BF2 demo i aften?
-
-
nææ

Mvh Mads

-
selve spillet hopper jeg med på...på det seriøse plan hvis gameplay er fedt i det.
-
nej det er først på fredag

Den fil der blev linket til på det engelske forum, det er cs OG EN TROJAN!!!
-
Nogen der har fundet demoén?
Kan vi ikke aftale at den første der finder den - poster den her i denne tråd?
-
Det er jeg med på! jeg selv signet up et sted, så jeg får en mail, når demoen kommer, men ingen mails endnu

-
I aften mellem 18 - 21 tiden, eller i løbet af i morgen, hvis ikke da, så først mandag.
Det er de tre tidspunkter som virker sandsynlige.
-
De får brug for noget båndbrede - måske skulle tilbyde sin 2 mbit forbindelse - kommer nok ikke til at hente med mere end modens hastighed

-
vi kunne jo også lave sådan at den første der får den laver den til en bittorrent fil:P når så nogle stykker her fra tweak har den så kan vi andre jo nyde godt af det hehe:P
-
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
http://www.abgift.com/gamespot/WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOo
kan ikke starte download, der må være GIGA kø
-
QuoteDisplay More
Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOo
kan ikke starte download, der må være GIGA kø
øm? joke
-
Oprindeligt indlæg af Karse
øm? joke
pis os
kommer demoen snart 
-
Oprindeligt indlæg af Connektors
pis os
kommer demoen snart 

Ja , den kommer når den kommer, lad os håbe den kommer iaften/nat, det bliver vist regnvejr imorgen..

-
Det er bare med at være hurtig så man slipper for de lange køer

-
Oprindeligt indlæg af ThoG
vi kunne jo også lave sådan at den første der får den laver den til en bittorrent fil:P når så nogle stykker her fra tweak har den så kan vi andre jo nyde godt af det hehe:PJA!
nemt og hurtigt for tweak brugere

-
Jeg kan godt lige se på det med demoen..
Fileplanet smider den jo nok op, og når man er subscriber såer der ikke særlig megen kø.
-
Gamespot har førsteret til lanceringen af demo'en, så hvis i vil holde øje med nogen skal det nok være dem...
-
Oprindeligt indlæg af Karse
øm? joke
WHOAT!!!
Lige før stod der "download now" -
Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
WHOAT!!!
Lige før stod der "download now"ja men når du trykker på den siger den muhahaha det var bare en fake...