Power lvl / xp pr. time


  • level 48 maraudon da ! :D

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Talien


    uhmm, en af mine venner tog fra 1-13 på 3 timer og et kvarter ca... horde.. han var så rogue, men pointen er så at det tager da MEGA lang tid for dig.... :s


    vil lige sige jeg syntes det nemmere at grinde horde end alliance til level 20 =D


    en anden ting 3 timer og et kvarter :D næsten det samme som det tog mig at få grindet min og min kammis level 59-60 =P (tager normalt 11 timer solo =P) tog os ca. 4½ time pr. char =D

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

    Rettet en gang, sidst af lotori ().

  • hehe my bad :) troede du snakkede om rogue ... har set nu den er level 60:P


    hehe men ja :) der er faktisk meget godt der dropper der ... osse en hammer men ved ikke om den er god nok til din warrior :O


    ellers skulle der være et 2 hånds sværd du skulle kunne lave ud af 2 sværd der er boss drops i zul'farak :D
    http://www.thottbot.com/?i=38135 <-- det der :D


    og http://www.thottbot.com/?sp=11654 <-- er opskriften


    ved dog ikke hvor sandsynligt det er men det da fun nok =D

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

  • Jeg har lige droppet min Lvl 60 NE Rogue til fordel for en UD Priest... og jeg er lvl 16 nu med 9 timer played... jeg ved ikke hvorfor men jeg syndes altid at lvl 1-20 har svært ved at motivere mig :P jeg ender altid med at lave alt muligt andet end at levele da jeg ikke regtigt gider... men efter lvl 20 tager det fart hehe så jeg håber på at tage 4 levels om dagen til lvl 40 og 2 om dagen der efter.. det var hvad jeg gjorde med min rogue og en priest kan da ikke være meget længere om det.. han er jo trods alt selv forsynende med det meste bare man har vand nok med :)


    Fed7haS

  • Jeg har lavet en rogue, den er lvl 42 nu, og har /played 7 dage og 12 timer ca.
    Ved ikke om det er hurtigt eller ej, går ikke så meget op i om det er hurtigt eller ej, bare man har det sjovt undervejs hehe.

  • Du burde bare skaffe noget grind udstyr...


    En hel bunke spirit sta og strength... Så kan du rykke fra den ene til den anden uden pause...


    Ellers kunne du finde en gruppe at lege med...


    Vi var oppe på 42.000XP/time på bloodscalp...


    Det eneste det kræver er en mage en priest og en warrior...


    Hvis du bare løber ind og aggroer 15-25 units i WPL på de der marker så lav en mass taunt og priesten skal bare flash heale...


    Så har magen 6 sekunder til at blaste instant Arcane Explosion... Det burde næsten være nok... Det virkede mega godt for os... Det fede er du også tjenner $$$$ på det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Jeg har lige droppet min Lvl 60 NE Rogue til fordel for en UD Priest... og jeg er lvl 16 nu med 9 timer played... jeg ved ikke hvorfor men jeg syndes altid at lvl 1-20 har svært ved at motivere mig :P jeg ender altid med at lave alt muligt andet end at levele da jeg ikke regtigt gider... men efter lvl 20 tager det fart hehe så jeg håber på at tage 4 levels om dagen til lvl 40 og 2 om dagen der efter.. det var hvad jeg gjorde med min rogue og en priest kan da ikke være meget længere om det.. han er jo trods alt selv forsynende med det meste bare man har vand nok med :)


    Fed7haS


    Priests er dem der grinder langsomest alene... SPECIELT i lvl 40-60... Selvom du er super shadow priest...

  • køb køb .. du kan komme endnu højere op i xp i timen hvis du holder det rigtigt :)



    vi lavede mellem 55-75k i timen i winterspring =P


    når du blir level 55+ tager du 2 level 59 eller 60 mates med og grinder owlbeasts i den nordøstlige(horde infested grind spot =P)
    og sørger for at magen og priesten er ikke i din group
    dernæster render du rundt og tagger en 10-12mobs gir dem lidt dmg behøver ikke være mer end et slag eller noget so aoe attack ville være at foretrække


    så træder magen og priesten til med aoe. bang masser af exp =P

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1


  • Dvs det er 2 grupper?


