger nr. 1 på listen over hordes og alli
QuoteOprindeligt indlæg af fhqwhgad
Jeg er lvl 30 Night elve hunter, er det en speciel gate man skal være ved for at få den? jeg er i ashenvale.
Som mage er det af fyre en masse AoE og pis og lort af på en flok uskyldige hordes!
for tiden sys jeg bare at AV er zerg ( SS all over )
og WSG er for nemt pga jeg altid spiller med min guild så det er ligesom at frame lvl
bare med hordes
QuoteOprindeligt indlæg af zero
for tiden sys jeg bare at AV er zerg ( SS all over )
og WSG er for nemt pga jeg altid spiller med min guild så det er ligesom at frame lvl
![]()
bare med hordes
guild grupper er jo heller ingen udfordring der er bygget til at vinde, der er 2 på alliance og 1 horde på ED, de smadrer alt og alle på under 20 min.
Lvl 21
OG BG ER FED PGA. HK!
QuoteOprindeligt indlæg af Alexos
OG BG ER FED PGA. HK!
Caps makes ppl understand!
Syntes selv BG er sjov når man er et par stykker. AV er rigtig sjovt når størstedelen arbejder sammen og der ikke sidder en masse leechers i homebase.
WSG er kun sjovt når det er guildonly imho. En lvl 52 retard der render rundt kan bare ødelægge det hele...
HK.. Overraskende..
Bare at det er der er fedt
Det fedeste ved Bg er at alle der er derinde er opsat på PvP, så det bliver ikke en omgang ganking pis
Nu er det ikke for at være pessimist, men jeg synes faktisk ikke BG er særlig fedt. Det ødelægger ligesom det der er ved en PVP server.
Eftersom det er kommet ser jeg ikke nær så mange hordes mere rundt omkring.
Forstå mig ret, BG er da en rigtig god ting til at få HK på, men ellers er det godtnok ikke mig.
Men det er også min mening om det
QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^
jeg kan også godt lide BG, første dag ventede jegdog i over 8 timer, efter det er vente tiden ikke særlig stor mere.
Alterac valley er død på min server nu, ingen horde der gider spille der mere.
modsat på min server både angående WSG og AV
Ville sige at på stormscale er det sgu kedeligt med AV fordi at der er der ikke en skid at gøre for Alliance mere ... har været med til at vinde en gang , ellers vinder Alli aldrig ... og ingen vil lave raid pga. det giver mindre CP, og det pisser mig af ... man får jo også kun næsten 12k CP for at vinde
Men synes nu WSG er det sjoveste, når det er guild run.
Vi tog derned med store forventninger. Vi spillede en gang og vandt men forsvar & angreb. Easy!(random horde group)
Anden gang var det lidt sværere men vi vandt med forsvar & angreb 3 - 1
Men 3 gang, blev vi overrumblet af et andet guild(kan ikke lige huske navnet) vi tabte på 3 mins. var det nok en af de mest sindsyge ting jeg har set i WoW, kunne ikek gøre en skid ved deres taktik (som var "gogo, all on flag, kill kill!!!") for satan da
da wsg kom døde AV da AB kom døde alt!
QuoteOprindeligt indlæg af Resmen
da wsg kom døde AV da AB kom døde alt!
WSG og AV kom i samme patch... :>
Jeg elsker bg, da jeg elsker at tæve andre spillere i et spil.. vente tiden er overhovedet ikke lang, vi joiner som group og kommer ind efter 15sec.
Der er ikke sket noget med raids ved low lvl sted... der var faktisk high lvl raid på orgri igår det var fun