BF2 demo i aften?


  • hmm fatter det ikke tror der er noget galt! min demo hakker ca hvær 5sek man kan hører den loader en masse fra harddisken!

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • er enig i at det gamle BF var elendigt mht styring osv...gjorde at man fik stillingskrig meget hurtigt...Vietnam versionen var det dog bedre i, men glæder mig til at se om man kan være agressiv i den nye, uden at lege kamikaze.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    er enig i at det gamle BF var elendigt mht styring osv...gjorde at man fik stillingskrig meget hurtigt...Vietnam versionen var det dog bedre i, men glæder mig til at se om man kan være agressiv i den nye, uden at lege kamikaze.


    Det kan man godt, bare pas på træerne/kranene/lysmaster/bygninger ;)
    Det er et rigtigt flot spil!

  • Gaaab... en kedelig demo ... Efter 10 minutter, så var lysten styret ... og efter 10 minutter havde jeg også prøvet demoen 3 gange ... :boxed:


    Det tog længere tid at indstille tasterne ordenligt end det tog at spille demoen en enkelt gang .... FNIS .. :))

  • Grill har ret. En rimelig kedelig demo.. Giv mig noget luftbårent! Apache please! :D


    Også ærgeligt at jeg kun kunne spille det på "High" i 1024x768 uden nogen form for AA eller noget.. Lidt skuffende må jeg indrømme..


    Køber dog stadig den fulde dagen det kommer på gaden, og så må jeg bare få smidt et nyt gfx kort i maskinen!


    Edit: Havde ikke set der var "2" baner :P

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

    Rettet en gang, sidst af Hayes ().

  • WHOAT?!?!
    Top nice optimeret.
    Intel celeron 2.8 ikke d
    512 mb pc3200 ram
    Ati radeon 8500
    og det kører flydende i low 8o
    Troede det ville kræve langt langt mere.
    Havde lige komplet opgraderede min egen spand :))


    EDIT: rettelse, fik prøvet det ordentligt nu, og demoen er absolut fedest.


    Især når tanksene skyder rundt om ørene på en, så bliver det hele super sløret, IMO utroligt fedt :D

  • wow .. fed demo !


    det kører fuldkommen flydende , med alt i high , og 1024x768 @85hz


    På én :


    AMD 64 3200+ @ 2200mhz Clawhammer
    GIGABYTE K8NSNXP NF3 250gb
    512 pc 3200 ddr ram
    ATI Radeon 9800XT 256mb @ Stock
    osv osv