Pay It Forward ..

  • Ja. Og den er ganske tankevækkende, som du skriver. Synes bare ikke der er særlig mange som kender den, på trods af det er en stor film mht. skuespillere :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Ja. Og den er ganske tankevækkende, som du skriver. Synes bare ikke der er særlig mange som kender den, på trods af det er en stor film mht. skuespillere :rolleyes:


    Ja det er ikke ligefrem de mindst kendte der besætter rollerne - og de gør det ret godt ..


    De sendte den i fjernsynet herovre i går - faktisk et par gange i løbet af aftenen (et eller andet amerikansk stunt) og så vidt jeg husker har jeg ik hørt om den før .. Men er glad for jeg fik den at se, for den sætter virkelig gang i nogle tanker ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xEEDR-
    Nogen der kan fortælle hvad den handler om? Uden selvfølelig at ødelægge det for os, der endnu ikke har set den :)


    http://www.imdb.com/title/tt0223897/


    (Kan opfattes som SPOILERs af nogle: )
    "Young Trevor McKinney, troubled by his mother's alcoholism and fears of his abusive but absent father, is caught up by an intriguing assignment from his new social studies teacher, Mr. Simonet. The assignment: think of something to change the world and put it into action. Trevor conjures the notion of paying a favor not back, but forward--repaying good deeds not with payback, but with new good deeds done to three new people. Trevor's efforts to make good on his idea bring a revolution not only in the lives of himself, his mother and his physically and emotionally scarred teacher, but in those of an ever-widening circle of people completely unknown to him."


    Edit:
    Fixe smiley

  • genial film! Har haft den på hylden siden den kom ud. Men ja det er en enormt overset film, og jeg har kun mødt meget få, som kendte den, før jeg viste dem den.


    Forøvrigt en af de eneste film der har kunne åbne min tårekanaler en lille smule hehe.. Tænker på slutscenen i filmen.


    EDIT: Seburo, vil da ikke sige at det er en spoiler det der. Ret svært at beskrive handlingen på andre måder. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    genial film! Har haft den på hylden siden den kom ud. Men ja det er en enormt overset film, og jeg har kun mødt meget få, som kendte den, før jeg viste dem den.


    Forøvrigt en af de eneste film der har kunne åbne min tårekanaler en lille smule hehe.. Tænker på slutscenen i filmen.


    EDIT: Seburo, vil da ikke sige at det er en spoiler det der. Ret svært at beskrive handlingen på andre måder. :)


    Jeg må også hellere få fat i den på DVD .. Den kan ses flere gange jo ..


    Og du var ik den eneste med manglende kontrol over tårekanaler .. Jeg havde lidt samme problem ..

  • Har set den før. Udemærket film. Er det ikke noget med, at ham læreren har alle de der forbrændinger?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jo .. Det har han ..


    Ja, så er det jo dén. God film. Hvis man ikke har set den bør man benytte sig af chancen i aften. Hvis man da kan døje antallet af reklamer der er på Kanal 5..

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    hm er det ikke sådan lidt en tøsse film?
    Er der noget der springer i luften eller nogen der bliver skudt?


    Nej, men der sidder en lille knægt i et klasseværelse på en stol og græder.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg


    Nej, men der sidder en lille knægt i et klasseværelse på en stol og græder.


    Ja det lyder godt nok som en film for mig.
    Tror jeg ser noget die hard istedet ;)

  • Har set den, endda op til flere gange. Og det er en meget god/fed film, og som i andre siger, tankevækkende.


    Den skal næsten ses!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Nej det er ikke en tøsefilm, men den kræver nok man gider tænke over budskabet i filmen, så det er ikke ligefrem hjernedød action .. ;)


    Åhh hold op, der er da masser af budskaber i Die Hard (et eller andet sted dybt nede under overfladen) ... :razz:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Åhh hold op, der er da masser af budskaber i Die Hard (et eller andet sted dybt nede under overfladen) ... :razz:



    hehehe... Som om :$

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-