    Så får den ene gruppe slet ikke noget XP... Og det er mage/priest gruppen der slet ikke får XP... Og din egen gruppe får mega dårligt XP pga det er nogen andre der dræbte dine mobs...


    Det du siger det passer ikke helt med hvad blizzard selv siger...

  • Senere tror jeg de henter noget af det forsømte ved ikke at skulle vente på instance grupper. Altid folk der mangler en priest til en instance.
    Hvorimod rogues kan stå i timer og lede - få et guild! Jo men der er også fyldt med rogues.
    Selvfølgelig kan dette være anderledes på andre realms end der hvor jeg spiller.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Senere tror jeg de henter noget af det forsømte ved ikke at skulle vente på instance grupper. Altid folk der mangler en priest til en instance.
    Hvorimod rogues kan stå i timer og lede - få et guild! Jo men der er også fyldt med rogues.
    Selvfølgelig kan dette være anderledes på andre realms end der hvor jeg spiller.


    Du får jo ikke ret meget XP i instances... Faktisk rigtig skod XP... SPECIELT i BRD, BRS, scholo strat osvosv... Der fik jeg kun ca 4000 XP (+2000 rested)/time..


    Sådan er det også på vores server... ALT for mange rogues... PT mangler vores guild kun druids... og måske en enkelt warrior...


    Hvis nogen er lvl 59-60 på bloodscalp og mangler en guild skal i være velkomne til at /w alecia ... Vi har lige lavet en lvl 59-60 guild og er gået igang med MC/Onyxia...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb
    Du får jo ikke ret meget XP i instances... Faktisk rigtig skod XP...


    tjaa jeg fik da ~60.000 XP i Sunken Temple i går :) det er da ganske ok og skal der ned igen i weekenden

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • så forklar mig hvorfor det virkede for os ? :)


    der er level cap på det ... jo større level forskel på jer jo ringere xp dvs. du kan ikke hvis du forsøger med en level 15 og en level 60.... hvis du er level 57 og bruger gør som jeg beskrev blir du højst sandsynligt overasket over hvor godt det virker =P
    kræver bare i gider grinde de timer det tager =)


    og købkøb er lidt ligeglad med om du tror på det :) jeg ved det virker og jeg gav min ide tilkende til folk der kunne tænke sig at prøve. at du så kommer og synes at du vil mane det til jorden uden egentligt at prøve, det så ikke mit problem.


    jeg lvlede mig og min kammi ... dvs. 2 level 59 shamans fra level 59 start til 60 på ~4.5 timer pr. figur (ikke samtidigt jo)


    vi var 4 ialt. ham der fik exp og 3 der hjalp ... en level 60 shaman level 60 rogue og 60 mage (shaman healer jo osse =P) det var da vi levlede min kammi ... jeg blev gjordt på samme måde =)


    bare med en level 59 shaman istedet for level 60 =P

    Core i7 2600K @ 3.4
    AsusASUS MAXIMUS IV GENE-Z
    Sapphire Radeon HD6850
    4 x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz
    750Gb Samsung Spinpoint F1

    Rettet en gang, sidst af lotori ().

  • Hvordan kan du sige at priests er dem der grinder langsomst!? Jeg vil næsten sige det modsatte... En warrior skal have godt udstyr og være specced godt for at nakke mobs hurtigere. En pally - not a chance!. Druid - no way, priest DPS er faktisk højere, og han har PWS oveni. warlock + hunter. heller ikke efter min mening. Dem der kan komme op på siden af/over er efter min mening kun mage/rogue... Mage dog kun med mass aggro + aoe.... Men dette er jo kun hva jeg har observeret...