oxenia er død (tror nok det er navnet på dragen) på teranes
oxenia er død
-
-
Onyxia
-
Og hvad så? Er der en pointe ?
-
Onyxia er så småt begyndt at blive dræbt mange gange. Så større nyhed er det heller ikke
-
Det er nu altid sjovt at høre om første kill på de forskellige servere. Hvem der gjorde det osv.
-
headhunters,clanUK og aura (tror jeg)
-
ragnaros blev taget på stormreaver for noget tid siden, 7-14 dage siden, af Massive
-
Jaa... og hvad har det med quests at gøre?
-
Oprindeligt indlæg af ekkedude
Jaa... og hvad har det med quests at gøre?Hunters skal vidst nok bruge noget fra dragen til deres epic quests, så helt forkert er det vel ikke
-
hehe.... "The Burning Blade" på Deathwing har nakket onyxia 2 gange på 2 uger
ved ik hvor mange de er men de er mindst over 100 og alle er 55+
-
På vores server (Emerald Dream) på horde, er der kun 1 guild der har dræbt Onyxia. De gør det så også konstant.. Mortalis hedder guilden.. Har snakket med ex-guildmembers, og det er en grotesk guild. Du 'skal' have de talent builds de siger, og du skal være med i 4 raids om ugen, ellers må du ikke rolle på de næste 3 osv.. Platte regler, men ok, de farmer Onyxia og Molten Core tynde!
Edit: de tager hende et par gange om ugen, ihvertfald hvis jeg husker rigtigt ang. hendes hoved i Orgrimmar
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
På vores server (Emerald Dream) på horde, er der kun 1 guild der har dræbt Onyxia. De gør det så også konstant.. Mortalis hedder guilden.. Har snakket med ex-guildmembers, og det er en grotesk guild. Du 'skal' have de talent builds de siger, og du skal være med i 4 raids om ugen, ellers må du ikke rolle på de næste 3 osv.. Platte regler, men ok, de farmer Onyxia og Molten Core tynde!Edit: de tager hende et par gange om ugen, ihvertfald hvis jeg husker rigtigt ang. hendes hoved i Orgrimmar
ja de er nogle spassere, næsten alle members har set items
en har 3 nightslayer set items (rogue epic) en anden har gorehound og felstriker.De har de sygeste ting, mens vi andre kæmper om bare at kunne få et nogenlunde set sat sammen
-
TOg hende sidste mandag, tager hende igen i aften
Lad nu judgement helm droppe!!!!!
-
Onyxia var _så_ gimped før patch 1.5 ... Var faktisk pænt skuffet tbh... Hun er blevet lidt mere bitchy efter 1.5, men stadig ikke vild... Der er flere bosser i MC der er slemmere
-
det er da ikke noget 109 lvl 60s i min guild
-
huh? Tror faktisk også det er hvad der er af lvl 60ere i Bad Omen
-
Har altid tænkt på en ting. Hvad lvl er onyxia i? Er hun "?? elite" eller hvad?
-
Oprindeligt indlæg af Madsass
Har altid tænkt på en ting. Hvad lvl er onyxia i? Er hun "?? elite" eller hvad?mener hun er lvl 244 elite
-
Oprindeligt indlæg af Karse
mener hun er lvl 244 elite
OMG -
Nej hun er ikke, hendes lvl er skjult fordi Blizzard ikke vil have spillerne ser hendes lvl, mener faktisk ikke hun har noget lvl...
En lvl 60 ville slet ikke være i stand til at ramme en lvl 244... en lvl 40 kan knap nok ramme en lvl 60 o_O