BF2 demo i aften?
- 

- 
			nææ  Mvh Mads  
- 
			selve spillet hopper jeg med på...på det seriøse plan hvis gameplay er fedt i det. 
- 
			nej det er først på fredag  Den fil der blev linket til på det engelske forum, det er cs OG EN TROJAN!!! 
- 
			Nogen der har fundet demoén? Kan vi ikke aftale at den første der finder den - poster den her i denne tråd? 
- 
			Det er jeg med på! jeg selv signet up et sted, så jeg får en mail, når demoen kommer, men ingen mails endnu  
- 
			I aften mellem 18 - 21 tiden, eller i løbet af i morgen, hvis ikke da, så først mandag. Det er de tre tidspunkter som virker sandsynlige. 
- 
			De får brug for noget båndbrede - måske skulle tilbyde sin 2 mbit forbindelse - kommer nok ikke til at hente med mere end modens hastighed  
- 
			vi kunne jo også lave sådan at den første der får den laver den til en bittorrent fil:P når så nogle stykker her fra tweak har den så kan vi andre jo nyde godt af det hehe:P 
- 

- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Hayes 
 http://www.abgift.com/gamespot/WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOo kan ikke starte download, der må være GIGA kø 
- 
			QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af shahid_2dk WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOo kan ikke starte download, der må være GIGA kø øm? joke 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Karse øm? joke pis os  kommer demoen snart kommer demoen snart 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Connektors pis os  kommer demoen snart kommer demoen snart      Ja , den kommer når den kommer, lad os håbe den kommer iaften/nat, det bliver vist regnvejr imorgen..  
- 
			Det er bare med at være hurtig så man slipper for de lange køer  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af ThoG 
 vi kunne jo også lave sådan at den første der får den laver den til en bittorrent fil:P når så nogle stykker her fra tweak har den så kan vi andre jo nyde godt af det hehe:PJA!  nemt og hurtigt for tweak brugere nemt og hurtigt for tweak brugere   
- 
			Jeg kan godt lige se på det med demoen.. Fileplanet smider den jo nok op, og når man er subscriber såer der ikke særlig megen kø. 
- 
			Gamespot har førsteret til lanceringen af demo'en, så hvis i vil holde øje med nogen skal det nok være dem... 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Karse øm? joke WHOAT!!! 
 Lige før stod der "download now"
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af shahid_2dk WHOAT!!! 
 Lige før stod der "download now"ja men når du trykker på den siger den muhahaha det var bare en fake...