GTA San Aandreas
af ren nysgerrighed ville jeg lige høre, hvor mange, der spændt går og venter på, at det bliver fredag.

GTA San Aandreas
af ren nysgerrighed ville jeg lige høre, hvor mange, der spændt går og venter på, at det bliver fredag.

Her! 
Venter nu mere spændt til på lørdag for at se om jeg får det i fødselsdagsgave 
kommer det ikke kun til Playstation 2?
Muhaha jeg det er et fedt spil skal jeg hilse at sige:) har brugt en del timer på det.
QuoteOprindeligt indlæg af ScratchY

QuoteOprindeligt indlæg af Mr.Mercie
Muhaha jeg det er et fedt spil skal jeg hilse at sige:) har brugt en del timer på det.
Du har fat i noget. US fik det jo for tre dage siden, det er altså pænt åndssavagt af Rockstar...  
hehe ja, men jeg har intet imod det 
QuoteOprindeligt indlæg af ScratchY
Er det ikk laaang tid siden?
venter også på mit  

håber at få det fredag men forventer det ikke hehe
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
venter også på mit
håber at få det fredag men forventer det ikke hehe
mjo, kan da tænkes
Vi har endnu rigeligt ifh. til vores lagertilgang, Vi har indkaldt ekstra lagerpersonale, vi har reserveret 3 POSTBURE hos Post Danmark, "øremærket" til GTA pakker der alle afsendes. d. 9-6 (med forventet levering af Post Danmark, pakker, (TnT nummer) på Release dagen d. 10-6)
Dette naturligvis med forbehold for PostDanmarks, leveringspligt og Garanti.
BoxGame.net
Glæder sig selvfølgelig, men nu skal eksamnerne lige overstås før man får tid til den slags spas og gøjl...
Samme her.. Har lige en sidste på mandag... Så skal det prøves!
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Er det ikk laaang tid siden?
jo ps2 udgaven kom for længe siden og nu kommer den så til pc.
Skal også have overstået mine eksaminer. Spillet skal klart ejes, men jeg har også WoW, hvor jeg skal op i lvl og sådan...dilema 
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Skal også have overstået mine eksaminer. Spillet skal klart ejes, men jeg har også WoW, hvor jeg skal op i lvl og sådan...dilema
hehe... sad jeg også og tænkte på 
QuoteOprindeligt indlæg af Mr.Mercie
haha mercie lidt tydeligt ?
hvis det gå godt med eksamens i next week så har jeg sommerferie i 2 mdr., spilet i hus og så kører vi bare  
QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag
haha mercie lidt tydeligt ?
Hvad hah 
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
Venter nu mere spændt til på lørdag for at se om jeg får det i fødselsdagsgave
UHH!!! 18 år!! Det er så rarligt! jeg ble det d. 14 maj, det er sku lækkert nok!
Tillykke med det! 
Mvh Mads