Mit bud på Henrik Solgaard...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    stakkels dreng.
    I er så hårde ved ham at han ikke engang tør vende tilbage til sin egen tråd. ;(

    det er sikkert ikke det... han er i skole ;)

  • se dig selv - du ligner en klovn på dit avatar?
    Du sviner andre folk til uden grund. Er det ikke en større idiot?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    stakkels dreng.
    I er så hårde ved ham at han ikke engang tør vende tilbage til sin egen tråd. ;(


    no offense, men fortjener han bedre lige PT?
    Hvis man kan svine andre til skal man også selv kunne tåle at blive svinet til

  • jeg har aldrig sagt jeg er smuk.. jeg ved det bare :T


    pointen er at kan man svine andre til skal man selv kunne tåle at få noget igen! :boxing:

  • Så blev Aagaard da ellers lige savet ned... oprigtigt talt, så kan det godt være at vores ven fra skaduhafest har lavet det til en profession, men jeg tror ikke han mener det seriøst. For så er der altså noget om det Aagaard siger... ingen ved sine fulde fem ville lægge en demo af Lækker ud på sin side og håbe at tjene penge på det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    se dig selv - du ligner en klovn på dit avatar?



    Hahah good one! :clap: :clap:


    Ville ellers gerne have ham der til at spille til en fest :P!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Øhhh.....Noget med sten og glashus, dukker frem af hukommelsen... :D


    Ja... men det er også et dårligt ordsprog. Det burde hedde, du skal ikke kaste med sten, hvis du selv bor i glashus, og er bange for at vinduerne bliver baldret :))


    Oversat: Man kan godt svine folk til, så længe man er klar over at det kan komme tilbage i fjæset på en selv ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer


    Ja... men det er også et dårligt ordsprog. Det burde hedde, du skal ikke kaste med sten, hvis du selv bor i glashus, og er bange for at vinduerne bliver baldret :))


    Oversat: Man kan godt svine folk til, så længe man er klar over at det kan komme tilbage i fjæset på en selv ;)


    i ka da bare svine mig til :D rager mig meget lidt, jeg bliver kun glad når folk gør det. så har jeg nemli en grund til at svine dem til også ;)

  • Nu har jeg ændret overskriften... Gjorde det dét bedre... :O

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Nu har jeg ændret overskriften... Gjorde det dét bedre... :O


    Desværre er det kun trådens "indenførs" overskrift der er ændret :)


    Den der ses "udenfor" er fortsat den uheldige :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Jeg kan umuligt tro at det er seriøst. Nogen må vel have fortalt manden at han synger ligeså pivfalsk som Hans Pilgaard på LSD... Og hvis det endelig er serøst så tror jeg kun han bliver bestilt til at spille ved de døves landsforsamling...


    Helt ærligt så kunne vi sagtens sidde og svine polakker til i en anden tråd.. Men ikke ham her.. der er noget der ikke hænger sammen :crazyeyes:


    EDIT: Mener nu heller ikke at det er retfærdigt at kalde manden verdens største taber :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Jeg kan umuligt tro at det er seriøst. Nogen må vel have fortalt manden at han synger ligeså pivfalsk som Hans Pilgaard på LSD... Og hvis det endelig er serøst så tror jeg kun han bliver bestilt til at spille ved de døves landsforsamling...


    Helt ærligt så kunne vi sagtens sidde og svine polakker til i en anden tråd.. Men ikke ham her.. der er noget der ikke hænger sammen :crazyeyes:


    EDIT: Mener nu heller ikke at det er retfærdigt at kalde manden verdens største taber :]


    Det er noget af det dummeste jeg længe har hørt :roller:


    For det første blev polakkerne ikke "svinet til" som jeg efterhånden har skrevet utallige gange - Der var ingen der skrev at polakkere er tabere, men til gengæld gjorde man lidt sjov ud af at mange af dem arbejder sort.


    Forskellen er da krystalklar !


    Der er heller ingen der siger at man ikke må joke lidt med ham gutten fra skaduhafest.dk , men der er forskel på at joke, og på direkte at nedgøre ham ved at kalde ham verdens største taber.