Tør jeg godt handle der?
Jeg skal have dette digitale video kamera (skal seneste have det d. 7/6-05), og det lader ikke til at shg kan få fingeren ud
Tør jeg godt handle der?
Jeg skal have dette digitale video kamera (skal seneste have det d. 7/6-05), og det lader ikke til at shg kan få fingeren ud
Der står nogle anmeldelser af pximania inde på pricerunner.dk
Ellers så jeg vidst noge tom dem i kontant på dr1, hvor en havde købt et videokamera og sparet en god slat penge. bare ikk så nemt med garantien og sådan ..
Der er ingen problemer med dem. Men husk at du normalt får en fransk manual med.
ok, det ser jo imo fornuftigt nok ud... der tør jeg godt handle...
jeg kan sige gode for dem. har handlet der 4 gange ialt.
QuoteOprindeligt indlæg af Pejsen
jeg kan sige gode for dem. har handlet der 4 gange ialt.
Lyder bare godt, så er damens fødselsdagsgave jo så godt som i hus
Godt og respektabelt firma Man kan med fordel købe deres ekstraforsikring med. Den giver alle pengene retur på en kupon, inden for garantien hvis tingesten går i stykker!
Jeg har købt en bilradio og 2*digicam, fik dansk vejledning med hver gang. Da jeg havde problemer med radioen (intet galt, var bare en tumpe der ikke havde set der manglede en ledning) skulle jeg bare aflevere den på deres VDO's værksted på amager, og kameraerne skal afleveres i lyngby mener jeg det er.. Så garanti og rep er dejlig nemt
QuoteOprindeligt indlæg af teko
Jeg har købt en bilradio og 2*digicam, fik dansk vejledning med hver gang. Da jeg havde problemer med radioen (intet galt, var bare en tumpe der ikke havde set der manglede en ledning) skulle jeg bare aflevere den på deres VDO's værksted på amager, og kameraerne skal afleveres i lyngby mener jeg det er.. Så garanti og rep er dejlig nemt
Og hvis man ikke bor i den "gyldne" by KBH .. så sender man det vel bare forsvarligt med posten til de nævnte steder ?
Det gør man ja, men det jeg har gjort, er at skrive til producenten af produktet og høre om det er iorden at mman gør sådan istedet for at sende det til Frankrig, og der er ikke nogen der har sagt nej.. OG en del producenter, som f.eks. Asus har også verdensdækkende garanti, så du kan få det lavet i det land du befinder dig i..
QuoteOprindeligt indlæg af teko
Det gør man ja, men det jeg har gjort, er at skrive til producenten af produktet og høre om det er iorden at mman gør sådan istedet for at sende det til Frankrig, og der er ikke nogen der har sagt nej.. OG en del producenter, som f.eks. Asus har også verdensdækkende garanti, så du kan få det lavet i det land du befinder dig i..
Oki .. Nu har jeg snart intet til overs for Asus's service .. de har haft min bærbar i evighed og fatter ikke at gøre noget ved det ... Sidst de fik den rettede de 2 ud af 6 fejl .. og nu venter jeg svar på om de giver mig en ny eller hvad de gør ..
Dog er den sendt via firmaet jeg købte bærbaren fra ... Formoder Asus har haft den i 3 uger nu uden at give et kvæk fra sig ...
Asus ligger i øvrigt tættest på i Holland ..