PIXmania.com?

• Der står nogle anmeldelser af pximania inde på pricerunner.dk

Ellers så jeg vidst noge tom dem i kontant på dr1, hvor en havde købt et videokamera og sparet en god slat penge. bare ikk så nemt med garantien og sådan ..

• Godt og respektabelt firma :) Man kan med fordel købe deres ekstraforsikring med. Den giver alle pengene retur på en kupon, inden for garantien hvis tingesten går i stykker! :)

• Jeg har købt en bilradio og 2*digicam, fik dansk vejledning med hver gang. Da jeg havde problemer med radioen (intet galt, var bare en tumpe der ikke havde set der manglede en ledning) skulle jeg bare aflevere den på deres VDO's værksted på amager, og kameraerne skal afleveres i lyngby mener jeg det er.. Så garanti og rep er dejlig nemt :)

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

Oprindeligt indlæg af teko
    Jeg har købt en bilradio og 2*digicam, fik dansk vejledning med hver gang. Da jeg havde problemer med radioen (intet galt, var bare en tumpe der ikke havde set der manglede en ledning) skulle jeg bare aflevere den på deres VDO's værksted på amager, og kameraerne skal afleveres i lyngby mener jeg det er.. Så garanti og rep er dejlig nemt :)

Og hvis man ikke bor i den "gyldne" by KBH .. så sender man det vel bare forsvarligt med posten til de nævnte steder ?

• Det gør man ja, men det jeg har gjort, er at skrive til producenten af produktet og høre om det er iorden at mman gør sådan istedet for at sende det til Frankrig, og der er ikke nogen der har sagt nej.. OG en del producenter, som f.eks. Asus har også verdensdækkende garanti, så du kan få det lavet i det land du befinder dig i..

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

Oprindeligt indlæg af teko
    Det gør man ja, men det jeg har gjort, er at skrive til producenten af produktet og høre om det er iorden at mman gør sådan istedet for at sende det til Frankrig, og der er ikke nogen der har sagt nej.. OG en del producenter, som f.eks. Asus har også verdensdækkende garanti, så du kan få det lavet i det land du befinder dig i..

Oki .. Nu har jeg snart intet til overs for Asus's service .. de har haft min bærbar i evighed og fatter ikke at gøre noget ved det ... Sidst de fik den rettede de 2 ud af 6 fejl .. og nu venter jeg svar på om de giver mig en ny eller hvad de gør ..

Dog er den sendt via firmaet jeg købte bærbaren fra ... Formoder Asus har haft den i 3 uger nu uden at give et kvæk fra sig ...

Asus ligger i øvrigt tættest på i Holland ..