Så - lad os så høre alle de forskellige herinde - og gerne lidt specefikt
personligt skal det være stegt flæsk med persillesovs og kartofler - lavet på den gammeldags måde ikke for lidt fedt, sovs der hænger på kartofler og ALT!
personligt skal det være stegt flæsk med persillesovs og kartofler - lavet på den gammeldags måde ikke for lidt fedt, sovs der hænger på kartofler og ALT!
=P
Mesikansk Elsker også spareribs =D
Uhm,
grillet kalkunbryst marineret i øl!
og hjemmelavet kartoffelsalat + almindelig salat (argurk, tomat, peberfrugt, salat osv.)
MUMS! siger jeg bare
Gås der er intet at gøre intet slå det
Rib eyes
Fritter fra frituren
Bearnaise sovs
Stegte Champignons
1,5L Cola til at skylde ned med
Se, det er godt
uha den er sådan set svært
Men min favorit vil nu altid være en god stor saftig bøf med pebersovs og ovn kartofler.
Ellers momses pandekager hehe
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
personligt skal det være stegt flæsk med persillesovs og kartofler - lavet på den gammeldags måde
ikke for lidt fedt, sovs der hænger på kartofler og ALT!
Den er jeg med på, dog skal flæsket bare lige brunes på panden og så i ovnen. Jeg bryder mig sgu ikke om alt det fedt
Vild and med hele svineriet.
hmm øv... hvorfor kun "Din livret"? ville da være bedre med "dine livretter", for jeg har sq da et par stykker eller 3 som bare er über nice
Her tænker jeg f.eks. på en god gang flanksteak med de der små runde kartoffel kugler til at varme i ovnen og så en god gang whiskey sovs, dertil kommer der så en god salat bestående af: salat, agurk, majs og en smule peanuts.... se det er bare godt
og snakker man også desert, ja så ta en kigger i linket "is?" i min signatur, for hjemmelavet is (med rom, makroner og chokolade) er eddermame en lækker desert
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Vild and med hele svineriet.
Lyder godt har ikke prøvet vild kun Alm. and
men ved nu ikke om den kan slå en gås
QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Lyder godt
har ikke prøvet vild kun Alm. and
men ved nu ikke om den kan slå en gås
hva er forskellen endlig? har også kun smagt alm. and
En saftig steak, mellemstegt.
Serveret med kartofler i både eller pommes fritter.
Dertil en god whiskey sauce.
ELLER
En hjemmelavet burger med pommes og whiskey sauce
QuoteOprindeligt indlæg af shak
Tror bare de hidser den op inden de slagter den
ej den vist en som har levet frit men hæng mig ikke op på det
Min livret er Stegt flæsk ( Røget Bacon ) med persillesovs og nye kartofler
har også et par stykker
min mors tzatiki (eller hvordan det nu staves:D agurker + hvidløg + cremefraise/ græsk yogurt) nam nam
Kebab fra nygadekebab i holbæk
det er nok mine farvoritter lige nu
QuoteOprindeligt indlæg af icemann
Min livret er Stegt flæsk ( Røget Bacon ) med persillesovs og nye kartofler
go stil mester
QuoteOprindeligt indlæg af shak
Det er en vild and. Altså en and der ikke er vokset op i fangenskab. De kan ikke købes i butikkerne. Men hvis du kender en jæger, skulle der være god chance for at du kan købe en af ham
Kødet er mørkere og smagen er noget kraftigere end den er ved en "almindelig" and der er avlet.
QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
hmm øv... hvorfor kun "Din livret"? ville da være bedre med "dine livretter", for jeg har sq da et par stykker eller 3 som bare er über nice
Her tænker jeg f.eks. på en god gang flanksteak med de der små runde kartoffel kugler til at varme i ovnen og så en god gang whiskey sovs, dertil kommer der så en god salat bestående af: salat, agurk, majs og en smule peanuts.... se det er bare godt
og snakker man også desert, ja så ta en kigger i linket "is?" i min signatur, for hjemmelavet is (med rom, makroner og chokolade) er eddermame en lækker desert
Ja, de er kanon gode
QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Tror bare de hidser den op inden de slagter den![]()
ej den vist en som har levet frit men hæng mig ikke op på det
Lol
QuoteOprindeligt indlæg af Torque
Det er en vild and. Altså en and der ikke er vokset op i fangenskab. De kan ikke købes i butikkerne. Men hvis du kender en jæger, skulle der være god chance for at du kan købe en af ham
Kødet er mørkere og smagen er noget kraftigere end den er ved en "almindelig" and der er avlet.
ahhh det bliver jeg da nød til at smage en dag
Gratis mad!